Hi dames, ik probeer wel wat bij te lezen, maar kom er amper toe om te reageren momenteel (ofwel doe ik het goed, ofwel laat ik het even en beperk me even tot korte reacties in een ander topic) Heb idd begrepen dat Roeltje dit forum verlaten heeft? Maar heb ook al meermaals gevraagd om data voor de echo via pb door te sturen. Het is echt niet makkelijk om alle verschillende data die ergens in een bericht vermeld staan bij te houden en via PB is dit veel overzichtelijker. De drukke periode zou nu stilaan achter de rug moeten zijn. Moest er toch iemand zijn die ook de gegevens wil aanvullen, mag die me een pb sturen en dan geef ik de het paswoord + login door. groetjes, Kwek
Goedemorgen! Ik denk dat ik vandaag de gyn ff een belletje geef... Ik heb namelijk sinds een dag of 5 erge rugpijn, en het is nu zo erg aan de rechterkant dat ik continue last ervan heb... Dus ff vragen wat ik het beste kan doen... Ook heb ik last met mijn stoelgang, en daar krijg je aambeien van, dus ook niet fijn... En heb sinds vannacht een steek in de rechterkant van mijn buik....
goedemorgen, @moi, oh ben benieuwd wat de gyn zegt,ik kan ook wel wat tips gebruiken mbt de rugpijn...ik had vanacht ook veel last van steken in de zij, als ik op de rechterzij draai dan had ik een flinke steek links en andersom. hier verder alles goed, we gaan vandaag een hoop opruimen, de kamers worden allemaal veranderd,zodat ze straks allemaal een eigen kamer hebben,maar dan moet er eerst wel het een en ander gebeuren hopelijk gaat het een beetje goed met de rug! fijne dag allemaal!
Goedemorgen! Moi, doe rustig aan! Hopelijk kan de gyn je helpen. De hele tijd pijn is verschrikkelijk! Wen, fijn dat je verjaardag gezellig was! Nu hoor je bij de dertigers! Kwek, lijkt mij ook logisch hoor, om het via pb te doen. Anders wil ik ook wel helpen met de lijst. Ik pb je wel even! Verlof, ik ga ook proberen om 4 weken van tevoren te doen, dit is dan 12 december. Maar dan neem ik denk ik nog een dag ervoor of zo extra verlof. Ik weet het nog niet..... Hier: ik ben helemaal verslaafd aan Beverly Hills 90210. Was vroeger al mijn favoriete serie en ik vind het weer helemaal geweldig! Gisteren heb ik het hartje gevonden met de Angelsound! Zo mooi!!! Zat samen met mannetje te genieten!
Hihihi, Nadesy, ik heb zelf geen idee. Maar mijn omgeving roept nu allemaal dat het een jongetje wordt... De zwangerschap zelf is wel heel anders, maar volgens mij zegt dat niet zoveel.... We gaan het zien in januari! Nog even geduld...
Hey meiden, ff een berichtje van mijn kant.. Ik vind het echt te veel leeswerk sorry.. Heb er op het moment ook echt geen tijd voor ivm werk, onze kleine meid, mijn opleiding en mijn BI, waardoor ik bijna verplicht elke dag moet gaan liggen, anders krijg ik te veel klachten. Maar verder gaat het hier goed. .Ben alweer 16 weken.. wat gaat het vlug.. nog een maand en dan hebben we de 20 weken echo.. (24 augustus).. Spannend zeg... Ik las wat over gegevens PB-en.. zal ik ff doen, dan is dat ook weer up-to-dat.. Meiden: geniet van je zwangerschap.. het gaat zo snel.. tenminste ik ervaar nu dat de 2e zwangerschap nog sneller gaat als de eerste.. Ow ja.. ene buikje begint al wat te groeien.. erg leuk.. en het hartje heb ik al een paar keer met de angelsounds kunnen vinden.. heb hem nog niet bij de VK gehoord, dan is het zeker leuk dat je hem zelf kan vinden. las dat er meer zijn met een angelsounds, erg leuk zo'n ding, maar let op.. geen stress als je een keer het hartje niet kunt vinden!!!
He meiden, Mijn vriendin die in december mamma is geworden, die zegt dat dit de bandenpijn is die doortrekt naar mijn rug, zij had het ook, en ze adviseerde een buikband om te doen die steungeeft.. ervaringen?
zucht....maak me toch zo een zorgen over de bevalling...ben er echt bang voor. Nu al.....wat zou ik kunnen doen daaraan?
nah die knagende angst blijft er zijn....ben zo bang dat er weer iets gebeurd net zoals bij ons meisje......pfff...weet dat het onzinnig is, want is kans van 1 op miljoen ofzo...
Antares, kan me voorstellen hoor! Jouw bevalling ging ook niet echt zoals het moest... Bij mij liep het best goed en ook ik kijk er nu al tegenop. Niet dat ik al heel erg bang ben of zo, maar je weet al een beetje wat je kunt verwachten. Je gaat er niet meer zo onbevangen in..... @all: ik kan nu ook wijzigen op de site. Als je wijzigingen hebt of nieuwe afspraken etc, stuur dan een pb naar kwek, mij of Roeltje. De site staat in m'n handtekening, kun je meteen even kijken of het nog klopt!
@moi, ik merk idd ook wel eens dat de bandenpijn doorstraalt. Ik heb het meer naar me benen. Maar ook wel eens in me rug. Maar bij twijfel altijd bellen daar zijn ze voor. @antares, logisch dat je angst heb. Probeer het even naast je te leggen, je moet nog zo lang lieverd. Misschien kan je er volgende keer even met je vk over praten en kunnen zij je wat tips geven. @lauw, lees en reageer gewoon wanneer het jou uitkomt! Dat is toch prima meid. Luister maar goed naar je lichaam, dat is veel beter! Liefs! @Marije, jeetje wat in een verschil in een paar weken. Mooi hoor! Wij mogen morgenavond weer een echo. Ben zo benieuwd.. Lekker hoor die club van 30! Iedereen riep van het weekend, jeetje Wen nou ben je 30 en zwanger. Je wordt nu echt oud.. Hahaa
ghehehe ja erg he...werk op een plaats waar de jeugd regeert ( ze willen ze jong om te werken daar) en als we het dan ergens over hebben....dan heb ik soms ooh ik word oud! ik ben 30 en moeder...en de 2de komt eraan.....wat hun vertellen allemaal van weekenden.....nou euh heb ik iets leuks gedaan in het weekend euhm....we hebben uitgeput op de bank gehangen en euhm een film gekeken......En overdag hebben we ons huis opgepoetst...en wat boodschappen gedaan..en voor onze dochter gezorgd....druk genoeg toch? Ghehehee... En tsjah....weet wel, heb het er al met de VK over gehad dat ik eigenlijk heel graag thuis wil bevallen...omdat mijn angst gedeeltelijk uit het ziekenhuis komt denk ik......maar ja dat mag/kan dan weer niet...ze raadt het af omdat ik te dik ben......zucht...