@all thanks, ja ik had (en heb) het nodig, ben nog steeds heel erg moe... maar ja, eigen bedrijf he, dan moet je doorgaan... nog tot september, en dan kunnen we allemaal uitslapen!
haha nee ik heb een eigen bedrijf wat tot september hoogseizoen heeft (hotel/gasthof/restaurant) na het seizoen ga ik op vakantie
Goed vooruitzicht Moi! Maar dt mag ook wel na al die drukke maanden! Jullie nog plannen vandaag? Wij gaan vanmiddag ff zwemmen en verder doen we niks
Hier vandaag ff aan de schoonmaak want heb al dagen niks gedaan,vanmiddag weer naar Roelof en dan morgen gaat hij beginnen met Revalideren,ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat verlopen vandaag alweer 16 weekjes,maja genieten doe ik absoluut nog niet helaas!
Goedemorgen! Ik zag een paar mooie buikfoto's, genier er maar van! @ Moi, je boft maar met zo'n fijne familie die je lekker je rust gunnen. @ Nadesy, is het revalidatiecentrum bij je in de buurt? Probeer ook goed aan jezelf te denken... en te genieten van je zwangerschap. Hier, beetje beroerd. Begon gisterenavond met koud en een gevoelige huid. Lag om 9 uur in bed maar het werd alleen maar erger. Had zelfs vannacht verhoging, nou ik kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst gehad heb. En nu nog een beetje gammel. Vanmiddag BBQ met de familie hier, gelukkig is daar het meeste al voor klaar alleen het weer..... Heej Wen, hoe was je feestje?! Fijne dag allemaal!!
@Zondagskind hoop niet dat het door gaat zetten voor je!doe wel rustig aan ik moet zowiso vanaf hier met de bus naar het station en dan de trein pakken,denk 20 minutjes met de trein,maar het is wel lastig van bezoektijd in de avond is van 19,00 uur tot 21.30 maja we zien wel hoe en wat
Hier gaat nog steeds alles aardig. Merk wel dat ik snel gevloerd ben. Gister "even" anderhalf uur onderweg geweest voor boodschappen en vervolgens 3 uur op de bank geslapen... zo gesloopt was ik... Tja.
@ninja, wat een mooie babykamer!! @nadesy, wat een mooie buik heb je al! @moi, ook een mooie buik! wat lekker en lief dat ze je gisteren even hebben laten slapen.. @wen, nog gefeliciteerd met je verjaardag! @eendje, een leuk kinderfeestje gehad?? @toekomstigemam, ik heb ook veel last van steekjes in de buik, volgens mij komt dat omdat de bm groeit,dus een goed teken @minim, oh spannend hoor met het huis! @nadesy,hoe gaat het nu met de rug van je man? oh dat zijn idd vervelende bezoektijden..je zit natuurlijk ook met de kids.. @zondagskind, beterschap, hopelijk zit het weer straks een beetje mee..hier regent het al de hele dag.. @mayd, vervelend dat je nog steeds zo moe bent! hopelijk gaat het snel beter! hier verder alles goed, ik moet vandaag wel weer de hele dag kokhalzen en heb erg last van de onderrug,maar verder mag ik niet klagen
moi lekker vooruitzicht! hier gaat als het goed is 4 december mijn verlof in! als ik tot 4 weken van tevoren vol kan houden tenminste anders eerder! Nadesy sterkte ermee! hier gaat het zijn gangetje, vandaag alweer 17 weken! wat gaat de tijd toch snel eigenlijk!
Ja de tijd gaat nu in ieder geval een stuk sneller als de tijd tot 12 weken vind ik. Nu aftellen tot 23 aug, dan hebben we de 20 weken echo!
SNEL ik vind het tergend langzaam gaan!!!!! de eerste paar weken ging het snel naar de echos toe en nu, ik moet nog zoooooo lang wachten!!! net ook weer ff geslapen, ben elke keer zo wit als ik wakker wordt zegt mams... vreemd he.... ben ik normaal niet.... maar ja, ff in de gaten houden...
hoi sorry meiden was druk! Was heel leuk ons kinderfeestje! De 2 jongens hebben hun heel goed geamuseerd, hebben op het springkasteel gesprongen tot hun kousen er kapot van waren LOL Dan snel naar huis andere kleren aan (Noah) en hup naar broertje Daar aan gekomen was mijn papa er ook Leuke verassing! Wonen nl 250 km uit elkaar en zien elkaar dus niet zo heel vaak... Maar was heel fijn! Hebben lekker overal kunnen bijkletsen, en ja @verlof tja door omstandigheden ben ik al weken thuis... En moet zeggen de ene dag ben ik er zo blij om , als ik moe of me zoo snelcht voel, maar dan zijn er dagen dat ik ook denk pfff zit hier elke dag binnen... Maar goed er is overal wel iets he @Nadesy veel moed meid!! En probeer ertussen toch van je buikje te genieten he, het is zo snel voorbij. Hier de 2de aug weer echo, en hopelijk ook het geslacht Voor de meiden die geslachtsbepaling hebben of hadden is dit bij jullie dan speciaal? 3D ofzo? En echt extra enkel voor het geslacht? of is dit dan ook zoals controle en kijken ze extra voor het geslacht? Zo nu ben ik op! Ik ga me gauw douchen en met de kleine boven op mama's bed liggen Hopelijk slaapt Noah snel en kan ik snel volgen slaapwel meiden!!
eendje ik had met 16 weken een pretecho, eigenlijk speciaal voor het geslacht, maar de gyn heeft gelijk alles even nagekeken! eigenlijk een soort 20 weken echo. was erg fijn want alles zag er prima uit en kleine zag er zover ze kunnen zien supergezond uit! ze zei maak je maar geen zorgen voor de 20 weken echo, ga er vanuit dat alles goed is! dus dat was erg fijn, toch een geruststelling! wij zijn ongeveer een klein half uurtje binnengeweest, en hebben 2D en 3D foto's meegekregen! nog ongeveer 3 weekjes en dan hebben wij de 20 weken echo! dan krijgen we nog een keer extra het geslacht bevestigd maar het was wel zo duidelijk dat ik niet twijfel of ze het wel goed hadden de dames die de lijst bijwerken zijn volgens mij niet echt actief meer hier in het topic dacht ik, wel jammer omdat ik graag wat updates op de lijst zou willen hebben dames allemaal een fijne zondag nog verder! ik kruip zo lekker onder de wol, lekker nog ff tv kijken en dan slapen! welterusten allemaal!
Dan gaan we toch een nieuwe lijst aan maken hier,en dan ook meteen voor de meiden die erop willen en ook meekletsen hier hebben ze ook medich gekeken,en voor zoverre ze kon zien zag het kindje er ook goed uit
@Eendje bij mij keek ze 2d en ook 4d was echt mooi heb ook een paar foto's op cd rom staan van 4d,en medich keek ze ook
Ha lieve meiden, heb net even al het gezellige geklets terug gelezen. Bedankt allemaal voor de felicitaties!! Ben gesloopt nu, maar wat een topfeest/dag/nacht heb ik gehad. Helemaal super!! Heb even geen puf om op alles te reageren, dus ik haak vanaf nu weer in!!
@wen valt me van je tegen hoor dat je niet even reageerd op iedereen hahaha nee grapje,fijn dat alles leuk en goed is gegaan