Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    Belgiƫ
    @Roeltje: bedankt om me toe te voegen :p

@heitjekarweitje: bedankt!

Ik merk nog niets aan m'n kleding, ben 1kg vermagerd sinds ik zwanger ben, maar dat had ik bij de 1e ook, daarna kwamen de kilo's er snel bij.

Wel misselijk en voorlopig ook beetje ziekjes (goeie verkoudheid)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    eerlijk gezegd...ikke weet het niet.....:( erg he! heb zoveel mensen zien komen en gaan..had je een andere naam??

Ach...gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!! Maakt ook niets uit, gezellig samen zwanger!

3. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    wat leuk om te lezen dat alle moeders, vaders en anderen zo leuk reageren!!

hier gisteren ook aan schoonmams verteld d.m.v. een romper met I love oma! geweldig om haar reactie te zien! ze zijn allemaal zo enorm blij voor ons, en zo enthousiast! iedereen die het tot nu toe weet heeft enorm leuk gereageerd! hopelijk reageert de rest ook zo enthousiast :D van de week zijn onze vaders aan de beurt!

ook hier zit de kleding al heel erg strak, wou gisteren een broek van vorig jaar zomer aan doen, kreeg hem met geen mogelijkheid meer dicht:$ ben echt een beetje aangewezen op leggings en broeken met elastische band, mijn buik is 's avonds ook behoorlijk opgezet!
    hier ook al buikfoto's gemaakt! eentje met 4 weken 4 dagen en eentje met 5 weken 3 dagen, ga er van de week weer eentje maken met 6 weken 3/4 dagen :D en ook hier begint de vermoeidheid toe te slaan ;)

vandaag over 2 weken mogen we voor de eerste echo! zie dat toch een beetje als mijlpaal! dan hebben we bevestiging of het hartje klopt en of alles er goed uitziet!

kan de hele dag bijna nergens anders meer aan denken dan aan de zwangerschap en aan de kleine die in mijn buik groeit:)

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ah ok, ikke snap!
    Dank je meis!

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Delilah wat leuk dat je schoonmoeder zo leuk reageerde!! Idd echt fantastisch om al die blije gezichten te zien he!!

Haha ik kan ook aan bijna niks anders denken hoor, heb constant een geluksgevoel!!

6. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ heitje haha toch blij dat ik niet de enige ben die nergens anders meer aan kan denken :D

7. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    @Moi, van harte gefeliciteerd!

@OneWish ik heb ook al een foto gemaakt. Nog niks op te zien maar wel leuk om het verschil te gaan zien.

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hier beginnen de broeken ook strakker te zitten, zit nu gewoon met mijn knoop en rits open, erg irritant!!! Ook de hele dag door maagzuur, niet normaal meer, maar ik ga vanmiddag ff iets kopen wat tegen misselijkheid en maagzuur helpt.... een of ander drankje wat mijn zus zegt dat het helpt...

9. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!

Gisteren waren we bij de schoonouders en daar waren ook de broers en zussen van manlief. Maar we hadden van tevoren toch besloten om het grote nieuws nog niet te vertellen. Alleen op een gegeven moment krijgt schoonmams van schoonzus een kaartje en blijkt schoonzus dus ook zwanger te zijn, dus konden wij het natuurlijk niet meer voor ons houden. Iedereen was dolblij. Schoonzus heeft morgen de eerste echo en is dan 9 weken.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Guusje
    gezellig, samen zwangeren:):D

zit hier een beetje te vervelen en te laptoppen.. mopje is nog op het KDV en ik zit hier maar wat;) nouja, nog 2.5 uur:D

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Dat lijkt me wel erg wennen zeg Roeltje, als je eerst steeds bij je mannetje bent en dan is hij nu ineens de hele dag weg. Maar aan de andere kant natuurlijk ook wel weer lekker, kun je lekker iets voor jezelf doen.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha zit al vanaf half 11 op mn luie kont:D Op zich kon ik vandaag al aan het werk, maar omdat het toch nog een wendag is wilde ik toch liever thuis zijn. mocht hij het rond half 4 niet meer redden, dan kon ik hem gewoon ophalen.. dus was liever in de buurt.. zal ze zo eens bellen hoe het gaat:)

13. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Goeie middag allemaal!,

Hoe is het hier allemaal? Met mij alles goed! Was in eens heel erg nieuwsgierig hoe mijn test er op het moment uit zou zien en had er nog eentje liggen... hierbij het resultaat hihi nog donkerder als de controlestreep...

14. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @heitje:ik heb je gevonden hoor!!
    @all: mag ik aansluiten bij jullie? Ik weet sinds een aantal dagen dat ik zwanger ben en weet verder nog niets maar wel dat alles goed is dat er in januari een kleintje komt!!!

Liefs,
    augustus2009

15. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    mek11 dat kan niet missen haha mooie test hoor :D ik ga morgen nog een testje doen, heb er ook nog 2 liggen ga ik mooi opmaken, hoop ook op zo'n mooie test!

augustus2009 gefeliciteerd en welkom :D

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Welkom nieuwe!!!

Ik ga morgen KV2 voor 5 halen hier tijdens mijn vakantie en een CBdigi :)

Mijn neefje klom net op mijn buik op de bank, pakte me natuurlijk bij mijn borsten vast auwwwwwww hahahahhaa heerlijk neefje!

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hihi Augustus gezellie!

Mek, wow mooie knaller!! Die wil ik ook!
    Ga daar alleen nog een paar dagen voor wachten want denk dat ie bij mij nu nog niet zo is... ;)

Delilah, nou dat kan bijna niet anders met 6wk2dg morgen...dan heb jij echt wel een knaller!

Moi, auuwiee zere boobies!
    Mn vriend mag er hier ook (bijna) niet meer aanzitten hoor!!

All: hebben jullie ook dat jullie minder grote hoeveelheden kunnen eten ineens? En vrij snel daarna weer honger? Echt raar!
    Heb berehonger als ik begin met eten, maar na een paar happen zit ik alweer vol...lijkt dus want een half uur later krijg ik weer trek!

18. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hier ook hoor Heitje, ik had net het eten klaargemaakt voor mij en zoonlief en ik had echt trek. Maar uiteindelijk heb ik maar een paar happen gehad en toen had ik alweer genoeg.

Augustus2009 gefeliciteerd!

19. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    @ heitje hier precies hetzelfde, waar ik vroeger wel het een en ander naar binnen schoof, krijg ik nu maar een paar happen naar binnen!
    zou toch verwachten dat je extra honger hebt als je voor 2 eet:p
    hier is de vermoeidheid ook toegeslagen! vorige week elke keer enorm vroeg wakker en niet in slaap kunnen komen, ben nu echt hartstikke moe :) verder nog steeds enorm opgezette buik, opgezette borsten, de steekjes worden al een stuk minder, maar daar komt nu af en toe misselijkheid voor in de plaats, dat is wel wat minder maar als het hier bij blijft ;)
    hoe gaat het met jullie kwaaltjes?

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hoi Dames,

Ik mag me hier ook komen melden!! Kan het nogsteeds niet helemaal geloven maar de kwaaltjes herinneren me er we aan hoor :) Erg last van borsten, misselijk en mega opgezette buik...maar ach, het is voor een goed doel moeten we maar denken!!

Het is onze eerste, dus allemaal heel spannend...leuk om te kunnen kletsen met meiden in dezelfde situatie!

Deel Deze Pagina