Ja dat hoop ik ook. En HCG verdubbeld zich om de 2 a 3 dagen. Dus nog even geduld?? Ik duim voor je! @Stoffeltje, ook al naar Turkije? Wij gaan 23 mei! @WYD, gefeliciteerd!
@heitjekarw, naar mijn inzicht is die echt niet lichter geworden hoor.. Snap dat je onzeker bent, probeer anders zondag nog een testje. @stoffeltje, wat grappig. Wij vliegen echt rottijd. Donderdagavond laatste trein rond 12 uur in de nacht naar adam. Waar we vervolgens pas om half 4 in kunnen checken om om half 6 te vliegen . Ben hier niet echt blij mee, aangezien me energielevel tot ver onder nu is gedaald...
Dank jullie voor het kijken en hopen meiden...kan niks nu dan afwachten..maar ga zeker morgen weer een testje doen...
ah ja ik heb ook helemaal geen zin in fietsen hihi en moet vanmiddag naar een verjaardag 7km heen en weer trg bahbah hahahhaa
volgens mij worden ze elk geval niet lichter.. En als je 14 en 18 dpo naast elkaar legt? HCG verdubbelt om de 2 á 3 dagen dus tussen bijv. 14 en 15 dpo zal weinig verschil zitten..
goedemorgen!! lauw en WYD gefelicteerd met jullie zwangerschap! heitjekarweitje hopelijk is het niks en is dit gewoon een blakbeeb, zal voor je duimen! wat grappig dat er meerderen hier naar Turkije gaan, wij zijn net een week weer uit Turkije!! wij zaten in Side! erg mooi daar! morgen onze eerste moederdag!! en morgen vertellen we het aan schoonmams, ben zo benieuwd hoe ze zal reageren!! fijna zaterdag allemaal!!
@Mek: welkom terug. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad! Een van de laatste vakanties zonder die kleine spruit... @Hammelientje: fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Nu hopen dat de hoofdpijn de komende maanden netjes weg blijt! @Nadesy: stoere test @Heitje: nee meis, dat mag niet hoor! Ik hoop dat je gewoon een "slow-starter" bent met de hCG en dat je over een week een knallende test in je handen hebt!!! (Wat zegt je gevoel??) @Alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd en van harte welkom! Hier verder weinig nieuws... Nou ja, we hebben net een nieuwe tuinset gekocht! Helemaal leuk..
Iedereen gefeliciteerd, Ik ben (zelf uitgerekend) 6 januari uitgerekend. 30 mei eerste afspraak VK. Alleen een beetje last van mijn buik en borsten
het valt me op dat somige van jullie al redelijk snel bij voor het eerst naar de vk gaan. Ik heb gebeld, moest na me vakantie nog maar eens terug bellen om tussen week 10 a 12 van de zwangerschap een afspraak te maken. Dan zit ik dus half tot eind juni. Waar zit dat verschil in??
@Wen hmzz ok ja ieder vk zou het wel weer anders doen,hier al rond de 8 weken terwijl dat eerst ook pas rond de 10 weken was
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 1e kindje 5 : -Mendy, 1e kindje -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje -Labamba, 1e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje - MamavanJill, 2e kindje 10: - Lauw, 2e kindje 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje -WYD, 2e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje 14: 15: -Onewish, 1e kindje 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Vlinders: Maart --------------------------------------------------------------------- Aantal meiden toegevoegd aan de lijst..
@Wen: ik heb nog niet gebeld (durf nog niet zo goed haha), maar vorige keer kon ik volgens mij met 8 wkn komen voor een intake en dan met week of 10-12 echo laten maken.
Ik heb alleen een intake. Daarna wordt een afspraka gemaakt voor de echo. Ik had zelf aangegeven graag voor mn vakantie terecht te wilen. Dit doen ze meteen hoor, zeker als je aangeeft dat alles nieuw is en je een beetje onzeker bent.
Wat mn gevoel zegt...geen idee! Ik word heen en weer geslingerd van de ene naar de andere kant...en wil graag het goede geloven natuurlijk.... Heb net weer een digi-test gekocht en hoop toch echt snel de 2-3 te zien, ook al is het maar een 'indicatie'. Zou het zo verschrikkelijk vinden als het misgaat...na zo lang wachten
Dat zou ook echt verchrikkelijk voor jullie zijn. Heb je ook last van kramp of bruin/rood verlies? Of helemaal niet. Want zolang je geen bloed ziet of hele heftige krampen hebt is er grote kans dat het "gewoon" goed zit hoor! (En daar blijven we dan ook heel hard voor duimen!!!!) Ik vroeg naar je gevoel omdat ik bij mijn VMK heel sterk het gevoel had dat het mis was...
Precies wijffie, je moet echt op je gevoel af gaan! Dat is echt het belangrijkste en vertrouwen hebben! Ik had bij mijn vmk ook een heel ander gevoel dan wat ik er nu bij heb! Ik hoop voor je dat het goed gaat meis, komt goed! IK heb vandaag een klein beetje positiekleding gekocht, want aangezien ik niet zo mager van mezelf ben, groei ik nu toch wel een beetje eruit! @Wendy, ik mag eerder omdat ik een vmk heb gehad met 5,5week! En heb ook gevraagd of ik eerder langs mocht komen om het mij gerust te stellen, zodat ik echt van mijn zwangerschap kan genieten! Ik ga duimen voor je wijffie
Bij ons gaat het mega druk worden als het in Januari geboren word, mijn man is van 27-01-78 ikke van 31-01-84 en mijn jongste zoon Sylvano van 24-01-2009