Nou dames, als ik al jullie 'jeuk'verhalen lees dan ben ik niet echt blij... Hopelijk is het alleen vandaag zo??? Wauw Nadesy, wat een mooie foto's! En een jongetje dus! Leuk hoor! Goed dat je geweest bent, ff iets positiefs na alle ellende van afgelopen dagen.
Goedemorgen! @Nadesy; Wauw, wat stoer 3 jongens!! @ Suze; geen flauw idee wat de regels zijn over het aankomen tijdens de zwangerschap. Misschien omdat ik nog zo vroeg in de zwangerschap zit dat ik dan wel over moet naar de gyn. Ik hoor het straks wel! Ik ben bij beide zwangerschappen onder begeleiding geweest van de gyn en gelukkig heb ik dat niet als vervelend ervaren... Fijne dag allemaal!
Moge dames, Ik had het er gister met mijn vriend over. De eerste 3 maanden had ik echt een libido om gek van te worden.. Maar de laatste 2 wkn is dat echt tot standje vrieskist gedaald, ze zeggen toch juist dat het deze maanden veel hoger als normaal moet zijn. Nou werkt die bandenpijn natuurlijk ook niet echt opwindend.. En me borsten zijn echt mega gegroeid de laatste week. Ze gaan nu ook opeens zeer doen, heb ik nog totaal geen last van gehad sinds ik zwanger ben. Ik moet er soms nog zo aan wennen, een zwanger lijf.. En Joehoe!! Ben 15 wkn vandaag! Volgende week de echo, wat zou het zijn...
@Nadesy mooi meid!! Nu kun je beginnen winkelen maar waarschijnlijk heb je al veel van je boy's he Echt leuk!!! Hopelijk laat ons ukkie het ook goed zien en bij de andere meiden ook he @hier geen jeuk had ik wel bij de vorige, heb eens gelezen (maar weet niet of dit waar is he) dat die jeuk komt omdat je vel uitrekt en niet genoeg gehydrateerd is, dus creme wrijven meid... Maar zoals ik zeg, weet niet of het helpt he Voor de rest nog zo ziek pfff die hoest stopt maar niet he, en bij mijn kleine jongen ook niet. En deze morgen weer boven de wc Gaat het overgeven nu beginnen bij mij :s Had zelfst nog niks gegeten he, was enkel slokje water en heb weer 10min staan kokhalzen want ja maag was leeg... Hopelijk is dat snel gedaan hoor! haha dus een parkje is een box bij jullie En hebben jullie dat ook allemaal staan? of word dit bij jullie niet zo gebruikt? Hier ook een extra wiegje bij de ouders in de kamer, die baby-bedjes zijn zo groot, ze zouden er hun in verliezen hahaha Zo meiden tot later ergens groetjes Jasmin
Ik vergeet het mooiste! Ik denk, weet eigenlijk wel zeker dat ik humpie gister heb gevoeld. Het kwam heel onverwachts. Was er helemaal niet mee bezig. Maar het gevoel was zo duidelijk, tranen sprongen ik me ogen. En ik riep gelijk naar me vriend, Ik voelde de baby.. Of er een soort luchtbel en vlinder tegen de binnenkant van me buik aan beweegt. Heel zacht gevoel, maar zo duidelijk een beweging...
@wen, ohhh wat leuk!! wat een bijzonder moment he!! ze zeggen dat het libido juist in het begin wat minder is idd, hier ook zo, nu begint het wat terug te komen,maar het is nog niet je van het hoor @zondagskind, ik ben 2x tijdens de bevalling overgedragen aan de gyn vanwege dat de beebs in het vruchtwater hadden gepoept,dat vond ik al heel vervelend,maar ik heb tijdens de 2e zwangerschap aan het einde een groeiecho gehad en die gyn zei " zo wat ben jij dik zeg, het is te hopen dat jij geen keizersnee nodig hebt,want dan hebben we onderhand 2 operatietafels nodig...:x ik was toen zo net stomheis geslagen en gekwetst dat ik ook helemaal niets uit kon brengen, ik snap wel dat ze niet allemaal zo zijn,maar de toon was toen wel geslagen...maar goed heb me wel voorgenomen om me er niet te druk om te maken en gewoon te genieten,we zien wel waar het schip strand! succes bij de vk! maar hebben we hier verder geen lijstje ofzo met afspraken etc??
@Suze wat een nare opmerking!! Dat zeg je toch niet zoiets!! :s @Wen mooooooooooi!!! Ik hier gisteren ook int bad voelde ik ineens het bekende plopje ZALIG he!! Wacht maar in enkele weken ben je blij als het even stil zit en je niet pijn doet hahaha
Suze, niet normaal! Ik zit hier met m´n mond open, wat een onbeschofte opmerking... jemig! Ik snap dat je na zoiets geen zin hebt in een gyn. Maar wat bedoel je met een lijstje.
goh hier net weer boven de pot en heb nog niks binnen... En ik maar roepen heel de zw nog niet overgegeven, zondag eerste keer deze morgen ook een !lege! maag leeg gemaakt en nu net weer had enkel droog koekje van de kleine genomen... Pfff Voel me een vod!
Hallo meiden, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Na 4 jaar is het bij mij eindelijk ook zo ver. Ik ben 25 januari 2012 uitgerekend en alles gaat goed, wat een geluk ik dacht dat het nooit zou gebeuren.
Hahaha ja Wen, je bent echt zwanger! Eendje, beterschap! En ik smeer er op los voor de jeuk maar tis nog niet minder.... Jesslyn, jij ook van harte gefeliciteerd en welkom hier!! Hier: gruwelijke buikgriep... Ik loop helemaal leeg...
Hoi meiden, Welkom even je naam vergeten *schaam* Hier even een rustig dagje... Lief is met onze goede vriend een dagje op stap, lekker een motortour maken! Wij dames zijn lekker thuis, en paps ook, die heeft keukendienst Net voor het eerst sinds tijden een stuk vlees op hihi! Maar wel verpakt in een hamburger hoor.. Smaakte heerlijk, alleen nu misselijk ...
Welkom jesslyn en ook jij gefeliciteerd! Hier zijn we net terug van de vk. Was erg benieuwd naar de uitslag van de combinatietest maar die was er nog niet, of niet te vinden dus dat horen we nog. Verder ben ik toch doorgestuurd naar de gyn, het gewicht was een probleem maar omdat ik in het begin nog goed zat hoefde ik daarvoor niet naar de gyn. Maar... toen ging ze de bloeddruk meten en die was te hoog, dus er zit niets anders op om een afspraak te gaan plannen bij de gyn, helaas. Nog ff een echo gehad en alles zag er goed uit! Ik mag ook ivm. mijn verhoogd BMI een afspraak maken in het Radbout in Nijmegen voor een vervroegde 20- weken echo. Die krijg je dan rond de 14 weken, krijgt nog iemand deze??
Ik heb ook een te hoge bmi 39 geloof ik en bij sem zelfs 48 maar heb nog nooit van een vervroegde echo gehoord in het zh. Ook was ik pas met 36 weken doorgestuurd naar de gyn ivm met het gewicht. Nu hebben ze het erover dat ik toch gewoon mag bevallen bij hun omdat ik een goede bevalling heb gehad maar dta gingen ze overleggen met de gyn. Eigenlijk hoop ik doorgestuurd te wordn vind de vk namelijk niet zo fijn. Voelde me echt niet welkom en dat gezeur over me gewicht steeds haha
nou ik heb bij allebij de zwangerschappen overgewicht gehad,maar ze hebben mij nooit doorgestuurd vanwege dat,wel heeft de vk gezegd dat ik mocht afvallen maar verder niet,ben benieuwd dan hoe het met deze zwangerschap gaat
Hier is het zo dat je met een BMI onder de 40 bij de vk kan blijven. Hoger dan mag je naar de gyn. Die extra echo bij de 14 weken is voor mij ook nieuw.