Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    helemaal mee eens. Ik vind het zo knap hoe je er nu al mee omgaat. Respect hoor meid, ik denk dat je wel moet nu. Maar je doet het toch mooi maar. Hij boft met zo'n vrouw!!
    Ook voor vandaag weer, dikke dikke knuffel voor jou en die kleine mannetjes meis...

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Nadesy, wij zijn er allemaal voor je, dus doe je verhaal alsjeblieft wanneer jij denkt dat je het moet doen!!!

3. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Dag meiden,

Wat lees ik hier nu voor een vreselijk nieuws!? Ik dacht ff lekker bij lezen. Jemig Nadesy wat een vreselijk nieuws.
    Ben er helemaal stil van.... wat moet je zeggen?
    Heel veel sterkte voor jullie 4- tjes.

Liefs!

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    thnxx meiden jullie zijn super lief,

jullie moeten gewoon doorkletsen he!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Opzich gaat het redelijk met Roelof,we moeten nu beginnen met accepteren dat straks ons leven er totaal anders uit gaat zien,maar gelukkig heeft mijn man genoeg vecht lust,gisteren al zelf op een stoel gezeten tja en dan zie je hem staan 1 been en 1 been niet meer ja klein stukje nog,en dan denk je van dat hoord niet,ik moet er ook continu aan denken van hoe het voor hem moet zijn geweest dat hij daar op het spoor heeft gelegen en zijn voet been eraf heeft laten rijden door een trein,bah als ik er aan denk dan schiet ik helemaa vol.onbegrijpelijk voor vele mensen en voor mezelf ook,hij ligt nu op de verpleeg afdeling alleen op een kamer dat is we fijn,

verders met mij tja gaat het ben super moe 2 kids thuis en je rent van hort naar her,ben zo blij dat mijn moeder er is en me kan helpen,tot maandag kan ze blijven en dan gaat ze mee naar de echo vind ik wel fijn,als we het geslacht komen te weten dan ga ik naar de winkel en haal dan wat in het blauw of roze en ga dat aan Roelof geven,

ik wil jullie ook bedanken voor jullie lieve berichtjes

6. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Goedemorgen ladies,

Nadesy, ik hoop dat jullie er goed uitkomen! Hoe gaat t met je zoontjes?
    We zijn er hier allemaal stil van, letterlijk!

Misschien is het ook fijn voor jou als we hier toch verder kletsen dat wanneer jij her komt je even je zinnen kunt verzetten?

En natuurlijk ook je hart luchten!

Wel spannend voor jou maandag de echo!

Hier gaat t goed. Sinds een paar dagen bandenpijn maar dat lijkt me juist een goed teken!
    Vandaag eerst naar de verjaardag van het zoontje van vrienden en daarna bbq bij andere vrienden. Zij gaan in september trouwen en vandaag is de bbq voor de dggasten. Gezellig!

Moi, hoe is het met de warmte?

All, hoe is het op jullie roze wolkjes?

Fijne dag allemaal!

7. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    hoi hoi!

Ja fijn dat het redelijk met hem gaat en veeeeeeeeeeel plezier met je echo meid!!!

@hier goh die roze wolk is er niet hoor op de moment... Gisteren gaan wandelen met Noah (wat moet men anders bij mooi weer) En tegen de avond kon ik bijna niet gaan van pijn in de onderrug en heupen :s Deze morgen gyn gebeld en hij zei ja is normaal omdat alles beetje zachter is. Pfff Heb er nu nog last van! alsof je een short aanhebt en alles wat eronder zit bond en blauw is zo pijn doet het :( Maar goed gedaan met klagen!! Alles voor onze bubbeltjes!!

Hopelijk zien we hier snel blauwe of roze letters voorbij komen he!!! :D

@MiniM leuk seg een bbq :D lekker eten!! Krijg alweer zin :p LOL Ik zou van smorgens tot savonds vlees eten he hahahaha

groetjes
    Jasmin

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Met de warmte gaat het hier gelukkig beter dank je!!

Nadesy, ja, het is nu een kwestie van accepteren, en verder gaan met het leven.. Hoe hard het ook klinkt... Wat denk je van aanpassingen in en rondom je huis, als dat mogelijk is, en natuurlijk de nodige hulp voor jou en de kinderen, jullie hebben alledrie een klap gekregen ervan hoor!!!! Ik hoop wel dat Roelof nu eindelijk de hulp krijgt die hij nodig heeft, in Nederland zijn ze daar erg laks mee, tot ze weer worden geconfronteerd met het feit dat het echt niet goed gaat met iemand... En ze te laat zijn...

Hier ff iets rustiger, vandaag gaan we strijken, maar nu eerst gasten ophalen, en dan naar de kelder... Incheck doen, en intussen het terras bedienen!

Hier verder alles oke, 11 augustus weer een afspraak met de gyn, spannend!!!

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Had ik een heel verhaal getypt, komt m'n dochter en drukt op escape...grrrrr :(

Maar goed, Nadesy, wat een verschrikkelijk verhaal! Ik wens jullie heel veel sterkte met het samen verwerken en weer een nieuw leven opbouwen. Wat ontzettend heftig!
    Ik vind je overkomen als een hele sterke vrouw. Petje af hoor!

Hier geen nieuws, dinsdagavond weer echo. Ben benieuwd wat we nu weer gaan zien.... :)
    Ik kom later weer terug hier, m'n man begint te klagen ;)

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi, Wat is het rustig hier.

De bbq was geslaagd en we zaten ondanks de regen toch droog. Was gezellig.
    Vanavond op tijd naar bed en dan morgen nog genieten van de zondag.

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @MiniM fijn dat de bbq geslaagd was meis

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi ja is het bij jullie hot hot hot! hier alleen maar regen regen regen

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Het was gisteren een mega zware dag voor zowel als voor Roelof en als voor mij,de ochtend ging redelijk goed tot de middag maar toen ik naar huis ging was er iets vervelends gebeurt en dat is nog te zacht uitgedrukt,die ex*buuf* waar hij dus wat mee had gehad in de tijd dat hij totaal was ingestort die zit naast het ziekenhuis in een inrichting,toevallig kwamen we haar eergister tegen zat ze op een bankje te roken,en ze bleef mij maar aankijken,toen kreeg ik al het gevoel owh straks gaat ze naar Roelof,niet gebeurt gelukkig,totdat Roel me gisteren overstuur op msn aansprak,dat ze dus was langs geweest toen ze zag dat ik weg ging,en zo bij hem op bed ging zitten en een kus in de nek gaf,en zei dat ze nog zoveel van hem hield en dat zei hem wel goed kon verzorgen,en dat ze mij zag lachen bij de auto toen ik met mijn moeder weg reed blablabla,bah was er helemaal weer gestresst van,want alles fitste weer van vooraf aan,en dacht dat het een beetje was afgesloten,Roel was zo in schock die kon niks en hij krijgt ook Morfine dus hij is zowiso trager met alles gelukkig wel gelijk op de bel getrokken en gezegd tegen de verpleging over hoe en wat,wij wilde laatst Roel al laten opnemen vanwege het niet goed ging,maar hij kon niet in Deventer terecht vanwege dat zei hier zat en moest helemaal naar Almelo,en nu het kromme is,de verpeging heeft hun gebeld van waar zij zit,en de situatie uitgelegt,en nu komen hun met tja ze zit niet op een gesloten afdeling en mag gewoon in het zh komen pfffff,gelukkig wel goede afspraken gemaakt met het zh,maar toch ik heb vanacht er zo slecht van geslapen,en gisteren toen mjn man zijn familie kwam werd het hem ook allemaal teveel zijn zus was erg druk met praten over verhuizen en kom dan dichterbij ons wonen bla bla bla,en zo moetje het doen,terwijl roel goed weet hoe hij het wilt hebben,dus ging pas tegen 22,30 weg voordat hij weer wat rustiger werd,hij gaat het nu ook goed beseffen dat hij nog maar 2 been heeft etc,maar ik steun hem natuurlijk ik vecht voor hem zodat het herstel makkelijk voor hem gaat,sorry een heel verhaal

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Jeetje meis, de vrouw moeten ze ergens vastbinden!!!! Wat een irritant mens zeg!!! Ik zou inderdaad anders met het ziekenhuis een afspraak maken of iets dergelijks dat er behalve jij, jouw familie en zijn familie gewoonweg niemand in zijn kamer mag komen..... Zoiets kunnen ze toch wel realiseren????????

Ik denk aan jullie meis!!

@weer, ja het is vandaag ook weer helder blauw, met een mooi zonnetje!!! Heerlijk!!! Ze hebben vandaag 28 graden voorspeld, en wij moeten vandaag 3 kamers af hebben, morgen weer 3, overmorgen weer 3, en dan lopen we aardig op schema voor vrijdag, dan zitten we vol!!!!

15. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    goh die zou je moeten tegenkomen met je hormoontjes nu! Je zou ze de grond instampen he!! Waar haalt ze het lef vandaan :eek: Ja meid het gaat een zware tijd worden voor jullie beide denk ik, maar het belangrijkste is dat jullie goed over alles kunnen praten. Hopelijk krijgen jullie snel een beetje licht op deze duistere dagen!! Veel moed meid!!

@hier, ook eindelijk weer zon!! Heeft hier gisteren heeeeeeeeeel de dag geregend mannetje lief je kon geen 2m ver kijken soms.
    En ik goh goed ziek :( Keelpijn mijn hoofd voeld zo zwaar aan, ik hoest als een hond :( pff echt niet leuk en zeker niet nu! Mag bijna niets innemen en mijn keel voelt als schuurpapier! :(
    Maar goed stoppen met klagen!
    Mogen vandaag parkje en wiegje met lakensetjes bij de papa en zijn nieuwe vriendin gaan halen joepie das leuk he!
    Zo fijne zondag nog allemaal!
    En dikke knuffel voor diegene die hem kunnen gebruiken! ;)

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Jeetje Nadesy het hodt ook nie op he.... Sterkte!

Moi, ik en wel jaloers op het weer bij jullie. Ts hier nu ff droog maar tot volgende week word er alleen maar regen voorspeld...
    En fijn dat jullieop schema zitten. 3 kamers is wel te doen?

Hier alles zn gangetje. Wel last van mn banden maar dat zie ik als goed teken.

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @minim, fijn dat de bbq leuk was, toch fijn dat het 'droog' kon;)
    @moi, ben wel jaloers op jullie weer hoor...;):D
    @eendje, beterschap! veel plezier bij het ophalen van het parkje:D
    @nadesy, pfff ook dat nog, kun je dr ook nog wel bij hebben zo'n gek wijf...:( hopelijk hebben jullie nu iig geen last meer van haar!
    dikke knuffel!

hier verder alles goed, gisterenavond een vrijgezellenfeestje gehad, was erg gezelli,vandaag lekker rustig aan, het is gelukkig droog ondanks dat er regen is voorspeld!

18. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Ben vanmiddag ff wezen zwemmen. Was relaxt. Baantjes getrokken, ouders van nu gelezen, nog wat baantjes getrokken en ff wezen bubbelen.
    Ben weer helemaal ontspannen. Dat ga ik vaker doen!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Zeg, voelen jullie je beebies al?? Kan je het al voelen???

20. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh lekker!!!:D

@moi, ik voel de beeb nog niet, de laatste voelde ik et 14 weken,maar het is maar net hoe de placenta ligt, als die voor ligt kan het een hele poos duren voordat je de beeb voelt, heb jij de beeb al gevoeld??

Deel Deze Pagina