Goedemorgen dames! Altijd fijn als je op vakantie bent geweest, al die was en al die rommel die opgeruimd moet worden. Gelukkig is daar nu een einde aan gekomen. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de verloskundige, gewoohn controle. En zenuwachtig! Kan ze het hartje vinden? Pffff Ik loods me door de dag heen tot 15.00u. @???? (soryy naam kwijt) mooi echo film, geweldig, ik hoop wij ook over 6 weekjes x
goh seg zomaar 3 pagina's gelezen GEZELLIG!!! Hier ook week 14 whii @hammelientje ooh das echt minder he!! Verzorg je goed meid! Helpt een warm bad of warme kruik niet? Heb ook serieus last van mijn rug maar enkel als ik veel gewandeld of gepoetst ofzo heb, dus hangt er echt vanaf wat ik doe. Heb sinds gisteren wel barstende hoofdpijn! Echt balen!! Maar denk een beetje dat het van de tv is :s Hebben een nieuwe gekocht maandag en is 107cm en denk eigenlik beetje te groot :s zitten er wel zo'n 2-3m af maar goed afwachten en zien of ik nog last krijg... Hier ook heel goed geregend vanaf gisteren avond en is nog aan het druppelen, zal voor heel de dag zijn denk ik. Maar zo koelt het overal wat af he Enneuh jullie met jullie reclame Blij dat in uit belgië ben en in hemelsnaam niet weet over wat jullie het hebben hahaha xD Maar weet dat sommige spotjes zich zo vastzetten in je hersens hehe nog 2w6d voor ik weet welk geslacht het word (nee nee ben niet aant aftellen) ahhahaha tot later Jasmin
Oohh spannend meid. Komt wel goed hoor! Daarom heb ik wel besloten om nog even niet voor de angelsound te gaan. Ik zou ook in de stress schieten als ik het hartje dan opeens niet meer krijg te pakken. Maar komt wel goed hoor, die kleine is gewoon beetje verstoppertje aan het spelen.
Kijk, nu hoef ik maar 2 pagina's te lezen! Moi, lekker zeg, geen regen! Wyd, hopelijk heb je een prachtig hartje gehoord! Eendje, ik heb ook last van hoofdpijn. Echt heel vervelend! Gelukkig niet de hele dag door. Hahaha, je bent zeker niet aan het aftellen! Regen: hier regent het maar een beetje.... Bij lange na niet de 20 mm die ze beloofd hadden Maar wel al de hele dag wat motregen @geslachtsbepaling: wie van jullie die wil weten wat het is gaat het ook vertellen aan iedereen? Of alleen op het forum, of helemaal geheim? Ik ben heel benieuwd hoe iedereen hiermee om gaat. Wij willen het niet weten dus er valt voor ons weinig te vertellen...hahaha @hier: weer goedgekeurd bij de tandarts! Gelukkig maar. Alleen moet ik terug komen voor wat extra reiniging, omdat ik zwanger ben en m'n tandvlees wel al wat geirriteerd is....
@Marije wij houden het wel geheim vooral voor de meest nieuwsgierige hahaha,maar hier op het forum zeg ik het wel maar dan wel via pb alleen
Veels te warm, de thermometer gaf vanmiddag 32 graden aan... Van mij mag het nu wel gaan donderen en heel hard regenen, laat het alsjeblieft ff afkoelen!!
hier ook al heeeeeeel de dag regen, maar zalig die afkoeling!! @geslacht wij willen het zeker weten en wacht met het te vertellen tot beide broertjes het eerste weekend erop komen eten en ga ze dan allemaal een roze of blauwe tutje-kleertjes of sokjes geven Hopelijk roze Bij een jongen ga ik het zo vertellen denk ik. Een meid zou speciaal zijn, ook al mag een jongen ook hooor versta me nu niet verkeerd he! Maar zou zo graag een meisje hebben Was bij de eerste ook maar toen de gyn me vertelde dat het een jongen was heb ik er me meteen bij neer gelegd en was ik er even blij mee Zal nu ook wel zo zijn
hoi meiden, een poosje geleden had ik me hier ook al aangemeld, maar wist niet of ik het bij kon benen dus ben toen mee gaan schrijven bij 15 t/m 31 jan, aar ik denk dat ik het makkelijk allebei kan bij houden dus als jullie het goed vinden val ik hier weer in groetjes
Hey girls, nou mijn rugpijn word alleen maar erger! Heb jaren geleden ook last van mijn rug gehad maar dit komt echt door de zs! Morgen naar de Fysio dus ben benieuwd wat ze gaat doen! Denk dat het slim is om een bekkenband te gaan halen! Hoofdpijn hier ook heel erg! Geslachtsbepaling jaaaaaa wij willen het ook weten! Mijn gevoel zegt een meid, maar echt zeker weten doe ik het niet! Gisteren op kras visite geweest bij mijn dinnie en die heeft een mooi half liefje gekregen genaamd fem! Wat een heerlijk meisje! Gelijk luiertje verschoond en de fles gegeven! Nu gaat het helemaal kriebelen en wil het zo graag! Nou dames ik ga lekker paella eten! Fijne avond xxx
@marije, wij Willem het ook heel graag weten. En als wij het weten mag de rest van de wereld het ook weten van ons. Ik kan niet wachten. @hammelientje, hoop dat de fysio je een beetje verlichting kan geven meis. Dit is wel heel vervelend zo. @Suze, haak maar in hoor! Gezellig!!
@hammelientje hoop ook dat het echt zal beteren voor je!! duimen staan omhoog meid!! @Suze tuurlijk meid hoe meer vrouwen hoe meer vreugde toch Ok ok soms niet echt met onze hormonen maar meestal wel leuk zo'n bende bij elkaar
Suze, welkom. Hammelientje, wat vervelend je rugklachten! Doe rustig aan en hopelijk helpt de fysio! Moi, te warmis ook niet fijn he... Regen ook niet... Waarom kan het er niet tussen in zitten. Geslacht: wij willen t heel graag weten, maar houden het geheim
Maar ons vertel je het toch wel miniM????????? Ja te warm is niet leuk!! Morgen nog een warme dag, en dan gaan we om 9 uur poetsen, en dan tot 12 uur... 3 kamers op de planning, en daarna lekekr niks... !!
Ooooh, spannend meiden! Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal krijgen....hihihi. Kan ik toch nog een beetje er wat van mee maken Ik ga lekker slapen, welterusten allemaal!!
Sorry dat ik jullie vandaag heb verwaarloosd... Ik lig nu alweer lekker in mijn bedje, en ga zo een diepe coma tegemoet!!! Morgen nog 1 dag bloedjeheet, en dan is het iets frisser voorspeld, een graad op 25 maximaal!!!! Stukken beter hoor voor mij! Morgenochtend vroeg van start! We moeten 3 kamers afhebben voor 12 uur, en daarna spanned voor mij, mijn oude duits lerares van het MTRO en tevens mijn stage begeleidster voor mijn stage in Oostenrijk 10 jaar geleden komt een nachtje hier slapen!!!!!!! Best eng hoor!!! We hopen er een stagebedrijf van te kunnen maken voor mijn oude school, zou me leuk lijken!! Alleen dan met alle voorkomende werkzaamheden, incl. schoonmaken, bediening, receptie, ontbijt etc.... Heel veelzijdig dus!!!