Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nadsey, maar de nieuwe baby komt toch begin januari, hihihihihihi. Dan heb je een paar weken rust totdat de rest jarig is.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Quint mischien is deze wel lekker eigenwijs hihihi

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nee alleen af en toe een zeurend ongi-gevoel...ook geen bruinverlies oid...dus wat dat betreft...

Ik denk dat ik niet zo goed bij mn gevoel kan komen dan want ik weet het echt niet... en dat terwijl ik wel een heel gevoelig persoon ben... Ik zie dat je vmk met 6wk1dg was...was het toen echt losgekomen of was het daarvoor al mis?

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jullie zijn lief!! Bedankt voor het duimen en geruststellen, doet mij goed!

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Op 6w1d begon het bruin/rood verlies. Pas 2 dagen daarna zette het echt door. Ik had wel een paar dagen echt gaan goed gevoel erover en de klachtjes die ik had waren ook ineens weg. Mijn testen bleven niet even donker, maar werden echt lichter...
    En dat je niet bij je gevoel kan komen is misschien op het moment wel het beste beschermingsmechanisme dat er is. Als het allemaal goed blijft gaan was het niet nodig om bij je echte gevoel te komen, en als het toch mis zou gaan (wat van mij gewoon weg niet mag gebeuren) is er nog alle tijd om bij je gevoel stil te staan.
    Welke kant het op zal gaan (en dat is de goede kant hoor:)) ik denk aan je!
    Dikke knuffel!!!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dank je Knuffel!!
    Werden je testjes meteen al lichter? Of pas in week 6? (sorry voor al mn vragen)

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Mijn testjes werden denk ik rond 5w2d lichter (ik weet het niet exact meer).
    Maar meis hou nog wel even voor ogen dat zolang je geen bloed verlies en (heftige) kramp hebt het echt nog alle kanten op kan hoor.
    Had je verder klachten? En heb je die nog steeds? Dat mijn klachten ineens weg waren was voor mij de voornaamste reden om ervan overtuigd te zijn dat het mis was. De ene dag ernstig gevoelige boobs, en de volgende dag niets....
    (Ik weet het voor een ander praten is echt veel makkelijk dan voor jezelf... Maar ik heb de hoop voor jou nog niet opgegeven hoor!!!)
    En vragen stellen mag altijd! Ik was toen ook "blij" dat er mensen waren die antwoorden op praktische vragen hadden (DE vraag kan ik niet beantwoorden helaas, zou willen dat ik in je buik kon kijken, en dan deed ik dat meteen even bij mezelf!).
    Knuffeltje voor jou!

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @HeitjeKwarweitje, ik hoop dat het goed gaat, ik duim voor je!

Hier ff een weekje lekker op vakantie :) Lekker relaxed, boekje, internetten, teevee kijke, en met mijn liefste neefje knuffelen!!!

Voel me op en top, alleen giga maagzuur, en pijnlijke borsten pfffff, vandeweek een cbdigi halen

9. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Guusje: en?? je buik een beetje kunnen inhouden?? haha.. maar.. leuk feestje gehad??

@ Nadesy: mooi... fijn zo'n duidelijke test..

@ Wen: Zonder mannetje dus op vakantie.. tja.. ik kan me je twijfel voorstellen.. Maar met 2 meiden.. ook erg leuk.. gewoon genieten johh!!

@ Heitjekarweitje: die digi test is een indicatie.. maar wil niets zeggen.. ook de KV testen zijn afhankelijk van de concentratie van je urine.. Je bent nog maar pril zwanger.. Probeer een paar dagen niet te testen.. Ik hoop dat je dan een duidelijkere streep zult zien.. Maar je testen van het testrijtje worden toch echt donkerder!!!!

@ WYD: gefeliciteerd!!! geniet ervan..

@ Zwangerschapskleding: lees dat de eerste kledingstukken al zijn gekocht.. Leuk!!!
    Ik hoop dat ik nog even mijn eigen vertrouwde kleding aan mag.. Was namelijk na mijn vorige zwangerschap behoorlijk wat kilo's rijker.. Uiteindelijk in januari gestart met lijnen.. Ben er net 15 kg kwijt.. en nu pas kan ik weer sinds enkele weken in mijn Kleding van voor mijn zwangerschap... hahah.. dat wil ik eigenlijk nog ff zo houden..

@ Nadesy: zow.. jullie zitten dicht op elkaar met de verjaardagen.. In ieder geval kan deze niet op een van de verjaardagen komen.. dat scheelt al weer..

@ Moi: ow heerlijk .. jij ook al op vakantie.. geniet evan...

@ CB digi: Ik heb vandaag via internet een test besteld.. Komende dagen is het moeilijk voor mij om naar de winkel te gaan.. dus ik dacht doe het zo..
    Maar weet iemand hoeveel ze normaal in de winkel kosten?
    Ik heb er namelijk €10,40 voor betaald (t/m zondag gratis verzendkosten!!) Voor diegene die interesse heeft: De Online Drogist - De echte 24-uurs drogist en als je deze actiecode gebruikt krijg je ook nog een 5% korting: " actiecode.nl " Normaal ben ik niet van reclame maken.. maar volgens mij is dit een best mooie prijs..

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nou genoeg kwaaltjes hier hoor!
    Enorm zere boobs, als ik mn bh uitdoe...aaauw!
    Verder vanavond na het eten een beetje maagzuur (heb ik never nooooit)
    Rugpijn (alsof ik met mn onderrug op een steen leun)
    Af en toe flinke steken in mn buik links en rechts
    Slapjes

Het opgezette gevoel is wel minder, net als de honger, die heb ik ook niet erg meer.

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Moi, lekker hoor vakantie! Heel veel plezier!

Lauw, dat is idd een mooie prijs, bij de kv kosten ze 13 euro.
    Het kan trouwens nog veel goedkoper, via Ebay en dan de engelse, had er 2 voor 12 euro incl verzenden ;)
    En wat goed dat je zoveel bent afgevallen zeg!! Daar kan je trots op zijn!

Nou ik ga nog even kittens voeren en dan lekker slapen...fijn weekend nog jullie!

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Jaaaa, alleen woon ik in het buitenland en ben dus in nl op vakantie :)

13. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Meiden,
    Mag ik ff lekker klagen? Vorige week zaterdag ben ik hard gevallen en sindsdien erge pijn aan mn rib. De pijn wordt steeds erger en heb geen oog dicht gedaan...
    Kan niet liggen, rug, buik, zij, maakt niks uit.

Omdat depijn niet te harden is belde ik de huisartsenpost maar mag niet langs komen....
    Dit word een lange vermoeide en pijnlijke dag ben ik bang...

Sorry voor mn gezeur maar moest t ff kwijt!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Tssss jemig wat raar dat je niet langs mag komen zeg! ik zou gewoon nog een keer bellen hoor,slaat gewoon nergens op

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier wachtend in bed op mijn ontbijtje voor Moederdag de kids zijn er al druk mee bezig :D zo leuk altijd!

iedereen een fijne moederdag toegwenst!

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Moet morgen mn eigen dokter bellen...

17. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Fijn moederdag allemaal!

Ik heb vanmorgen al een mooie tekening gekregen van zoonlief of tenminste dat was de bedoeling, hij wilde hem liever zelf houden.

De bruiloft was gezellig, maar erg druk. Ik denk dat er tussen de 400 en 500 gasten waren. Gelukkig konden we zitten, dus niemand heeft iets gezien.

MiniM, heb je al wel iets genomen tegen de pijn? Paracetamol mag je altijd nemen, voor een korte periode zelfs 2x4 per dag. Dat zeiden ze mij toen ik vorige week de huisartsenpost belde.

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey dames,

ik heb deze ochtend (op moederdag :p) een licht posi kv test.
    Hopelijk wordt die mooi donkerder en kan ik me hier aanmelden! :D

wou nog even zeggen:
    heitje: je testen worden naar mijn inzien echt niet lichter. die cb met indi zijn zo leuk maar kunnen je zo onzeker maken hoor.die zijn niet zo accuraat! probeer je ongerustheid nu maar van je af te schudden! probeer er lekker van te genieten! ik maak alvast een deal met pattex voor jou prachtig mooie plakbeebje! *knuf*

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hey meiden!
    Nou vandaag ga ik het mijn mams vertellen!
    zo spannend hihi

de verjaardag gister was wel leuk!:D
    lekker gebbqt enzo, alleen vroegn ze steeds aan me geen wijntje meid :p... nee deze keer even niet hihi!

20. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @minim, ik zou mezelf gewoon voor de domme houden. En er gewoon na toe gaan. Heb je wel verteld van je zwangerschap?

Deel Deze Pagina