Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Welkom!
    De lijst staat op een andere internetpagina. Zie onderschrift van Moi hierboven... :)

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    :D Nadesy had ook al geantwoord!

@Moi, ach ja, het wordt gauw genoeg wel 1 buik! :D

Nadesy, mooi buikje. Nou, buik is het eigenlijk! :D

Wen, fijne verjaardag dit weekend!! Doet niet zeer hoor, 30 worden! :D

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    veel plezier morgen wen!

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    (Goede)Morgen,

Een enorm rumoerige nacht gehad... Gisteren om half 7 begonnen, van 14 tot 15 uur een uurtje gelegen, en na het werk om 23 uur zijn we naar Velden gegaan. Het was enorm leuk, vond het in de menigte wel doodeng, ben achter paps gaan lopen met mijn handen voor mijn buik!! De muziek was super, ff staan dansen in de menigte, wat gedronken, weer door de menigte terug gelopen, en daarna naar huis gegaan. Exact 01.30 uur lag ik onder mijn dekbedje!

Om 4 uur ging de telefoon van lief, vast een van de hotelgasten die het leuk vinden om ons te bellen.... Om 5 over 4 gaat de huistelefoon... Weer die gast, ga zo maar eens met de gsm van lief terugbellen, eens kijken wie er nu wakker wordt :D Om 5 uur een hoop kabaal buiten... Onze buren trouwen vandaag, en ze werden uit hun bed geschoten!! En om 615 ging de wekker weer...

Dus nu zit ik met slaperige oogjes achter de receptie... Zou wel een koffie willen nemen of een redbull, maar koffie smaakt me niet, en red bull is denk ik niet goed ivm bloedverdunners en hoge bloeddruk ... Nou ja, we zien wel hoe we het redden vandaag... Een uurtje liggen zit er niet in denk ik, want we zitten vol, en er moeten 15 kamers gecheckt worden....

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi pff zulke nachten zijn niet fijn zeg! hoop dat je nog wel ff kan bijtanken vandaag

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik weet niet of ik had gezegd dat Roel laatst op zijn stomp was gevallen,heel pijnlijk natuurlijk en begon erg te bloeden gelukkig met en drukverband 24 uur erop is het gestopt met bloeden,dus de laatste 2 a 3 dagen had hij amper pijn,maar nu is hij vanacht met plassen weer gevallen op zijn rug,en heeft nu ontzettend last van zijn rug zijn rug is zowiso altijd al een zwakke plek geweest omdat hij een hernia heeft gehad,pffff straks moet hij foto's maken,gaat weer lekker dus,

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    pfff meis, het ene na het andere, ik denk aan hem vandaag!

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @Nadesy Mooie buik!!!
    @Moi dat word voor je het weet een mooie bol hoor :D
    Ja koffie en redbull... Nog enkele weken wachten he :D Wel jammer dat je niet goed kunt rusten... Maar mss beetje vroeger onder de wol kruipen? :) Kan soms ook wonderen doen he.
    @Nadesy goh hij heeft geen geluk he! :( Dat het maar snel beter word voor hem en voor jullie!
    @hier deze namiddag een kinderfeestje bij de achterburen :) Heb er zin in!! Ze is net 4 weken korter zwanger :) Leuk kletsen over de toekomst :) Onze zonen zitten samen int schooltje :) En erna naar mijn jongste broer gaan bbq'en, maar hopelijk word het droog want nu regent het al de heeeeele morgen...
    Prettig weekend meiden!!!
    Jasmin

9. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Iets met verstandelijk beperkten
    Brabant
    Ik drink ook geen redbull meer, op de namakers staat zelfs:" niet voor zwangere vrouwen" dus blijf er maar gewoon vanaf :):)

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik heb het niet eens gelezen hahahaha maar ik snak ernaar, vind het zo lekker, vooral nu, nu mijn ogen dichtvallen ...

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik denk dat ik dan een ADHD kind ga krijgen hahaha

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik heb het ook gelezen over cola tijdens je zwangerschap... normaal ben ik niet een cola klant, maar nu, ik moet gewoon een paar glazen per dag drinken... om het te verzachten doe ik er dan fanta door heen :)

13. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @ moi heerlijk he dat je buikje aan het groeien is.. mooi buikej hoor zal mijne binnenkort ook eens plaatsen..pff wat een fijne gasten hopelijk kun je toch nog wat rust vinden.. ik drink ook meer cola als normaal. normaal nooit cola alleen sapjes want vind prik niet fijn. en sinds ik zwanger beng drink ik toch wel elke dag een glaasje

@ninja mooi kamertje(Y)ik kan ook niet wachten tot me buik meer groeit nu lijkt ik gewoon dikkig haha vind leuker als anderen het ook zien.

@nedesy ook al een mooi buikje, pff zit je mannetje ook niet mee he.

@eendje geniet van het kinderfeestje en het lkkr kletsen.ik kan hier ook met iemand kletsen die is 2 dagen na mij uitgerekent heerlijk..

@wen veel plezier en geniet ervan.

zo hier vanmorgen van half 12 tot 1500 druk gepoetst beneden dacht heb nu wat puf ga nu poetsen alle kasten zijn van binnen weer schoon,deuren gepoetst,ramen met glassex gedaan en alles afgestofd en gestofzogen en gedweilt.

vanmorgen nog ff naar het hartje geluisterd zo wonderlijk.

vanacht werd ik wakker 1e keer omdat ik heel nodig moest plassen en toen ik in bed lag kreeg ik jeuk aan mijn buik.
    2e keer werd k wakker van steekjes in mijn buik. hoop dat alles wel geod gaat. moet 9 aug weer naar verloskundige. 5 augustus word voor de laatste keer de flessen van moeders voor moeders op gehaald.
    moet zeggen vind het een goed doel en help ook graag eraan mee maar vind ook wel weer lekker om straks gewoon te gaan plassen zonder die kan en flessen

14. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi,
    Daar ben ik weer na 2 drukke dagen!
    Gisteren is de tegelzetter begonnen aan de badkamer en was om 17 uur weg, vanmorgen om 8 uur was ie er weer en nu net klaar. De badkamer is bijna klaar. Maandag de kraan, wasbak, douchestang enz hangen en dan is het helemaal klaar gelukkig.

Gister voor de 2e keer naar een huisje gaan kijken en een bod gedaan. Spannend! Maandag horen we meer!

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!

15. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Spannend miniM, een bod doen op een huisje!! Hopelijk wordt het wat! :D

Toekomstigemam, steekjes zijn heel normaal hoor. Maak je geen zorgen. Wat goed dat je meedoet met mvm. Ik durfde me niet aan te melden ivm de miskramen.....

Moi, wat een rotnacht! Hopelijk ben je de dag goed doorgekomen.

Nadesy, het zit ook niet mee he? Hopelijk valt alles mee, ik denk aan jullie!

Hier is het lekker rustig. Ik voel me goed, beetje moe misschien. En als ik te lang sta dan krijg ik last van m'n buik. Verder valt het me reuze mee! :)
    Ik drink trouwens nu ook wat vaker een glas cola...grappig! :)

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Heee...

Hier om 15 uur gevloerd van de slaap .... Ben net een half uurtje beneden, heb al die tijd liggen slapen, en niemand heeft me wakker gemaakt ofzo, ze laten me gewoon liggen!!!

Morgenochtend weer vroeg op! Om 7 uur vertrekken onze vrienden :(

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Moi lief dat ze je lekker hebben laten slapen!je had het nodig

@marije fijn dat het goed gaat! ja moe hier ook nog steeds

@Minim owwh spannend hoor!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hier weer de hele dag in het zh gezeten!vanaf maandag zou het toch anders worden want dan kunnen we erniet meer zo makkelijk heen,en dat word dan om de dag,

19. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Moi fijn dat je ff kon bijtanken!

Sterkte Nadesy.

Rustig hier... Iedereen een druk weekend denk ik;)

20. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Nadesy, ik voel zo verschrikkelijk met je mee... Het lijkt me vreselijk om in jouw situatie te zitten. Maar je roeit met de riemen die je hebt en dat vind ik echt superknap van je!!

Moi, fijn dat je lekker hebt kunnen slapen. Heerlijk!

miniM, heerlijk druk weekend inderdaad ;) En ik denk nu, wat doe ik hier nog. Ik moet slapen!!! ;)

Welterusten allemaal!

Deel Deze Pagina