ff of topic, hebben jullie die nieuwe reclame gezien van AH? Als opvolging van Hamburgers met korting? Lalalala pasta... Ik vind 'm geniaal
Ik ben nu echt super nieuwsgierig naar die ah reclame, ga zo ff goed opletten tijdens de reclames. Qua afscheiding ben ik geloof ik een uitzondering. Heb er eigenlijk helemaal tot totaal geen last van. Zelfs veel minder als voor de zwangerschap.
Wat een voordeel van zwanger zijn, wat ben ik snel bruin hoef maar even in de zon, met factor 20. En ik ben poepiebruin. Iedeaal!! E
Ja doe ik! Daarom smeer ik me goed in. Heb opeens weer veel last van eczeem in me gezicht sinds 2 weekjes. Op aanraden van me vk, moest ik juist proberen wat zonnestralen op te vangen. Wel insmeren, maar zon doet wonderen voor de vlekken in me gezicht.
Wat een hoop herkenbare dingen weer... @moi dat gevoel herken ik wel een beetje! Had vrijdag gepost dat we voor het eerst hartje te horen kregen. Kreeg daar ook geen reactie op dus had ook zoiets van nou zal wel niet interessant zijn ofzo. Over het slijm... Hier ook veel en voel het ook. Lopen. Ik gebruik ook geen inlegkruisjes. Dacht eerst heb toch geen ziekte ofzo haha toch fijn dat vk dat allemaal controleert in bloed haha. Bbq gezellig allemaal en heerlijk met dit weer! Van mij mag het de komende 2 maanden zo blijven! Wow 4 weken verder (ff naam kwijt) extra hard genieten maar wel alle onzekerheid in 1x weg. Dat moet vast fijn zijn. Leuk dat je mee komt kletsen. Deze week heel druk en veel leuke dingen doen met vriendlief. Waarschijnlijk reageer ik hier dus pas volgende week weer lekker mee. Misschien tussendoor weleens bijlezen anders wordt het zo veel! Liefs
@Mek11 fijn dat de bbq gezellig was!en sorry dat ik niet op je gereageerd had Vrijdag maar ik had een bruiloft maar super leuk dat jullie het hartje hebben gehoord altijd zo'n speciaal moment
Goede morgen meiden! volgens mij had ik nog niet verteld dat ik had gereageerd op vakantie werk voor bij de thuiszorg,en ik mocht laatst op gesprek komen,alleen hadden ze al genoeg mensen voor in de vakantie,maar ze kon mij wel een oproep contract aanbieden voor een half jaar,en als ik dan mijn eigen clienten opbouw die uren worden dan na die half jaar in een jaar contract gezet,dus ik helemaal happy want het is iedergeval weer een begin!
Hier ook vrij weinig afscheiding, idd veel minder als voor de zwangerschap! Goedemorgen trouwens allemaal. Slecht geslapen, veel wakker geweest, en om half 6 hoorde ik een deur tikken, lief was voor het slapen nog wezen plassen, maar had de wc deur niet goed dichtgetrokken.... Alle ramen staan overal open, want het is hier nog steeds bloedverziekend heet, en toen hoorde ik tik, tik, tik... Erg irritant!!!! Gisteren een boel bandenpijn gehad, althans, dat voelt als ongi pijn toch???? Dat heb ik heel de dag gehad.... Vandaag hoop ik op weer veel zon, vooral voor de gasten, maar het is nu even grijs en grauw, vannacht heeft het ff gespikkeld... Maar dat is wel lekker na 4 dagen 30 graden en meer!!!! Ik ben bezig met alle fotoos scannen en overzetten enzo, en dan heb ik de fotoos van de npm ook om ff te showen, kom er gewoon niet aan toe.... Ook heb ik een filmpje maar ik moet nog even kijken hoe ik dit op youtube kan zetten... Dank voor alle lieve knuffels, kan er niets aan doen, wordt ik dan ff moedeloos van...
@Moi owwwh gats irri is dat als de deur klappert!daar kan ik mij dan altijd zo aan eigeren als je nog half slaapt whahaha euuh ik ervaar banden pijn trekkend gevoel in de liezen,en daar krijgt als het goed in de meeste wel last van dat voel je dan ook als je op de fietst zit dan trekt alles samen net soort van elastiek hihihi
nou zit nog een liedje in mijn hoofd,op de bruiloft zaten ze continu te zingen *waar is het feestje! hier is het feestje!*
@mek11 ja idd, ik had idd het zelfde... @nadesy, ja, idd, een ongpijn pijn in de buik, en een trekkend gevoel in de liezen.... @misselijkheid, het is bij mij weer net zo hard teruggekomen pffffffffff @moeheid, ben nu moeier als de eerste 3 maanden..