ga me lekker zitten maken heb het met verjaardagen ook al zo moeilijk.. er staat altijd file op tafel.. alleen bij ons nu dus echt niet.. draai tjeerd zijn nek om als ie dat in huis haalt...
Nadesy mooi kamerje! niet helemaal mijn smaak, maar wel erg leuk! en 18 weken alweer, wat gaat dat hard weer, hier alweer 19 weken vandaag! is manlief nu dit weekend weer thuis of dit weekend niet? moi nee hier niet extreem gespannen geweest voor de controle, die had ik met 17,2 weken, maar dat komt misschien omdat ik die week ervoor de pretecho had gehad eendje hier moet de toekomstige babykamer ook nog leeggehaald worden, en geschilderd en alles hoor ik wou ook zo snel mogelijk alles kopen en bestellen hoor haha volgens mij zijn wij daar vrouwen voor wannebemama vervelend dat je zo misselijk bent! ik ben ook al 6 kilo aangekomen hoor, valt volgens mij nog wel mee
Thnx meiden @Delilah zou ook niet goed zijn als iedereen dezelfde smaak zou hebben! Tis dat ik amper budget heb anders wist ik het wel Ja mijn man was lekker thuis het weekend!we zijn nu onderweg hem weer terug te brengen
@Nadesy lekker genoten van al je mannen thuis te hebben? haha ja ja moest het aan mij liggen stond de kamer al volledig in orde te wachten... Maar het is ook nog een tijdje he Heb vandaag de buggy volledig gewassen en hij ziet er echt goed uit. Al de gekregen kleertjes al eens gewassen Nu terug in dozen tot het kamertje er is, dan opnieuw wassen, strijken en in de kast leggen Morgen word voorlopig alles in de ''rommelkamer'' gestockeerd... Weer vanalles erbij dat we daarna moeten weg zetten enzo 3dozen kleren 1doos met lakentjes 1doos jasjes en slaapzakken, de buggy maxicosi, speeldekens, de box met dekens voor erin en speeldekens,... Goh goh kamertje gaat vol staan
Mogguh!!!! Girls, ik ben zo uitgeslapen, voel me zo fit als een hoentje!! Beeb kriebelt steeds meer...
nadesy, fijn meis.. je mannetje het weekend thuis! moi, heerlijk gevoel he... kan neit wachten tot mijn man de kleine ook kan voelen.. hier zo lekker met mijn 3 mannen zwemmen.. maar eerst ff de weekboodschappen doen.... kamertje staat hier nog vol.. de kast en commode staan er wel, maar was ons opbergkamertje.. die moet leeg en het logeerbed moet er nog uit.. daar slaapt mijn broertje tot eind sept. als het een jongetje word hoeft er niet geschilderd te worden.. word het een meisje, dan moeten de kozijnen nog een likje verf.. is nu nl donkerblauw en wil het dan wit of grijs...
de zolder hebben we al verbouwt.. de kamer is kleiner geworden en het berg hok groter, maar voor we dat vol kunnen zetten moet eerst de hal worden geschilderd, laminaat worden gelegt en de berging met tapijttegels... dan kunnen we gaan opruimen en als mijn broertje ons huis uit is kunnen we het kamertje gaan inrichten.. al is daar geen haast mee, want de kleine slaapt de eerste weken toch bij ons op de kamer en daar hebben we ook een comode staan (mijn kaptafel ) het bedje zetten we voorlopig niet in elkaar.. gaan de wieg weer gebruiken!
hier ook nog zooo veel werk, moeten eigenlijk 2 kamers laag gemaakt worden dan de oudste zijn kamer verhuizen naar grotere en dan kunnen we pas de kleine kamer beginnen, alles is hier nog maagdelijk wit dus zal overal mogen geverfd worden
@jannie ja hier gaan we ook de familiewieg weer gebruiken,en die komt toch bij ons op de slaapkamer omdat ik bv wil geven
Ha meiden, Gister druk dagje gehad. Lekker wezen shoppen. Kleine man is tot over z'n oren verwend. Moeders natuurlijk ook wat leuke dingen gekocht voor haarzelf. Ik vroeg me iets af. Nemen jullie allemaal nog een wiegje op jullie kamer in het begin. De babykamer straks is gelijk naast die van ons. Ik was het eigenlijk niet van plan. Ook omdat bijna niemand het hier in me omgeving doet, ben ik het niet zo gewend. Maar ik lees hier toch andere dingen. Ik ben er dus nog niet helemaal over uit. Wat doen de toekomstige mama's, en wat is de ervaring van de nu al mama's. Hier gaan we zo ff zwemmen. Lekker! En moi, ik voel de baby ook zo goed. Met de dag een beetje beter. Heerlijk vind ik het. Dat gekriebel, geplop en gepor in me buik.
@Wen hier ga ik dat wel weer doen vind het iedeaal vooral met voeden in nacht,je pakt je kindje zo uit bed hihi
ik ga mijn reactie hier http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/292984-januari-2012-mamas-deel-2-a.html#post10547078 posten
Ik zal ook overstappen, voordat deze straks opeens dicht is. En we elkaar kwijt zijn. Moeten we niet hebben hè..