Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Wen, ik werk 35 uur in 4 dagen. Voel t aan het einde van de dag wel, maar eerder aan mn rug dan aan mn buik....
    Wil t nog wel ff vol blijven houden maar sommige dagen is het ook te veel hoor.

Maar anders ook gewoon bij de vk neerleggen he!

2. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Wen, ik werk ook fulltime, en dan werk ik gemiddeld 14 uur per dag.... Ik moet wel smiddags even een uurtje gaan liggen, om even bij te komen, dat helpt mij heel erg. EN bijvoorbeeld vanavond ga ik lekker op tijd naar bed.

Ik voel de kriebel in mijn buik veranderen naar een gevoel van een borrel in mijn buik :) Ga het steeds beter voelen denk ik :)

Antares wat mooi!!!

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Antares mooi!! :D Jammer dat ze het geslacht niet konden zien. Hopelijk volgende keer wel! Wel leuk dat je zo'n filmpje hebt hoor! :)

Moi, wat super dat je de kleine voelt! Ik voelde hem vorige week best wel, maar nu volgens mij al even niet meer...
    Ik heb ook een voorliggende placenta, daar heeft het ws ook mee te maken...

MiniM: gefeliciteerd met je huissie!! Zo leuk!! :D :D

Wen, ik werk gelukkig ook niet meer fulltime. Ik weet nog bij de 1e zwangerschap dat ik er erg veel moeite mee had. Nu werk ik 3 dagen en dat gaat prima, maar op zaterdag ben ik doodop!
    Maar idd, goed naar je lichaam luisteren. Het geeft aan dat je te ver gaat..... Is heel moeilijk, maar aan de andere kant, wat zijn die paar maanden nou in je hele leven? :) Het is voor een goed doel! :)

@hier, geen nieuws. Heb al lekker 2 dagen naar het hartje kunnen luisteren. Ga ik straks nog even doen. En daarna weer lekker slapen :D

4. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    :D We krijgen een jongen!!! :D

Alles was goed, en hij bewoog als Eem dolle. Niet normaal! Morgen volgen de foto's.

Ben er nog steeds stil van, zo mooi en bijzonder!!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @wen woehoeeee gaaf ook een jongen!gefeliciteerd! :ð

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wen gefeliciteeeeerd!! Nouw...stoute kleine van ons...vind het echt jammer dat ik het nog niet weet nu....

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    alleen maar jongens hier hahah.

Wen gefeliciteerd!!! Nu lekker shoppen!

8. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    @wen mooi!! :) Enn jongen die het fort komt versterken hier :) Het zijn nu 3 jongens -1 meid? Denk ik?! :) :)
    Hier na enkele slapeloze nachten (zoon word steeds wakker en als hij bij ons ligt slaapt hij maar droomd hij, trok deze nacht nog maar eens aaan mijn haren en stampt enzo :s ) dus nu wel beetje moe... Man-lief doet de laten (2-22.00) dus zo alleen in bed liggen is ook mijn ding niet was net in slaap gevallen als hij boven kwam.

Oh ja vandaag 16 weken :D Whoepieeeee :) :) :)
    fijne dag dames!! :)

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Eendje jij hoopt wel heel erg op een meisje he :p

10. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Eendje, ik ook 16 weken! Gefeliciteerd! Toch weer een mijlpaaltje he

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    wat is het rustig hier :D

12. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    ja ja 16 weken is een mooi getal :) Nu weer een mijlpaal bij de 20 he :)

Ja hoop eigenlijk echt op een meid, maar heb er mij al bij neergelegd dat het 9/10 een boy is :p Familie is nu eenmaal allemaal jongens :D Maar maakt niet uit hoor ;) Kan ik lekker veel kleren van neefjes krijgen :p Jongste van mijn neef is net bijna een jaartje dus kan ik lekker veel gebruiken :p Een meisje word alles nieuw kopen van kleren, maar denk dat de familie dan ook wel blij is en allemaal mooie cadeau's geven... (hoop ik toch) :p LOL
    fijne dag ;)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    en wanneer heeft de volgende haar geslacht bepaling :D:D:D:D

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hee meiden, ff ego hier...

heb sinds een week of 2 problemen met mijn stoelgang... ik kan niet naar de weecee... nu was het zelfs 3 dagen niet! en dan weet je wat je daar van krijgt, buikpijn, aambeien, en een enorm slecht humeur... :x

zo, dat is eruit!

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @moi owwh bah naar meis dikke knuff

16. eendje507

eendje507 Fanatiek lid

10 jun 2010
    1.205
    0
    0
    huismama
    West vlaanderen
    ow das zeker niet leuk :( Hier ga ik ook zeker niet elke dag en merk dat het ''vaster'' is maar zolang ik kan gaan als ik buikpijn krijg hoor je mij niet klagen... Maar aambeien enzo is ZEKER geen lachertje!! Hopelijk snel beter meid!!

Hier dinsdag 2/08 naar de gyn en hopelijk het geslacht!! :) :) :) Om 10u smorgens dus moet nog niet te lang wachten :) opstaan douchen en mag vertrekken :p Mijn man heeft de laten dus hij kan nog eens meegaan :D Joepieee ;)

17. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    hahaha precies, jij snapt het...;)

18. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    aahhh gadsie, heel vervelend. Ik merk wel dat het de laatste weken ook slechter bij mij is geworden. Hoe makkelijk het in het begin ging, hoe lastiger nu. Zemelen eten werkt bij mij heel goed.

19. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    ff me kind showen, lekker met z'n duimpje in zijn mond... oohh zucht..ben verliefd...:)

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    prachtig!!

ben benieuwd wanneer de eerste meid zich aandient

Deel Deze Pagina