Ik ook, de boys zijn hier behoorlijk aanwezig. Wanneer denken jullie het te weten, en ga je het hier ook vertellen??
hier hopelijk de 2de augustus En ja ja ga het van de daken schreeuwen Ook als het een jongen is he Voelde ons kleintje daarnet ook heeeeeeeel goed Echt zo leuk!!! Kan ik goed beginnen genieten Totdat ze zo groot worden dat de bewegingen pijn gaan doen LOL Zelfst dan is het nog genieten
OOHH leuk!! Ben benieuwd. Wij hadden echt geluk. Ze zag het gelijk in het begin al. Daarna heeft die bijna heel de tijd, als ze onder z'n billen inzoemde om nog even te kijken. Z'n handje tussen zijn benen gegooid. Ik dacht het al een tijdje te voelen, maar twijfelde soms omdat ik het gevoel niet kende, en het best vroeg is. Maar volgens haar is het 100% de kleine die ik voel. Me placenta ligt tegen me rug aan, dus het klopte dat ik het snel voelde. Hij was trouwens mega druk, zo zag ze het niet vaak zei ze. Hij vlog alle kanten op. En lekker afzetten tegen mij. Hij heeft bijna geen seconde stil gelegen..
Ik heb 11 augustus mijn volgende afspraak, ik weet niet of mijn gyn het kan zien ja of nee... Maar dan heb ik 2 weken later de orgaanscreening, dus dan moet het zeker te zien zijn!!!! En ja, ik wil het wel vertellen denk ik...
Wen gefeliciteerd ook een jongen!! wat leuk!! lekker op de blauwe wolk (net als Nadesy en ik ) ben ook wel benieuwd wanneer het eerste meisje zich hier aandient! trouwens prachtige echo meis! wat betreft voelen, ik voel de kleine echt steeds beter en ook echt steeds vaker! heerlijk zo'n bevestiging dat de kleine het nog doet eendje spannend hoor! ben zo benieuwd wat het geslacht van jullie kleine is! moi wat vervelend meid! hopelijk gaat het snel wat beter! Nadesy hoe gaat het met je man? als je het vervelend vind om over te praten of niet over wil praten moet je het gewoon zeggen hoor! vind het gewoon zo naar voor je! hier gaat het goed, voel me eigenlijk kiplekker! ik ga nog ff een buikfoto met jullie delen!
Goedenavond dames!! Wen: wat leuk, een jongen!! Tot nu toe dus al 3 jongens hier....hmmm Aaaah, wat een mooie foto!! Lekker ding Eendje, wat erg dat je niet lekker kunt slapen 's nachts.... Dat is nu juist zo belangrijk! Doe rustig aan meid! En gefeliciteerd met je 16 weken! En ik kan me voorstellen dat je graag een meid wil, zou wel heel bijzonder zijn. Maar je bent vast net zo blij met een jochie! Moi, knuffel voor jou!! Voelen: ik voel hem af en toe.... Maar nog niet vaak genoeg! Ik heb de placenta tegen de buik aan liggen dus dat kan wel kloppen. Ga ik hem weer later en minder voelen net zoals bij m'n dochter... Ach ja, ik weet niet beter, dat scheelt! Delilah, wat een prachtige buik!! Echt al huge!!!!
Hoi meiden, Hier weer een teken van leven. Vandaag voor het eerst weer opgeweest en wat kleine dingen gedaan om daarna weer te gaan liggen. Kortom ben bijna hersteld van een flinke griep. Jak, ik heb laatst nog tegen iemand geroepen "ik ben nooit ziek, lijkt me wel lekker om een paar dagen op de bank te liggen en niets te doen!" Nou, dat had ik beter niet kunen doen, haha! Had vandaag eigenlijk de 14 weken echo waar ik het laatst over had maar die heb ik maar afgezegd, staat nu voor volgende week. Morgenvroeg wel naar de gyn, ben benieuwd. Maar nu genoeg ego praat. Wen, leuk een zoon! Enn wat een prachtige echo- foto. Delilah, mooie buik!! Ben jaloers... Moi, vervelend die ontlasting hoop voor je dat je er snel vanaf bent. Verder weet ik echt niet meer wat ik allemaal gelezen heb, jullie kletsen te veel, haha! Ga vooral zo door!!
dames thanx ben er ook heel trots op! hij begint echt groot te worden nu! echt zo'n zwanger buikje haha! zondagskind wat vervelend dat je zo ziek bent geweest! volgende keer even afkloppen dan inderdaad maar fijn dat het weer een beetje de goede kant op gaat! hopelijk ben je snel weer helemaal de oude! succes morgen bij de gyn!
Hoi dames, mag ik nog mee praten ik ben nu 17wkn en 3dgn zwanger.. uitgerekend op 01-01-2012 heb al 2 dochters 1 van 12 en 1 van bijna 4. ben 35jaar Groeten Cindy
waaauw meis wat een super mooie buik al. ik doe morgen een verslagje goed,de jongste is hier goed ziek en die hangt alleen maar aan me,dus je houd het tegoed van me hoe het gaat
@Zondagskind meis vervelend dat je zo ziek bent geweest zeg, @Babyvoelen hier nog niet,maar mijn placenta ligt aan de voorkantmaja heb genoeg vet er zitten hahaha
Als jij voelt dat je niet in staat bent een hele dag vol te houden dan moet je dat gewoon aangeven! Ik heb de fout gemaakt om door te blijven karren en dat terwijl ik Bekkeninstabiliteit bleek te hebben en bijna overspannen ben geraakt. So what dat het aan het begin van je zwangerschap is... als je lichaam de signalen geeft moet je daarnaar luisteren.
Dat willen we zien dan natuurlijk!! Volgende week heb ik weer controle bij de vk. Dan ga ik het eens goed over me werk hebben. Lief dat jullie allemaal zo meedenken! @zondagskind, fijn dat je weer stukje beter bent. Volgens mij had je het goed te pakken. @hammelientje, hoest met je jeuk meid?