hey meiden zo man weer terug,en dat viel hem erg zwaar zo zielig hij begon erg te huilen toen we weg gingen,we hadden ook zo'n fijn weekend met het gezin,dat het maar weer snel Vrijdag is,en morgen ga ik er zowiso weer heen,
Hier gaat het wel aardig... Net na de hond uitlaten door "iets" in mijn nek gestoken AUW! Moet zo ff bellen met de HA i.v.m. begeleiding. Hopen dat ie nog niet met vakantie is.
@nadesy, dikke knuffel, goed dat je een fijn weekend hebt gehad!!! @MayD, jeetje, dat is balen zeg, weet je niet waardoor?? een horzel misschien??? hier weer fris en fruitig een chaotische ochtend omdat de stroom in ons gebouw uitviel vanmorgen... uiteindelijk kwamen we erachter dat het vanaf de waterkoker kwam... op een gegeven moment stond ik bij het koffiezet apparaat wat naast de waterkoker staat (die hadden we net weggehaald) en ik hoor gesissel... Blijkt het extra stroompunt waar deze twee op aangesloten staan kortsluiting te geven... Hij lag namelijk in het water!!! wss bij het vullen is er wat water eruit gedruppeld en in het stroompunt gegaan pfffff gisteren mijn kadootje van mijn zus geopend, kado nummer 2 mocht ik openen wanneer ik het kindje voelde... en ik voel het zeker weten heel de week al, dus gisteren geopend! het was een zwitsal mamma buik balsam tube en zwitsal hebben we hier niet, dus ikke ben happy!! vanmorgen iets minder misselijk, bij het binnenkomen in de keuken een toastbroodje genomen..
zei ik met goede moed... nu is de moed me in de schoenen gezakt, en heb ik net weer heftig gespuugd... :x
@Nadesy: Fijn dat jullie zo'n goed weekend hebben gehad, helaas valt afscheid nemen dan altijd erg zwaar. @moi78: wat vervelend al dat spugen, ik heb er gelukkig maar 2 dagen last van gehad maar dat vond ik al erg genoeg. @ MayD: Auw, inderdaad hopen dat je HA niet met vakantie is. Hier gaat het eigenlijk best aardig, ben wel wat misselijk maar hou gelukkig alles binnen wat ik eet. Net Tim naar de opvang gebracht en nu aan het werk. Gelukkig wel thuis, dan kan ik af en toe ook lekker buiten in de tuin zitten.
Morgen kan ik bij de HA terecht. Ik ben iig niet gestoken door een blinde vlieg, want dan had ik nu niet achter computer gezeten (allergisch). Straks naar de fysio en dan naar mijn ouders, want mijn oom uit Duitsland is er deze week.
Heey meiden, Zo, de vakantie is afgelopen. De eerste werkdag zit er weer op meteen maar wat overuurtjes gemaakt, haha! Gisteren met de kids naar Duisburg zoo geweest, altijd leuk! Maar wel erg vermoeiend... Woensdagmiddag de echo in het Radboud, we zouden kunnen vragen wat het wordt maar we doen het niet! Voor ons blijft het een verrassing, al denken we beide dat we er een zoon bij krijgen. Nadesy, wat fijn dat het weekend zo goed is gegaan. Het is zo weer vrijdag... Moi, ik hoop voor jou dat het echt snel over gaat nu, wat vervelend! Wen, heb je een leuk kamertje kunnen vinden? Keuze genoeg of niet?! Fijne dag nog!!
Ha meiden, @nadesy, fijn dat je zo heb kunnen genieten van het weekend met je man. Kunnen je 2 kleine ventjes het een beetje bevatten? @mayd, aahh gadsie. Hoe is het nu? Geen dikke bult of iets hopelijk. @zondagskind, oohh wat valt dat altijd weer vies tegen die eerste dag werken. En voorgevoel van een jongen, leuk. Had niet anders verwacht, dit topic kan tot nu toe bijna alleen maar jonge tjes maken.. @moi, shit hè weer zo misselijk. Zou aan je ha of gyn toch iets sterkers vragen als het zo blijft aanhouden. Het is zo rot, sterkte meis. Hier net een kamertje gekocht. Vond het wel heel moeilijk. Veel vonden we of lelijk en gammel. Maar deze was heel stevig, en net iets stoerder voor een knul. Babykamer New England | Babypark Wij gaan zo bbq, lekker speklapjes
@ Wen Mooi!!! Hebben ook zo een witte gekozen, met hier en daar kleine venstertjes in. Met enkele blauwe of roze accenten zo jongens of meiden-achtig te maken Hier morgen eindelijk de echo!!!!!!!! Zal deze avond en nacht beetje moeilijk in slaap geraken haha Dus morgen middag kan ik jullie hopelijk vertellen op welke wolk wij zitten Nu eens vraagje vertellen jullie het zo aan iedereen of enkel diegene die intresse tonen? Heb nl zoiets van wil je het weten, vraag het anders zeg ik niks... Maar kan zijn door de hormonen dat ik beetje kribbig ben he Zo meiden hier nu beetje tv kijken met Noah dan naar bad en hop lekker in bed slaapwel alvast!! x
Nadesy fijn dat je een goed weekend hebt gehad, wat naar dat je mannetje zo moeilijk had dat ie weer terug moest hopelijk mag ie zo snel mogelijk weer fulltime bij jullie zijn! Moi balen zeg van de stroom, maar fijn dat je de oorzaak hebt gevonden, en wat leuk zeg dat jij de kleine ook al voelt! en wat lief die cadeautjes van je zus! en wat naar zeg dat je alweer gespuugd hebt! MayD fijn dat je morgen bij de Ha terecht kan! en geniet er lekker van nu je oom er is! Zondagskind leuk zeg met de kids naar duisburg! wat leuk weer een echo en dat je dat kunt vol houden om niet te weten wat het word, ik kan daar niet tegen haha veel te nieuwsgierig wen mooi kamertje! lekker bbq! eet smakelijk! eendje veel plezier alvast morgen met de echo! bedoel je of wij het geslacht vertellen? dat begrijp ik in ieder geval uit je post wij vertellen het alleen aan de ouders en verder vertellen we het sowieso niet, maar als we het wel zouden vertellen dan zou ik het denk ik net als jou doen, alleen aan degenen die het zouden vragen
@ Delilah: thnx @ Wen: is nu een bult en jeukt... Zal morgen wel beter zijn... Ik heb vandaag onze P&O aan de lijn gehad. Zij wil morgen een uurtje bij mij langkomen om te praten... ik hoop dat ik nog een beetje kan slapen vannacht, want eten ging er niet in. Ik heb mijn hart al in de keel zitten als ik er al aan denk. Maar ja, ik zal er door moeten... Ik leg gewoon uit hoe het zit. Kan ze ook gelijk zien wat voor pokkezooi het bij ons in huis is, omdat ik gewoon niks kan doen... we zien wel hoe het gaat.
Wen: Leuke kamer zeg, wij hebben al een kamertje. Sara gaat naar een andere kamer en de babykamer blijft hetzelfde, komen alleen andere meubeltjes in. MayD: Spannend hoor meid morgen, zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat. Eendje: Spannend morgen, veel plezier bij de echo. Hier: Ben echt de dagen aan het aftellen tot mijn vakantie, nog vier weken (11 dagen) werken. Morgen gaan we lekker bbq-en, nog even genieten van het mooie weer.
Mayke kan me voorstellen dat het hart je in de keel zit! zou precies hetzelfde hebben denk ik, maar het komt vast wel goed! je zit niet voor de lol thuis tenslotte! komt vast allemaal goed morgen, sterkte alvast ermee! hopelijk kan je een beetje slapen vannacht! Nienke hier ook aan het aftellen! alleen moet ik nog 6 weken werken dus jij bent eerder aan de beurt! morgen word het heerlijk bbq weer, geniet ervan kan nog iemand in de lijst januari mama's voor mij aanpassen dat ik 16 augustus de 20 weken echo heb? i.p.v. 20 augustus wat er nu staat? is vast iets niet helemaal goed gegaan nog 2 weekjes tot de 20 weken echo!! Spannend!!
Heej Ladies Heb weer alles een beetje bijgelezen, neem me niet kwalijk dat ik niet op alles reageer! Nadesy wat fijn dat het weekend fijn was, maar o zo k**te dat het zo weer voorbij is. Morgen weer een echo bij iemand? Ben benieuwd of het roze of blauw wordt Ik moet nog 3 weken (21!) dagen wachten voordat wij het weten en dan ga ik het hier van de daken schreeuwen!!! Vandaag kregen we minder leuk nieuws, mijn schoonouders zijn op vakantie in luxemburg op de camping, mijn schoonmoeder daar naar een arts geweest want ze had erge jeuk en voelde zich echt neit goed. Blijkt ze gordelroos te hebben en niet te zuinig ook. Maar wij hadden gepland om vrijdag naar luxemburg te gaan voor het hele weekend. Hele weekend in dezelfde voortent en caravan, met iemand die gordelroos bij zich draagt, en ik 16 weken zwanger.... We weten nog niet wat we doen. Internet voorspelt niet veel goeds ivm besmettingsgevaar...Wat dneken jullie? Gr.Yvon
Goedemorgen! het beloofd vandaag een zonnige warme dag te worden, jippie!! Dadelijk ff werken tot 10.30. Ben dus op tijd terug om met de kis het zwembad in te duiken. Voor diegene die vandaag een echo hebben, geniet ervan! WYD, geen idee of gordelroos besmettelijk is voor je nu. Bel gewoon ff de huisarts of apotheek dan weet je het zeker. Fijne dag allemaal!!!
Goedemorgen! Gisteren een mega drukke dag gehad! Wow, wat was ik blij dat ik in mijn bedje lag!! Om half 7 beneden voor het ontbijt, om 10 uur aan de poets gegaan. We hadden 7!! kamers die uitgecheckt waren maar ook gepoetst moesten worden voor de aankomst! Oke aan de slag.. Om 13 uur hadden we 1 etage af, nog 2 kamers helemaal, en 1 kamer checken, incl. poetsen. Nog 2 uur te gaan voor de gasten in kunnen checken.. Ja hoor, komt er al een auto aanrijden met gasten. Vriendlief was inkopen doen, en paps bedient niet, dus ik naar de bar, gasten welkom heten, vertellen dat 3 uur pas de kamers klaar waren, etc.. Hond naar boven gebracht, twee kleine kindjes die graag hondjes aaien, neu niet voor mijn haarbal!! En dan, moet je nog zoveel en dan kun je niet weg... Weer een auto, kunnen we hier eten, ja hoor, natuurlijk, en een paar motorrijders, en zo zat ons terras bom vol!! En mamma boven poetsen, en ik beneden terras bedienen! Uiteindelijk toen de rust wedergekeerd was nog een aantal checkin gehad, maar de kamers waren nog niet klaar...Uur of 5 waren we net klaar met de laatste kamer, ff zitten, en nog geen 10 minuten later loopt het terras weer vol!!! Heerlijk hoor zo druk!! Maar mijn lichaam sputterde wel ff tegen pfffff!!! Vandaag ietsjes meer lucht, en hopen op een super drukke dag weer!!!! Misselijkheid gaat inmiddels gepaard met maagzuur en nog steeds spugen... Een kennis van mijn moeder, die in Nederland haar pedicure was, die doet ook voetreflex en ze gaat straks mijn maag behandelen, om de misselijkheid tegen te gaan... Ben zo blij als dat weg is, dan kan ik gewoon veel meer!!!
Hoi meiden, Ik ben terug van mijn weekje vakantie. Heb geprobeerd bij te lezen, maar het is me een beetje te veel..... Heb ik belangrijke dingen gemist..?? Mijn vakantie was wel lekker, alleen was Caitlynn na 1 dag al stront verkouden omdat ze nergens anders kon slapen dan op de tocht. Voor mij dus NOOIT meer een sta-caravan. Volgend jaar maar een hotelletje in Oostenrijk ofzo (HINT...!!!) Ik ga proberen vanaf nu weer actief mee te doen. Groetjes, Elleke