Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @eendje, da's waar ook je bent jarig vandaag!! GEFELICITEERD!!!!

hier hebben we echt al schandalig veel gekregen, en zelf ook wel dingen gekocht. Doe je nu misschien sneller omdat het de eerste is, en ook aan beide kanten het eerste kleinkind.
    Maar super leuk, kleertjes, speentjes, eerste bestekje, kinderwagen, knuffels, spullen voor in het kamertje, zwitsal pakket, dekentjes.
    hahaha erg he, maar wel heel leuk. En deze nijntje lamp. Wij vinden hem helemaal geweldig.
    http://www.hotfrog.nl/Uploads/PressReleases2/Levensgrote-lamp-van-Nijntje-Maar-liefst-80-cm-groot.-27715_image.jpg

2. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Marije en Escal fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! blijft bijzonder he? ben ook wel erg benieuwd naar de foto's ;)

Nadesy zo hé wat een stuk eraf! maar wel erg mooi! ik heb het nu ruim over mijn schouders en wil ook wel naar iets aparts eigenlijk, maar wacht ff tot over 2 weken want dan heb ik nog een bruiloft, dan wil ik mijn haar namelijk opsteken ;) daarna gaat het waarschijnlijk eraf. moet van te voren nog wel ff bijpunten en kleuren!

kraamzorg heb ik ook al geregeld, direct na de 12 weken echo ben ik daar achteraan gegaan!

en nog een leuk nieuwtje, mijn zus is ook zwanger! helemaal geweldig vind ik dat! ik wist het al een tijdje maar moest het nog ff voor me houden maar nu mag de hele wereld het weten haha! ze is nu ruim 7 weken en heeft al een goede echo gehad, dus nu kunnen we heerlijk samen zwanger zijn! lekker samen shoppen enzo ;)

3. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @delilah, oohh wat leuk van je zus! Dat lijkt me geweldig. Ik ben zelf de oudste thuis, maar me jongste zusje is echt me alles. Lijkt me geweldig als we samen zwanger zouden zijn.
    Leuk hoor!!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    denk ik wel! al voor de zwangerschap altijd gezegd..ik krijg 2 meiden... ;)

5. babymaken

babymaken Bekend lid

15 mei 2011
    613
    0
    0
    -
    Waalwijk
    Die nijntjelamp is echt super! Kost alleen wel 120 euro pfff!

6. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    Wel leuk, ik heb 2 jongere zusjes. allemaal meiden thuis. Heel gezellig, maar soms ook haren trekken, gillen en krabben...

Het maakt ons echt niet uit wat het is. Maar ik zou een jongentje wel leuk vinden. Gewoon puur omdat ik uit zo meiden gezin kom, lijkt het me zo leuk om dan nu zo klein ventje te hebben.
    Maar is het een meid, helemaal goed, nog 19 nachtjes slapen dan weten we het... (als het niet met z'n kont naar ons toe ligt :))

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb nog niets gekocht zelfs geen kleertjes haha echt slecht bij sem was ik daar veel meer mee bezig. Maar ik wil eerst weten wat het word voordat we aan de slag gaan. We hebben natuurlijk al veel spullen over van sem

8. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    oohh hahaha dat wist ik nog geen eens, van vrienden gekregen. Hij stond in de voorsteling van Javier Guzman. Toen was ik nog helemaal niet zwanger, maar riep wel gelijk. OOHH Die wil ik als ik ooit zwanger mag worden voor het kamertje.
    Hebben me vrienden goed onthouden..:p

9. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    wauw wat een lieve vrienden zeg! en inderdaad goed onthouden haha.

ik zal echt snel al mijn echo foto's eens online gooien :)

@eendje, proficiat!

10. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    inderdaad lieve vrienden dan! hier ook al een cadeautje gehad van de vrienden! wel leuk hoor iedereen komt ineens met cadeautjes aan:D

hier heb ik al wel het een en ander gekocht, wel allemaal unisex, maar als we over 13 dagen weten wat het is dan gaan we lekker doelgericht shoppen! nu al helemaal zin in :)

11. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    Goh wat leuk dat je al al die geschenkjes kreeg!! :) En ja morgen 27 jaar :eek: Goh wat voel ik me effe oud LOL
    Maar goed ;)
    Leuk seg samen met je zus zwanger zijn!! Ik heb enkel 3 broers, en enkel de oudste heeft al een zoon, is 9maandjes jonger of Noah. Maar goed ook de jongste is nog maar 21 en de 2de word 24 en zijn beide EEEEEECHt niet klaar voor kids ;) Zijn beide peter van de mijn hahaha De oudste van de 2 van Noah en de jongste word peter van dit bubbeltje :) Hij is ook al zo fier! Loopt rond met echo op z'n gsm die hij aan iedereen laat zien hahaha echt kei lief!!
    Ik moet zeggen heb niks meer van babyspulletjes, gaat dure grap worden denk ik, zijn onlangs verhuisd 2x eigenlijk en toen we hier de babydozen op zolder wilden zetten zag ik dat we ze in de eerste woning vergeten waren de huisbaas meteen gebeld en die zei heel rustig oh dat heb ik weg gegooid, hadden jullie dat nog nodig?! Dacht jij ******** tuurlijk!!! waren nog zo'n mooie kleertjes :( Mag er niet aan denken!! Dus nu alles opnieuw kopen... Maar ja hopelijk is het een meid en kan ik eens zot doen :) :p
    zo zo tot later meiden!!

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sorry weer ego spam!!! maar me vriendinnetje is bevallen whoeeee!!!!!

Van een zoontje lars. Ze heeft een keizersnee gehad. Ik zou eigenlijk vandaag nara haar toe gaan omdat ze in het zh was opgenomen voor bedrust maar nu dus al een zoon wat gaaf he!!!

13. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    @ Eendje, proficiat met je 27e verjaardag, wat lekker jong, haha! Ik wordt eind juli 36 jaar als je het dan over oud voelen hebt......

Leuk Ninja dat je vriendin bevallen is, kun je vast gaan "voor knuffelen"! Geniet ervan!

14. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    Ninja wat leuk gefeliciteerd!!!

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Ninja oooh zo leuk!!! Ga dan maar lekker dan kleine kereltje eens knuffelen !! :) :)

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Delilah, wat leuk dat je zus ook zwanger is!

Eendje, gefeliciteerd!

Escal, fijn dat de echo goed was!~

LEuk Ninja, gefeliciteerd!!!

HIer: Ben weer terug van het hoofdkantoor!
    Toch een nuttige middag geweest en ook wel wat dingen voor elkaar gekregen voor mezelf. Dus kan nu met een gerust hart weekend gaan vieren.

Morgen de kinderwagen en kamer gaan kopen met moeders en schoonmoeders.
    Ook hebben we een rondleiding op het kinderdagverlbijf.

En zaterdag met mn zus en petekind naar Plopsaland. Kei leuk, alleen een beetje ver rijden....

17. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    MiniM leuk weekend in de aantocht dus! geniet ervan!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    eendje gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Ik heb niet veel bijgelezen barst van de hoofdpijn nu(is de misselijkheid weg haha)
    Morgen naar de efteling net broodjes gesmeerd sem ligt al weer effe op bed.

Oja 25 aug een geslachtsbepaling ben zo benieuwd!!!

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @ninja, wat leuk meid! proficiat. maken moeder een zoon het goed?

20. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    echo van 9+5. (foto van vandaag is wat minder leuk deze dus vandaar)

Deel Deze Pagina