Nou leuke dag voor jou morgen, koeler weer in het vooruitzicht en spannend leuk bezoek! Slaap lekker meid, ik kruip er nu ook in!
Vind ik niet meer dan logisch hoor MiniM! Ik weet niet of ik het wil vertellen als we het weten... Mijn ouders wonen hier in huis, dus die krijgen het zeker te weten!!!
Ooohhhh meiden, heb medelijden met mijn mannetje en schoonvader. Vandaag worden er 4 pallets tuintegels geleverd. Die met de hand en kruiwagen om het huizenblok door een smalle brandpoort moeten worden gereden. We hebben alleen deze week vrij om dit klusje te doen. Wat een rotweer, arme mannen... Misschien raar maar ik merk dat ik me de laatste dagen echt opeens zo goed kan voelen, moeheid is eind weg en bijna niet meer misselijk. En eigenlijk voelt dat raar. Doordat ik me rot voelde, had ik wel heel sterk het gevoel dat er iets aan de hand was in me buik. En nu denk ik weleens als ik me zo goed voel, het groeit toch nog wel? En gaat alles wel goed? Herkennen jullie dit?
Meiden pff hier een rot nacht maar ik merkte opeens vanacht dat mijn man niet meer naast me lag in bed,dus ik hem bellen nam hij niet op,dus ik raakte al in paniek omdat hij psy niet in orde is,maar wel aan de betere hand was, totdat ik de politie in de straat zag komen en dus bij ons aanbelde,en vertelde dat mijn man voor de trein was gesprongen en daarbij zijn linkerbeen kwijt is geraakt pfff ik ga het nu allemaal beetje bij beetje beseffen van wat er gebeurt is,maar ben er kapot van,natuurlijk ben ik blij dat het alleen bij zijn been is gebleven,ze zijn hem nu aan het opereren,om de laatste stuk te amputeren, ben denk ik nu ook weinig hier aanwezig,
Jeetje nadesy ik zit met tranen in me ogen wat vreselijk voor jouw en je gezin! Heel veel sterkte ermee( kom later wel uitgebreid reageren zit op me mobiel)
Meissie, wat is dit nu voor bericht? Wtf? Jeetje heel veel sterkte ermee? Maar....... gaat het een beetje met je! Jeetje weet gewoon niet wat ik moet zeggen Succes en sterkte wijffie *denk aan je*
Nadasy lieve schat. Ik weet niet wat ik lees, meid toch wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte, dikke knuffel. Hoop dat jullie hier uitkomen...
nadesy, heel veel sterkte meis.. mhen.. heb er gewoon ff geen worden voor.. denk aan jezelf aan aan je gezinnetje!!! dikke knuf
jeetje wat is dat verschieten meid!!! En als wij al zo verschieten wat moet het voor jou zijn!!! Veel sterkte meid!!!!! *denk aan je!*
Thnxx lieve meiden ja het begint hier langzaam door te dringen van wat er allemaal gebeurt is,ik ben blij dat hij nog leeft natuurlijk het had veel erger kunnen aflopen,maar er spookt van alles door mijn hoofd heen ons leven vooral ook die voor hem word totaal anders straks,
@Lieve Nadesy: Ik weet niet wat ik moet zeggen, zit hier met open mond en tranen in mijn ogen je berichtje te lezen..... Ik wens jou en je gezin HEEL veel sterkte....... Liefs, Elleke
jezus! sterkte meis......weet ff niets anders te zeggen. Zal nog wel moeilijke periode tegemoet gaan, heeeeel veel sterkte voor jullie en hopelijk komt je man er uit!
** breekt in ** ......... ben er helemaal stil van...... wat erg! wens jullie heel veel sterkte toe.... knuffel...
Thnxx meiden de operatie is goed verlopen hij word nog wel in slaap gehouden en kunstmatig beademd,ga er over 3 kwartier even heen,
fijn dat de operatie goed is gegaan. Ik moet al heel de dag aan je denken! Vind het zo verschrikkelijk voor je. Ik heb zelf ook een vriend gehad die zwaar depri was(net na de geboorte van sem heeft ook een hele tijd geduurd) en riep ook steeds dat ie niet meer wilde leven enz ging vaak ook weg dan mennn wat heb ik me een zorgen gemaakt die tijd. Gelukkig heeft hij nooit wat gedaan maar ik voel de pijn die jij hebt gewoon in me. Zo vreselijk. Jullie leven is in 1 klap helemaal anders geworden nu. Het zal een zwaar jaar gaan worden voor je en de kids en natuurlijk je man. Als je ooit je hart wilt luchten me pb staat altijd open meid!!
Hallo allemaal! Ja ik heb een hartje gehoord bij te VK gisteren! Ik heb met de 11w4d de 12 weken (termijn) echo gehad, en deze was nog inwendig, omdat uitwendig m`n darmen en vet in de weg zat Dus ik verwachtte eigenlijk toch niet dat ze mijn baby`s hartjes konden vinden. Maar jazeker, even zoeken en dan heb je ook wat! Geweldig goed. Verder waren alle bloedwaardes etc. goed. Ook complimentje ontvangen, want tja, nu gestopt met roken he! Ook gelijk de papieren meegekregen voor de 20 weken echo en over 4 weken weer terug komen. Tja het gaat nu echt hard! @GESLACHT: Ja wij willen het weten, maar we zijn er nog niet over uit of de rest van de familie enzo het mogen weten @SUZE: Welkom! En hier: REGEN REGEN REGEN, ben blij dat we niet meer op de camping zijn!