Mooie nieuwe buikjes!!! nadesy, hoe is het met roelof??? @rest, misselijkheid vanmorgen nog steeds zo heftig inclusief spugen... heb al als eerste een cracker genomen, alleen alles ruikt zo vies!!!!
@Moi het gaat erg goed.alleen vanacht kon hij niet slapen door de pijn maar gelukkig is dat weg getrokken!ben echt zo blij dat hij thuis is!hij zegt continu ik ben opnieuw weer helemaal verliefd van je!en ik hou nog meer van jullie dan dat ik al deed ja dat doet je dan goed als je dat hoord
Hammelientje: Jeetje meid, ik zou helemaal gek worden van de jeuk Buikjes: Allemaal mooie buikjes voorbij zien komen. Hier: Vandaag lekker gewinkeld, tijdens het winkelen kukeld Sara voorover. Dus die heeft nu een buil op haar hoofd. Verder morgen een verjaardag van vrienden hun zoontje, wordt alweer 1. Leuk hoor zo al die kinderverjaardagen.
Dat klopt helemaal, zij mocht ook officieel nog geen echo's maken. Vandaar dat de andere vk erbij gehaald werd. Maar ze kon me ook het hartje niet laten horen, dat was ook heel naar..... Maar gelukkig is alles gewoon goed!
@Nadesy, wat een fijn gevoel!! @Nienke, ach jee, wat sneu voor Sara! Het staat altijd zo sneu, een bult op het hoofd... @buiken, prachtig weer zeg!! Hier de hele dag druk geweest. Inpakken en zo....pfff. Morgen gaan we weg naar Zeeland. Twee weken kamperen! In elk geval het begin is mooi weer, dat scheelt! Veel plezier hier dames, tot over twee weekjes! Zal jullie missen!!
@nadesy oooooooh das zooo fijn om te horen!!!! @marije veel plezier meid!! Wij jou ook Kom erna maar snel bijlezen he! @moi ooh zo jammer meid altijd dat spugen Maar vergeet niet het is voor een heeeeeeeeeeeeeeel mooi doel @nienke veel plezier op het feestje meid!! @hier Ben aan het aftellen voor dinsdag! eindelijk terug een echo en hopelijk weten we het geslacht he Dan eindelijk shoppen! Morgen normaal dagje zee Lekker ontspannend wandelen op de dijk en in de winkels neuzen Nog 2 dagen solden dan ist gedaan Zo slaapwel meiden!!!! dikke knuffel allemaal!!
Beetje laat misschien om mij nog te melden ? Ik ben precies 1 Januari uitgerekend ! nu maar hopen dat meneer van plan is een aantal daagjes langer te blijven zitten !
Welkom onje!! @all,trusten voor zometeen! tis weer druk geweest, en de komende dagen wordt en blijft het gigadruk!! nu lekker onder de wol, hopelijk morgen minder misselijk pfff
@ Onje: welkom hier! @ Moi: nou, hoe staat je misselijkheid ermee? Gister een brief van de Arbo-arts gekregen. Ik hoef pas weer op 5 september me te melden. Tot die tijd dus in de ziektewet. vandaag spullen bij elkaar pakken voor ond vertrek op woensdag. en verder een beetje aanmodderen.
Zoals het er nu naar uitziet ben ik een van de weinigen met een meisje hier?! (alhoewel, dat weten we pas de 22e zeker...) IK WIL VERSTERKING!!!
@MayD dank voor het vragen!!! vanmorgen onder de douche weer moeten spugen, bij het ontbijt opdekken de spullen gedaan waar je niks 'ruikt' en tot nu toe gaat het ok, net enorm honger en dan weer misselijk... een glas cola genomen en nu gaat het wel weer!!!
@ Eendje: Denk je dat je ook een meisje krijgt? @ Moi: hopen dat het vandaag zo blijft. Ik heb zelf ook altijd een bloedhekel aan spugen. Sterkte meid.
ja heb eigenlijk echt het roze gevoel,... Had ik bij mijn zoon ook dat echte jongens gevoel. Maar is maar een gevoel he kan evengoed fout zijn Zou wel graag meisje krijgen maar dit kies je zelf niet he En ben blij met beide, is al mooi zo'n klein babytje te hebben e! @moi fijn dat het beetje beter gaat meid! Hier ook misselijk van de honger meestal, maar als ik dan toch iets eet gaat het over... Moet wel iets goeds zijn (voedingsvol) broodje met kaas ofzo