Ja, daar heb ik ook al liggen voelen in bed, maar kan er nog geen wijs uit hahahahahaha! Maarre, er wordt door iedereen tegen mij gelogen... Ze zeggen allemaal, met 12 weken gaat je misselijkheid weg... Waarom dan bij mij niet Ben en blijf misselijk baaaal!!!!
ze hebben idd gelogen..het ligt aan jezelf hoe en hoelang je misselijk bent helaas... Mijn VK gaf mij aan, als je met 16 weken nog misselijk bent, kan je er op rekenen dat je dat de rest van de weken ook nog gaat zijn. Misschien niet meer zo erg, maar het blijft wel vaak op de loer liggen.... En mijn ervaring is...de laatste 4a5 weken ben je weer net zo ziek als de 1e 10 ongeveer hihihi, dan heeft je maag minder ruimte en word hij in de verdrukking gedaan.... Ga langs je HA, die kan je wat voorschijven meis, dat je in ieders geval niet meer misselijk bent.... En als je niets krijgt, gember thee helpt. En er zijn verschillende middeltjes op internet te vinden.....sommige helpen sommige niet, maar dat verschilt per persoon. Misschien eens iets homeopatisch na gaan vragen tegen misselijkheid? Succes...ik weet wat het is, hier gelukkig nu geen last (afkloppen) of heel weinig, maar ik slik 2 maal daags dus emesafene.....
Moi, hahahah wat een fijne kleine gast.... Meteen een goed voorbeeld hoe jij het NIET wil! Toekomstigemam, ik denk dat het een wordt. Mn vriend denkt een meisje, dus das wel leuk. Een van ons heeft sowieso gelijk! Met 20 weken willen we het weten. Hammelientje, wat een vervelend nieuws van je opa. Sterkte. Suze30, lekker genoten van je 'mamatijd'? Jeuk, de jeuk is nog niet voorbij maar wel wat minder. Morgen moet ik naar de vk, dus ga ik het meteen ff aangeven. Zondagskind, fijn dat de uitslag goed is. Nu lekker genieten! Moi, leuk he die buik! Hier ook! En balen zeg dat je misselijkheid nog niet weg is. Ik heb er echt geen last meer van (afkloppen...) Hier, vandaag alweer 15 weken zwanger Voel me goed! Buikgriep is over, niet meer misselijk, niet meer extreem moe, dus heerlijk!
dames ff een ego bericht van mij vanmiddag de pretecho gehad, baby groeit mooi en alles zag er voor zover ze konden zien helemaal goed uit! moie foto's meegekregen aantal 2D en aantal 3D, we weten ook wat voor geslacht ons ukkie is! ik zal ff een foto plaatsen kunne jullie zelf ff kijken (is vrij duidelijk te zien hoor )
Nou heb al ff stiekem een foto gezien en als ik het goed zie word het een jongen ze had al gereageerd ook ergens anders met foto hahaha @MiniM mooi buikje meis wat een vershill
had jou gevoel het goed? of had je geen voorgevoel over wat het zou worden? ikzelf had wel heel sterk het gevoel dat het een jochie zou zijn, toch leuk dat dan blijkt dat je gevoel je niet op het verkeerde been zet
de mijne dacht ook een meisje, maar was ook héél blij toen bleek dat het een jongen was acht eigenlijk maakt het ook niets uit, als het (hoe cliché) maar gezond is! ik ga zo lekker slapen, welterusten alvast! hoe gaat het eigenlijk met je man? trek je het allemaal nog een beetje?
helemaal mee eens,was vandaag vanmiddag mega moe dus heb een dagje overgeslagen om er s'avonds heen te gaan,maar als het goed is mag hij Maandag gaan revalideren,alleen word het voor mij dan pas echt druk en veel geregel, vandaag is hij op zijn stomp gevallen omdat hij even dacht zijn been nog te hebben,zo zielig hij had zoveel pijn en het bloede heel erg zat een gaatje aan de onderkant van het stomp maar het bloeden lijkt wat gestopt nu hij omhoog ligt