Wow januari alweer!!! Geniet ervan meiden, dat de beebs maar goed mogen blijven plakken en jullie heerlijke januari kindjes krijgen!! Gefeliciteerd allemaal!!
Gefelciteerde dames! Joehoe, ik mag me ook bij jullie voegen. Ik denk dat ik 5 of 6 januari ben uitgrekend. Wij zouden eigenlijk nog niet beginnen voor een derde, maar het is onverwacht raak en natuurlijk wel heel welkom. Nu maar hopen dat alle beebjes goed blijven zitten duim, duim. Ik durf nog geen zw banner te plaatsen, wil over een paar dagen nog een keertje testen
Hoi allemaal, Allereerst allemaal van harte! Ook ik mag me aansluiten en ben uitgerekend op 6 jan. Op 24 mei hebben wij de eerste afspraak bij de vk dus dan zullen we de eerste echo krijgen. Wij hebben het onze ouders vertelt en die waren door het dolle heen. Verder houden we een 9maanden dagboek bij en ik voel al wel van alles. Mijn borsten zijn al aardig gegroeid en k ben makkelijk moe en dag krijg ik last van lage rugpijn. Verder ben ik later op de dag een beetje misselijk maar hoef niet over te geven.
Hallo dames, Ik kom me ook melden voor de januari mama's. Ik heb 2 dagen geleden positief getest! Morgen nog een testje doen, ik geloof het nog niet zo Verder voel ik me prima, ben alleen ontzettend moe! En heb een drukkend gevoel in m'n buik... Als het allemaal goed gaat ben ik ergens rond 8 januari uitgerekend!
Hey allemaal, Ik mag mij hier ook voorzichtig melden. Na iets meer dan een jaar mmm zijn wij dan eindelijk zwanger van een brusje voor onze Lucas. Als alles goed blijft gaan ben ik 8 januari uitgerekend. Morgen ga ik gelijk bellen voor een afspraak met de gyn. Jullie ook allemaal gefeliciteerd!
wat leuk steeds meer meiden die in januari uitgerekend zijn! welkom allemaal, hopelijk een ware babyboom volgend jaar januari hier haha hebben jullie het allemaal de ouders al verteld? ik twijfel heel erg, hier weet nog niemand het en was eigenlijk ook een beetje van plan om dat zo te houden tot de eerste echo, maar dat duurt nog 3 weken. wil het natuurlijk van de daken schreeuwen, maar wil ook graag bevestiging dat alles goed zit, dat het hartje klopt enz. moeilijk
wij hebben samen besloten om te wachten tot na een goede echo. Daarna mag iedereen het weten, wilden we vorige keer ook zo doen (enkel ouders verteld) maar helaas was de echo wel goed enkel 2 weken achter....en dat bleek 2 weken later te veel want het hartje was gestopt met kloppen. Hoop zo dat het deze keer goed gaat allemaal, ook al moet ik zeggen dat mijn gevoel heel anders is als toen!
Antares tjee dat lijkt me ook wel heftig zeg! meid dan hoop dat deze een plakbeeb is! met zulke verhalen in mijn achterhoofd wil ik dus ook liever de echo afwachten, en ook de ouders niets vertellen, maar is toch wel moeilijk volgende week is het moederdag, dat is natuurlijk een mooie gelegenheid om het te vertellen, ben volgende week zondag precies 6 weken zwanger. ik twijfel nog even door haha heb nog een week
Hier weten tot nu toe alleen mijn moeder en beste vriendinntje het. Zij wisten allebei ook wanneer ik mocht testen, dus kon het ook niet meer voor me houden. Vriendinnetje is nu 6 weken zwanger, dus dat is extra leuk.
Gefeliciteerd allemaal! Ook ik mag me hier nu melden ben 1 januari uitgerekend. Heb alleen nog wienig kwaaltjes alleen sneller moe en veel plassen en af en toen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
Gefeliciteerd alle januari 2012 mama's! Ik mag me ook hier melden: gisteren een héél happy Koninginnedag met een vet positieve test Ik ben wel nog erg onzeker, want eind januari heb ik een miskraam gehad met bijna 9 weken. Ik voel nog weinig; pijnlijke borsten, moe en soms een vlaagje misselijk. Ik hoop zo dat het goed mag blijven gaan dit keer. En dat hoop ik natuurlijk voor iedereen
Ik mag mij hier ook komen melden!Gister avond een testje gedaan en toen kwam er al snel een licht tweede streepje,vanmorgen weer dezelfde test gedaan werd het wat donkerder,en nu net de kruidvat test gedaan en ja ik moet er echt aan geloven we zijn zwanger van ons derde kindje!het is allemaal erg onwerkelijk omdat ik eigenlijk voor het eerst sinds 3 maanden aan de pil was,maar het moet gebeurt zijn in het weekend dat we lekker samen in een hotelletje zaten,ik ben er natuurlijk dolgelukkig mee,
Gefeliciteerd allemaal. Ik heb het alleen nog aan goed vriendinnetje verteld, voor de rest wacht ik nog even. Ik denk dat je op je gevoel moet afgaan met wel of niet vertellen. Ik denk 'altijd' (moet ook niet overdrijven ook al is dit de derde keer ) Zou ik deze persoon het ook willen vertellen als het misgaat? Lara en Antares, jeetje heftig zo'n miskraam....Hooop voor jullie extra dat het allemaal goed blijft gaan. Omdat wij eigenlijk niet van plan waren voor een derde te gaan voel ik me wel een beetje schuldig om de wijntjes die ik heb gedronken en dat ik geen *oh jee, zwangerschapsvergeetheid begint nu al* heb geslikt. Gisteren wel meteen mee begonnen, maar ja je moet natuurlijk eigenlijk veel eerder beginnen.