hier een parkje, wel nog niet het mijne dat post ik wel eens in enkele maandjes als het klaar staat voor onze kleine bubbel
Een parkje hihi, is dat belgisch??????? bandenpijn, geen last van, wel voel ik dat ik groei, en dat straalt door naar mijn liezen.... kriebels in mijn buik, jaaaa na het slapen voel ik het weer, sochtends minder, en savonds meer
@ nedesy ik probeer zoveel mogelijk aan mezelf te denken hoor. alleen zitten we op het werk een beetje krap en ik zeg dan nogalgauw ja als ze me vragen extra te werken.maar als ik een keer niet wil of echt moe ben dan zeg ik nee hoor. wat zijn jullie toch lekker bezig met die reclame. alsof hij nog niet genoeg in je hoofd blijft zitten @marije1980 wij willen ook weten wat het wordt en gaan het anderen ook vertellen kan toch me mond niet houden en vind het wel lekker makkelijk qua kleertjes die je dan krijgt. @zuse welkom @hammelientje vervelend rugpijn ik heb er ook last van maar voornamelijk als ik op me werk op een groep gestaan heb waar ik veel kindjes moet tillen. pijn in me onderrug. nu heb ik afgesproken dat ik zo min mogelijk op die groep sta @nedesy jeetje wat heftig zeg van je man. hoe is het met jou?kun je je er een beetje doorheen slepen? @wyd altijd fijn eengoeie echo @nedesy jeetje wat een mooie woorden voor een kind van 7 zit hier nu echt met tranen in mijn ogen @marije kan zijn dat je het al eens gezzecht hebt hoor. maar wat krijg jij veel echo's is dat normaal bij jullie of heb je iets gehad waardoor je elke keer echo krijgt?(ben stiekum wel jaloers haha) @nedesy jeetje zeg wat een vrouw..klinkt allemaal erg onwerkelijk en zo zal het voor jou ook voelen lijkt me jeetje zeg.. @minim wij hebben al paar dagen bijna droog weer gehad. zaterdag 2 buien gehad savonds wel veel regen zondag ook paar kleine buitjes en zon en vandaag net zo ik wil ook wat voelen haha kan niet wachten zal vast wel wat vergeten zijn maar moest ook stuk of 15of meer terug lezen @mijzelf had vandaag op mijn werk een steek in mijn linkerzij moest echt gebukt staan. kan dit bandenpijn zijn of is dit wat anders. heb vandaag op mijn werk afgesproken dat ik zo min mogelijk op de groep sta waar veel getild word. want stond er vanmorgen ook een halve dag en toen voelde ik mijn onderrug al. vriend lief zei gelijk toen ik hem smste doe rustig aan en anders bij de vk aangeven over 3 weken misschien kun je dan alde ziektewet in. haha kon dat maar zo makkelijk de ziektewet in oh ik heb zere rug kom na de zwangerschap wel weer haha nee dat zit er neit in denk ik
Toekomstige mam: Ik zou de ziektewet nog niet in willen! Dan word je leventje echt beperkt hoor. Vind het fijn om nog te kunnen gaan werken. Hier: sinds 2 uur echt mega jeuk aan mn buik en (.)(.)......
@ MiniM, ik hoop voor je dat het snel overgaat, bij mijn jongste vanaf de 18 weken mega last van jeuk gehad. Ik werd zelfs s'nachts wakker dat ik over mijn buik aan het krabben was. Gek werd ik ervan!! Toen ik rond de 36 weken eindelijk iets voorgeschreven kreeg van de arts was het ineens over. @ toekomstigemam, ik had een tijdje terug ook erg veel last van pijn in m'n linkerzij. Volgens de vk was het inderdaad bandenpijn. Als ik er erg veel last van had kon ik er een paracetamol voor innemen. @ Wen, hoe is het met jou bandenpijn? Ben je er nog mee naar de huisarts geweest of het je bekken was? Hier, gaat alles zijn gangetje. Morgen weer naar de vk, mogen de kids mee. Ben benieuwd wat ze er van vinden.
Hahaha een parkje is dus een box. Zat me rot te verzinnen maar hier kwam ik niet op. Leuk om te weten. @zondagskind, het niet meer zo erg. Ben nu al een week thuis met vakantie, en deze week ook nog. Dus kan het nu niet zo goed vergelijken omdat ik heel rustig aan heb gedaan. Maar ik hou het zeker goed in de gaten. Omdat het vaak ook op me billen, stuitje en benen zit. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het soms moeilijk vind om het verschil voor mezelf te voelen of dit nu uitstraalt vanaf me banden. Of dat het toch me bekken zijn. Als ik volgende week weer ga werken, kan ik het weer beter vergelijken. Dan ben ik weer druk bezig. Nu doe ik vrij weinig... @minim, hier ook wel eens jeuk. Maar dan op me onderbuik. Of op me borsten en tepels. Vaak alleen de rechter. Hier doen me borsten alleen pijn als me tepels opeens vanuit het niets stijf worden. @nadesy, hoe was je echo meis. En roze of blauw??
@eendje,hahaha het is dus een box, grappig dat het dan zo'n andere benaming heeft @toekomstigemam,dat is idd bandenpijn die steken in de zij,ik heb ook snel last van de rug, we hebben de jongste nu geleerd om zelf de trap op en af te gaan, dan lopen we ervoor,dat scheelt een hoop getil! @minim, ik ken ook iemand die ontzettende jeuk heeft gehad in de zwangerschap, hopelijk krijg je er niet al teveel last van @zondagskind, leuk dat de kids morgen mee mogen! ik neem ze de volgende keer ook mee,ben ook erg benieuwd wat ze ervan vinden, weet jij of dat als je nu idd tijdens de zwangerschap boven een bmi van 40 komt je ook naar een gyn moet of blijf je bij de vk ommdat je de 1e controle er net onder zat? ik kan me er best druk om maken,maar dat komt omdat ik nare ervaringen heb bij de gyn,qua opmerkingen over het gewicht...:x @wen, hier doen de tepels ook alleen zeer als ze ineens stijf worden en de jongste wilt nog weleens lekker ertegen aan hangen,dat is nu ook niet zo prettig @nadesy, hoe is het meis? hoe was de echo??
@parkje: gewoon een box dus! @jeuk aan tepels: vorige week had ik er last van...gelukkig deze week nog niet. Nu vooral heel gevoelig...au!!! @gewicht: inderdaad, laten we ons volgend jaar maar weer zorgen maken over het gewicht Terwijl ik typ zie ik al wat meer reacties waaronder foto's van Nadesy... Gauw even kijken!! Edit: wauw, mooie echo's!!! En dat voor 15 weken, ik vind het heel bijzonder!! En wat leuk, nog een jongetje!!
Nadesy heel duidelijk een jongen!! wat leuk!! en wat een duidelijke echo, hoop dat die van ons woensdag ook zo duidelijk is, en hij/zij ons het geslacht ook laat zien! spannend!! hoe gaat het trouwens met je man?
Thnxx meiden @Delilah hoop ook dat jullie echo zo mooi en duidelijk is ja niet echt lekker hij heeft gelukkig wel de kracht om te willen vechten,maar het is mega zwaar voor ons allemaal,mijn moeder is nu net terug naar huis gegaan en vind het maar niks,maja ook dat hoord er weer bij