wat leuk dat zich steeds meer meiden bijvoegen, zal nog wel ff doorgaan wannabemama je bedoelt foliumzuur neem ik aan?
Hihi het is al gezellig druk hier. Wie ging er ook alweer een lijst maken? Ik mag 1 juni bij de VK komen. Spannend!!! Vroeg me af hoeveel echo's jullie krijgen. Ik hoorde dat sommige met 8 weken en met 12 weken een echo krijgen. Ik krijg er alleen 1 met 10 weken.
Hier pas een echo tussen 9 en 11 weken.. Waarschijnlijk krijg ik rond de 16 en 26 weken een extra echo, maar dat is nog even afwachten.. Bij de vorige zwangerschap waren de aderen naar mijn nieren verwijdt wat best pijnlijk was.. op zich niet schadelijk, maar wel iets om in de gaten te houden.. Maar goed, dat gebeurd in het ziekenhuis.. Ze kijken dan voor de fun naar de baby Foliumzuur Slikken jullie dat? ik dus niet, ik krijg geen pillen weg.. Had al moeite met de pil. paracetamol krijg ik er ook niet in.. Ga finaal over m'n nek als ik een pil moet inslikken..
Wil eigenlijk zo lang mogelijk een afspraak maken.. Anders lijkt het veel langer te duren voor de echo is.. Als ik dinsdag een afspraak maak moet ik nog ruim 5 weken wachten.. Maar als ik over 3 weken een afspraak maak hoef ik nog maar 2 weken te wachten.. Lijkt dan veel korter
Ik heb ook nog niet gebeld met de vk. Heb ze voorlopig toch niet echt nodig. Wel 10 mei al eeh echo dus het wachten valt heel erg mee.
heb de dag nadat ik positief getest heb (was toen 4 weken 4 dagen) gebeld en kon gewoon een afspraak maken, mag morgen over 3 weken al foliumzuur slik ik nog steeds maar dan wel zwangertotaal (of hoe dat ook heet) van de kruidvat zitten alle belangrijke vitaminen in en kan je voor, tijdens en na de zwangerschap slikken! ga dus nog wel ff door met slikken. Je weet maar nooit waar het goed voor is, baat het niet dan schaad het niet denk ik maar
@Delilah dat doe je helemaal goed.ik ga denk ik Gravitamon weer halen,heb ik toen ook bij de jongste gebruikt beviell me goed
Foliumzuur bedoelde inderdaad! Haha, dat beloofd nog wat met mijn geheugen! Ik las op internet dat je hier bij de vk vanaf 6 weken een afspraak mag maken. Dus nog twee weekjes wachten. Was wel blij te lezen dat ze de termijnecho rond de 9 a 10 weken doen. Dat was bij de vorige 12 weken en dat is zoooo lang... Voelden jullie je eigenlijk zwanger voor het testen? Ik niet echt had alleen een beetje last van mijn bekken.
@Wannebe mama,nee niet echt kwaaltjes komt meestal ook pas rond de 6 weken,wel jeuk aan me benen had ik ook bij de jongste en opeens mega zin n olijven heb ik nooit hahaha,maja of het daar mee te maken heeft weet ik niet hoor hihi
Hihi nee voelde eigenlijk niks.. Wist deze maand ook niet wanneer m'n eis was.. Normaal voel ik 'm heel duidelijk.. Had 's morgens om 10 uur een sms naar m'n man gestuurd met wat ik die ochtend had gedaan in huis. Stuurt ie terug: Heb je last van nesteldrang ofzo? Toen dacht ik wel ookkkeeeee.... Uurtje later zat ik met Lenn op de fiets om eendjes te voeren en zo ineens zag ik mezelf zitten met een mega zwangere buik en Lenn voorop.. 's middags test gedaan en ja hoor zwanger..
hier tot aan NOD geen enkele klacht gehad, terwijl ik ander maanden wel zwangerschapskwaaltjes had! pas op NOD kreeg ik menstruatie-achtige krampjes die ik tot nu toe nog steeds voel, dacht echt dat me ongie eraan kwam sinds gisteren ook gevoelige borsten en dan met name de tepels, en af en toe in één keer een vlaag van misselijkheid en hoofdpijn maar dat schijnt normaal te zijn heb ook een enorm opgeblazen buik en dan met name in de avond, strakke broeken knellen nu best al! heb nu al leggings en broeken met elastische band aan. al met al voel ik me behoorlijk zwanger haha
Delilah... als jij morgen over 3 weken mag komen betekent dat voor mij overmorgen over 3 weken... wauww zo klinkt het een stuk sneller!! Morgen vertrek ik voor 6 dagen naar Turkije. Vind het wel heel spannend maar ga maar rustig aan doen en goed opletten met wat ik allemaal eet en waar. Voor ik testte merkte ik wel wat... was af en toe misselijk en een keer goed duizelig geweest. Eigenlijk testte ik veel te vroeg (26 april terwijl mijn nod in mei was) en toen ik um deed en even weg liep dacht ik... wat ben je toch stom dat je er weer intrapt om te testen en toen stond er ineens een streepje. MIjn vriend had de avond ervoor gezegd... je bent gewoon zwanger en ik zo neee joh!! hij wist ook niet dat ik ging testen dus hij was best even overdonderd 's avonds. We zijn allebei super blij en ook de toekomstige opa's en oma's zijn door het dolle heen!!