Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    idd dat boekje van kluun is een aanrader! heel herkenbaar, hardstikke leuk heb hem zelf ook toen gelezen.
    verder over de zwangerschap heb ik wel een boek hier maar eerlijk gezegd zoek ik veel op internet op.
    ik heb wel het 9 maanden dagboek van Pauline Oud (volgens mij heet ze zo..) die heeft ook voor het kraambezoek, tm 1 jaar en van 1tm4jaar een boek gemaakt. heel erg leuk om in te vullen straks nog eens terug te lezen.
    Van Jill had ik ook een dagboek bijgehouden en die heb ik er nu weer bij gepakt om, heel leuk om te vergelijken/terug te lezen.

en oja, voor als de kleine er is: dat boek over die sprongetjes die je kleintje maakt. dat was voor mij een 'bijbel' bij de eerste, heel fijn boek!

nog meer tips ? ;)

2. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey meiden...
    Iedereen hier gefeliciteerd met jullie zwangerschap...

Ik kom me bij jullie melden.. Vanmorgen positief getest :)

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Lauw Gefeliciteerd!

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lauw
    Gefeliciteerd!! wanneer ben je uitgerekend?
    leuk leuk, komen steeds meer meiden bij:)

Vanaf volgende week ben ik weer trouw aan het reageren op iedereen.. Dan is man weer aan het werk (was afgelopen weer vrij) en heb ik wat meer tijd..

5. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Gefeliciteerd Lauw!

@mamavJill; leuk dat 9 maanden dagboek heb ik ook!

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    lauw gefeliciteerd meid":D

Wij gaan vandaag op verjaardag bij me vriends neefje,
    het word bloedheet heb ik begrepen dus hoop dat ik een schaduwplekkie heb haha... want we willen het daar natuurlijk nog niet verklappen :p
    xx

7. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ onewish: veel plezier op de verjaardag.. ik hoop dat je een mooi schaduwplekje hebt..

@ Roeltje: Ik ben 10 januari uitgerekend, denk ik.. maar ben niet helemaal zeker.. kan ook 2 dagen eerder of 4 dagen later zijn.. Ben namelijk niet zeker van mij eisprong..
    Lekker dat jullie samen een weekje vrij hebben gehad..
    Hoe oud is Lenn als hij grote broer wordt??

@ MamavanJill: Het boek Oei ik groei heb ik ook.. Maar moet zeggen de sprongetjes bij onze meid zijn niet zo duidelijk... dus heb er niet zo veel aan.. Maar sommige zien duidelijk die sprongetjes terug..

@ Wen: lekker op vakantie maar ik begrijp dat je er wat tegenop ziet.. probeer toch te genieten... Is dit jullie eerste kindje?? dan is het waarschijnlijk jullie laatste vakantie met zijn tweetjes.. (of 2,1 haha).. Succes op het werk.. Ik moet vanmiddag ook.. blegg.. was vanmorgen te vroeg wakker.. en na die test ben ik helemaal hyper.. kan dus echt niet meer slapen..

@ Hammelientje: ik hoop dat je hoofdpijn nog ff weg blijft..

@ Mek:Lekker net terug van vakantie.. heerlijk.. fijn dat jullie genoten hebben.. sorry, kan je niet echt tips geven.. ik haal heel veel van internet..

heb een klein stukje terug gelezen, maar ga niet alles lezen dat is iets teveel..

Vanavond avonddienst tot 11 en morgen om 7 uur beginnen.. pff ben nu al moe.. behoorlijk onrustig geslapen vannacht..
    Morgen is het moederdag.. leuk!! dit is de eerste keer echt moederdag voor mij.. Ben benieuwd of mijn man en dochtertje iets doen voor mij..

8. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Lauw gefeliciteerd!

Ik vond dat boek van Kluun ook echt super. Ik had het ook aan mijn man cadeau gedaan bij de eerste, maar hij houd totaal niet van lezen dus hij heeft het ook nog steeds niet uit. Kan hij dat nu mooi afmaken met de tweede in aantocht.

Wij hebben vanavond een bruiloft en ik zie er nu al tegen op met die opgezette buik die ik 's avonds krijg. Ik ga wel zoveel mogelijk zitten zodat niemand het ziet en vandaag een beetje opletten met eten, zodat mijn buik niet zo erg opzet.

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik kon mijn niet inhouden vandaag en heb maar deze test gedaan binnen een min verscheen er dit

Toch fijn die extra bevestiging

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @Lauw,Gefeliciteerd!! :)
    Het is een beetje dubbel omdat ik niet met me mannetje op vakantie ga. Ik ga al jaren ieder jaar met mijn 2 beste vriendinnen een week in mei op vakantie. Heel erg leuk, en mega gezellig. Maar nu wel beetje dubbel. Ze weten nu wel al dat ik zwanger ben, dus dat is wel fijn. Maar ja, wat ik net al schreef een beetje dubbel gevoel :(

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    meiden ik maak me zorgen, vanmorgen getest in de hoop 'zwanger 2-3' te zien maar er staat nog steeds 1-2!! En kv test is ook niet donkerder...eerder lichter of gelijk... Help wat moet ik nu??? Wil niet dat het misgaat!

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meid, geen zorgen misschien is het hcg nog net niet op t randje van 2-3 ? anders is een bloedtest vragen ??
    ik ga maandag ook bloedprikken :) gwn voor de ckerheid!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heitje
    volgens mij hoeft het niks te zeggen.. Kan zijn dat je HCG net op het randje zit voor de digitale..
    Misschien een bloedtest vragen bij de ha? heb je een foto van de kv-testen?

14. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Iets met verstandelijk beperkten
    Brabant
    Hallo dames,

Ik sluit me bij jullie aan, gisteren positief getest met een clearblue (1-2 weken).

12 januari 2012 is de datum.
    Veel bekenden hier van de andere fora`s :)

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    gefeliciteerd!!!!!!:D:D:D

16. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Brabant

oohhh meid ik hoop dat ie blijft plakken!
    *plak plak plak*

heb je foto`s? Misschien kunnen we met je meekijken?

17. WYD

WYD Actief lid

28 feb 2011
    113
    0
    0
    Brabant

thnx!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Owwh erg ik vond Bitterlemon echt smerig,maar nu drink ik het weg alsof het water is pfff erg!

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bij deze het testrijtje....ben verschrikkelijk onzeker :(

20. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    hahaha das ook toevallig ik ga ook donderdag naar Turkije en we vliegen in de middag. Jij ook?!?

Deel Deze Pagina