jaja en eigenlijk nog niet de helft gedaan wat ik anders zou doen op 1 dag... En nu al in mijn bedje met laptop op de schoot goh mijn rug is kapot!! hahaha wat zwanger zijn leuk kan zijn he Maar goed klagen helpt ook niet, ik doe alles voor mijn klein bubbeltje
He meiden, ff ego hoor.. Ben moe, kapot! Vanmorgen om 530 eruit, douchen, ontbijt klaarmaken, half 7 de eerste gasten aan het ontbijt, en daarna gewacht op de volgende gasten tot half 9!! 2 uur dus zitten niksen, beetje farmvillen... daarna naar boven, 4 kamers gepoetst, 2 gecheckt, en om een uur of 3 naar villach gegaan... we moesten voor komende gasten een extra babybedje kopen, we hadden er 2, eentje was uitgeleend, en is kapot teruggekomen.. en nu hebben we allemaal babys in huis vandeweek... en morgen, weer om 530 eruit...de wekker staat al en ik lig in bedje... ff een dvdtje erin en ik slaap zo dikke kus aan allemaal!! enne ik denk aan jullie allemaal, alleen heb ik het retedruk... knuffel
thnxx lieverd,om 14.30 gaan we die kant op ben echt heel benieuwd hoe hij het gaat ervaren thuis ook omdat er totaal geen aanpassingen zijn gedaan maja ook al is hij er maar een paar uurtjes,dan kunnen we toch ff lekker genieten van elkaar!
Vind ik ook hoor! ff lekker genieten! zal wel moeilijk zijn hoor, ook voor hem om weer ff thuis te zijn, ik denk aan jullie allemaal vandaag!
Pffff ff een huilberichtje hoor... Vandaag 16 weken, jippie, maar ben al 16 weken misselijk de hele dag door! Gisteren dacht ik even van ik ben niet meer misselijk, maar schijn bedriegt helaas Zo juist ging ik even de broodjes aanvullen voor het ontbijtbuffet... Hoppa, ik kon gelukkig naar een wasbak rennen! Spuuuuuuuggg! Heb 16 weken nog niet gespuugd, en vandaag ineens wel, en ik heb een gevoel, dat dit vandaag aanhoudt jak!!! *SNIK*
@Moi vervelend meis dat je zo misselijk bent telkens,ja nadeel is dat somigge het hun hele zwangerschap kunnen behouden,ik hoop echt dat het snel over gaat
hier ook even een ego berichtje mijn *ex*schoonzusje had die nacht op mijn kids gepast toen het ongeluk gebeurde met Roelof heel lief allemaal,maar sinds die nacht heeft ze nog niet 1 gevraagd van he meid hoe gaat het nu met hem en met jullie,terwijl we daarvoor heel goed contact hadden maar sinds het uit is tussen haar en mijn broer is het gewoon een totaal ander persoon geworden,en meer mensen hier en dan word er gezegd ja het is moeilijk voor ze want ze weten niet wat ze moeten zeggen blablabla,maar dan denk ik van ik zit er midden in waarom weet een ander niet wat ze moeten zeggen,zo ben het kwijt hihihi
Hmmzzz... misschien weet ze zich geen weg om het te vragen aan je, het is immers best moeilijk om te zien hoe hard jullie vechten en wat er is gebeurd... Ik zou het van die kant bekijken.... Wacht nog ffies af, en dan komt het weer goed denk ik !
@Moi het is toch een kleine moeite ook al vraag je alleen hoe het gaat,maar dit heeft ze eerder gedaan toen ik haar ook nodig had in de nacht toen mijn man teveel pillen had geslikt en dus de ambulance moest komen,en zij heel vaag reageerde snap best dat als ik midden in de nacht bel dat je dan niet meteen helder kunt denken,maar het was van ja moet wel werken morgen en hoelang gaat het duren,dus die is niet gekomen,en ik moest mijn man alleen weg zien gaan dat was erg pijnlijk,en toen heeft ze ook zo weken niks gezegd totdat ik wat zei,maar anders had ze nog niks gezegd,laatst heeft haar moeder zowat 2 maanden in het zh gelegen,ik vroeg continu aan haar van hoe het ging dus je zou verwachten dat ze nu wel begrijpt hoe en wat maja heb alweer genoeg gezeurd
Nee hoor je zeurt niet hoor lieverd!! Het is inderdaad een kleine moeite... Ik zou haar gewoon op de man afvragen, misschien lucht dat een beetje op???
Goh meiden , wat een baalochtend of niet? Moi, hoop dat je misselijkheid snel over is! Ik werd steeds heel misselijk van thee eN heb dat dus al weken niet meer gehad... Wellicht pak je steeds iets onbewust waar je misselijk van wordt? Wel balen! Bij mij was t na 12 weken echt over. Nadesy, ik snap dat je ht niet leuk vindt maar hou in je achterhoofd dat (helaas) niet iedereen hetzelfde is... Jij vraagt het haar welsteeds maar je kan niet verwachten dat zij dat ook doet. Het is heel jammer en zeker als jij hulp nodig hebt. Dat begrijp ik goed. Maar wie weet heeft zij ook haar eigen problemen en kan zij er dit nuniet bij hebben? Gewoon eens bespreekbaar maken zou ik zeggen. Verandert er dan niets dan zit er niks anders op om je er bij neer te leggen denk ik... Maar genoeg daarover, ik wens je een heel fijn weekend! Hier alles oke. Merk nu dat mn buik echt hard begint te groeien! Leuk! Heb ook weer genoeg energie maar moet ik wel goed doseren gedurende de dag. 1 dingetje... Mn korte termijn geheugen laat me soms in de steek
Nee heb besloten dat ik nu niet weer degene ben die als eerste gaat vragen,dan maar geen contact vind het prima zo,zo leer je wel je vrienden kennen, beter een verre vriend dan een goede buur,ze woont trouwens tegen over mij en heb niet het idee dat er iets is met haar,maja genoeg er over
@nadesy, ha gadsie meid, je hebt al genoeg aan je hoofd. Zulk soort dingen wil je er dan niet bij hebben. Dikke knuffel lieverd! @moi, ik sluit me ook helemaal aan bij minim, ik kwam er ook achter dat ik van thee kotsmisselijk werd. Ik heb het nu ook van warme groentes, bah krijg ze niet weg. En gelijk misselijke erna. Aardappels trouwens ook. Kan je gyn je niet iets voorschijven, als je er zo last van blijft houden. @suze, jammer meis. Maar snap het hoor. Gooi er dan af en toe even een egoberichtje hier tussendoor hoe het met je gaat. liefs.. @mayd, wow ook al zo'n mooie buik. Ik vind het zo leuk om altijd die buikfoto's te zien. @all, sorry ben soms net een zeef. Ben vast een paar vergeten. Er waren een paar nieuwe meiden, leuk en welkom. @Eendje , meid hoe kan ik jou nou vergeten. Veel plezier bij de echo vandaag. Ik zeg een meisje voor jullie!!!!
@nadesy, lief dat je het vraagt. Wel goed hoor, erg moe. Vooral de donderdag, vrijdag en zaterdag werken vind ik zwaar. Ga kijken of ik wat minder staand kan werken, dat verlicht me buik misschien wat meer. Gister deed die zo zeer, helemaal hard en voelde echt als een blauwe plek. Maar ja, het is voor een goed doel he....onze kleie man..(L)
@Wen hihih had je trouwens al geshopt voor jullie mannetje doe je goed meis,goed aanjezelf denken hoor werken kan altijd nog
He Wen, weet je, ik loop hele dagen in het restaurant om, dus ik ruik veel verschillende geurtjes... vanmorgen was het bij de semmeltjes (broodjes) in de broodbak leggen, en ik heb het bij het zien van vlees etc... Ik heb van de apotheek een homeopathisch middeltje, globuli heet het, en het helpt op korte termijn, dus zodra ik misselijk wordt dan helpt het... Ik heb het op zich onder controle, alleen vanmorgen moest ik dus ook spugen, ik kon het niet tegen houden... Komt wel goed.. Misschien blijf ik wel 9 maanden misselijk ha ha !! Dan weet ik in ieder geval dat ik zwanger ben Maarre, vandaag eens allemaal mooie buikfoto maken en die plaatsen vandaag?????
hoi hoi nee nee meiden dinsdag pas! £Was het maar vandaag LOL @Moi goh balen meid dat spugen had ik ook ineens vorige week wel 2 dagen :s Maar nu weer enkel het gevoel van komt het of niet... Bij Noah wel gespuugd tot mijn 25 weken!! Dus is dit wel dragelijk @Nadesy ja seg je hebt inderdaad genoeg aan je hoofd om nog vanalles erbij te krijgen he, ga verder met de mensen die je dierbaar zijn en laat de mensen die niet naar jou of je gezin omkijken achterwege... Het is zo moeilik genoeg he!! Zo Nu nog een beetje poetsen vandaag en dan genieten van ons weekendje samen! Nadesy geniet van jou man meid!!!!!