hier ook iemand die last heeft van stemmingswisselingen hoor, kan zo om bijna niets het chagrijnig worden, maar ben in no time ook weer vrolijk, heel apart wij willen ook graag weten wat het word! ik persoonlijk ben niet zo van de unisex dingen, als we een jongen krijgen echte jongensdingen en bij een meisje echt meidendingen. ik heb al sinds voor de zwangerschap heel sterk gevoel dat onze eerste een jongen gaat zijn, zal dan ook gek opkijken als we over 14 weken een meisje zouden zien (niet dat die minder gewenst is hoor, heb totaal geen voorkeur) maar we zien het wel
verder..moe, honger, geen honger, vlaag misselijk, pijnlijke borsten, opgezette buik, emotioneel reageren.....check!! Ben zo benieuwd naar de echo de 23e..ben bang als het hartje niet klopt of dat het weer achter ligt met groeien.... Vertellen wachten wij met na de echo...allene mijn moeder en nichtje weten het! Oh en jullie dan...... Geslacht..jaaah! willen we weten! Deze keer ga ik voor de pretecho met 14 weken ofzo...want ik krijg geen echo meer bij de VK (was bij ons meisje ook niet) met de 12 weken...omdat de echo bij gyn als termijn echo word beschouwd... Ben wel benieuwd, sinds kort hebben ze zelf een echo apparaat maar alleen op het groot bureau. (hier om de hoek zit een kleintje) dus hoop dat ik bij het groot bureau kan komen voor toch een echo nog met 12 weken hahaha. Hebben jullie je allemaal al ingeschreven? Ik 'mag' dat pas als de gyn zegt dat alles goed is...... Fijne avond! en sorry dat ik neit op iedereen reageer, maar ben echt heel erg moe..............zal nog wel ff blijven als ik me kan herinneren...ben bijna 9 maanden lang ech moe geweest...(misschien ook omdat ik 9 maanden niets kon eten en alles eruit spuugde) Ben nu ieder uur iets aan het eten..wil de misselijkheid voor zijn. Maar als ik het me goed herinner...na week 6 barst dat los....hopelijk deze keer niet!! (al was het wel goed voor mijn gewicht... )
@ Caroline: Gefeliciteerd, welkom hier.. @ Onwish: wat leuk zo'n reactie.. @ WannabeMama: heb je nog krampen gehad?? ik hoop dat het eenmalig was.. @ Heitje: leuk, bij jullie ook zo'n blijdschap als reactie.. super... Ook fijn dat je wat kwaaltjes hebt.. dat bevestigd ook veel!! Ene die knal test komt nog wel!!! @ Stoffeltje: ow.. balen van die vluchttijden.. kom je daar is het al avond.. Maar toch genieten.. Verplicht.. haha @ Lizzy: gefeliciteerd.. geniet ervan.. @ Mimi: wat lief van je moeder.. haha geeft ze jou iets voor moederdag.. @ Antares: balen dat je zo slecht slaapt.. hoop dat je op je vrije dagen wat bij kunt tanken.. @ Moi: nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Auw auw... je boobies.. fijn zo'n neefje.. @ Pompeloesje: jaah.. ik zie een streepje.. alvast voorzichtig gefeliciteerd.. @ Mamavanjill: he bah.. wat een dubbel gevoel bij het nieuws.. maar ik hoop dat het nog een hele tijd goed blijft gana.. @ mommy: hier kan ik gelukkig mijn broeken nog dicht.. wel balen als dat niet meer lukt.. @ Evy: gefeliciteerd.. welkom hier.. @ Delilah: Wat leuk dat je schoonmoeder zo enthousiast reagerende.. haha.. herken het wel dat je erg veel aan het kleintje in je buik moet denken.. Maar het is wel minder als mijn eerste zwangerschap.. @ Guusje: wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is.. en het scheelt maar 4 weken.. erg grappig.. @ Mek: wauw.. wat een knal test.. daar kun je niet meer omheen.. @ Augustus: gefeliciteerd.. welkom hier.. @ Loesje: Jij ook gefeliciteerd.. en welkom hier.. wordt gezellig druk hier... januari is volgens mij een goede maand!!! @ Nannie: fijn dat ze je echo datum hebben kunne verzetten.. @ Geslacht: jaa.. dat willen wij heel graag weten.. vind ik wel zo handig met oa. naam uitzoeken en al wat leuke kleertjes.. en ik ben natuurlijk veel te nieuwsgierig.. pfff heb geprobeerd om op bijna alles te reageren.. maa rmoet zeggen dat mijn aandacht een beetje verslapt.. sorry... Heb vrij-zat-zon gewerkt.. en heb nu 3 dagen school.. erg vermoeiend.. maar we komen de dagen wel door.. Ow ja.. ik heb me vandaag via de website aangemeld voor moeders voor moeders.. Gaan jullie dit ook doen?? Ik vind het een erg goed doel!! ben de vorige keer zwanger geworden mbv pregnyl (gemaakt uit urine van zwangeren) en heb toen ook urine ingezameld.. Kleine moeite waar je een ander heel gelukkig mee kunt maken!!!
lauw...ik heb een dochter van 3, en ik werk in de avonden en weekenden...ik heb nooit vrij!! Ghehehe. Vanmorgen was dochterlief ziekjes, sliep ff uit tot 11 uur...heb ff bijgetankt (maar slaap niet vast omdat ik bang ben haar niet te horen als ze moest spugen ofzo.....) wat ik dus ook niet gehoord heb (of ze heeft niet gehuild) want ze lag in een plas spuug en was helemaal vies.............. ZIELIG!!!! zieke kindjes....
MvM...weet niet..wou met de MK wil meedoen......maar twijfel nu. Heb bij ons meisje niet meegedaan omdat ik zooooooo ziek was. Moet er nog ff over nadenken na de echo denk ik zo...
Hmmm, het zou dus van de zw kunnen komen. Morgen de fysio maar even bellen... En euh, nu niet zo onaardig meer doen op het forum hoor, moet je weer een andere naam Dus nog 8 maanden beetje inhouden haha! @Geslacht: wij willen het wel weten hebbenw e van de week besloten. Gewoon omdat het praktisch is (en mijn vent niet van verassingn houdt haha) @MvM: ik wilde de vorige keer graag meedoen. Nu werd dat een VMK, maar dat wist ik uiteraard nog niet. Die dame van MvM vertelde mij dat na een hernia-operatie je niet meer mee mag doen omdat ze bang zijn voor besmetting (de dame kon me niet uitleggen hoe die besmetting dan invloed zou kunnen hebben op mijn urine, daarvoor had ze dan weer niet genoeg kennis helaas). Ik vind het echt een heel goed doel, en zou het graag willen doen, maar helaas...
Haha, leuk om over jullie kwaaltjes te lezen, het is heel herkenbaar en tegelijkertijd stelt me dat ook weer gerust....dat het erbij hoort...dat het een goed teken is enz! Loesje: gefeliciteerd en welkom hier! wannabemama: ik lees dat je weer iets gerust gesteld bent, gelukkig maar! Geen zorgen maken hoor, probeer te genieten! mek: jep, wij willen heel graag weten wat het wordt! We weten alleen nog niet of iedereen het dan mag weten, of alleen onze ouders..of niemand... roeltje: mooie darmenbuik hoor haha, hier precies zo! knuffel: hm jij ook al zo'n tes die je onzeker maakt...dan niet meer testen hoor! Had je wel al een knaltest gehad? En hier een rugpatiënt maar dat wist je al Ga je je wel opgeven voor fysio?? Dan kun je je rug goed sterk maken en word je je ook wat bewuster van je houding en kun je dat ook verbeteren! Wel vervelend hoor! Hier nog niet extra last van mn rug, wel het gevoel of ik tegen een steen aanleun met mn onderrug, maar dat gevoel heb ik vaker.. wen: hahaha daar zal je man blij mee zijn, met een heks in huis Hier heb ik daar niet echt last van, ja heel soms word ik wel een beetje boos, maar die buien heb ik vaker dus die link ik niet direct aan mn zwangerschap Wel een lastig kwaaltje trouwens! miniM: hey jij ook hypermobiel? Alleen in je rug? Of in je hele lijf? Hier hypermobiel in mn polsen, knieën, heupen, rug (maar die is dus nu vastgezet met schroeven) armen, schouders, ribben. Eigenlijk alles. Maak me soms best zorgen om bekkeninstabiliteit... jij niet? stoffeltje: hahaha wat grappig dat je moest janken van schrik (sorry haha) antares: pff ja nog even geduld hebben he tot de echo!! Dagen duren ineens heel lang! Maar uitgaan van het goede hoor! (ook al begrijp ik je angst compleet!!) Ik heb nergens ingeschreven want loop via het ziekenhuis, of moet dat evengoed?? Geen idee wat ik moet doen? Weet niet eens of ik mn huisarts moet bellen? Denk dat ik dat maar na de echo doe....dan kan ik gelijk fysio regelen ook Beterschap met je meisje trouwens, wat sneu! lauw: ja ik wil heel graag meedoen met moeders voor moeders, maar heb van mn vriendin gehoord wat de eisen zijn (je krijgt een vragenlijst) waar je aan moet voldoen, en daar staat ook op dat je geen rugoperatie mag hebben gehad....en die heb ik, 2x zelfs...maar ik ga evengoed bellen en vragen of ik toch mee mag doen, wie weet! Wil graag wat terugdoen en doorgeven aan andere vrouwen! Heb zelf ook Pregnyl gespoten en ben mede dankzij mvm zwanger geworden!
moeders voor moeders wil ik ook zeker graag aan meedoen, als ik er andere vrouwen mee kan helpen dan kleine moeite toch? heb me nu aangemeld via de VK en heb mezelf aangemeld via de site van MvM en tot nu toe nog steeds niks gehoord! terwijl ik toch al wel 6 weken ben, en je kan meedoen vanaf 6 weken dacht ik? wacht het nog wel ff af, anders bel ik er ff achteraan. ga zo lekker slapen, ben behoorlijk moe! slaap lekker allemaal!
raar trouwens, de banner die ik nu heb geeft 4wk5dg aan, terwijl als ik de banner van zp invul, geeft ie een dag meer aan, ik snapte het ook al niet met mn berekening en dacht al dat ik een dag verder was....hoe kan dat nou? Toevallig heb ik deze maand een 28 dagen cyclus gehad dus gewoon standaard lijkt mij volgens alle berekeningen?????
heit, heb je je gyn al gebeld? Want dan mag je idd voor de echo en daarna als hij tevreden is en geen reden voor bij hem blijven mag je naar de VK gaan! mag je zelf aanmelden enz.... Ha kan je bellen om te informeren...maar hoeft niet.. Al willen ze het wel weten vaak.
Nou de gyn weet het denk ik al? De fertiliteitsafdeling zit er vlak naast en ben daar geweest voor de bloedtest dus dat zal wel goedzitten denk ik? Uhm ff over mn vorige berichtje, ik kom er ff niet uit.... 6 april is mn laatste menstruatie begonnen, op dag 14 hadden we IUI, dus cyclus van 28? Hoe ver ben ik dan nu? 4+5 of 4+6?(is niet meer kunnen rekenen ook een kwaaltje? )
haha heitje toch. nu wat ik weet is dat sommige banners rekenen met echt weken en dagen...en dat andere weer van vrijdag tot vrijdag rekenen ofzoiets... Dan zegt hij 1 maand ipv 4 weken en 3 dagen ofzo. als ik je 1e dag als dag 1 reken dus begin en vanaf daar verder tel..dus iedere dag een week verder. Dan ben je 4 weken en 5 dagen...
heb je geen afspraak voor een echo dan bij je gyn of fertiliteits afdeling? want dan zou ik ff bellen..zo van en nu? ben nog steeds zwanger...hoe moet ik verder?
Ja 25 mei de eerste echo Had ik toch verteld? (ah, vergeetachtigheid is ook vast een kwaaltje hihihi) Oke dan klopt mn banner dus...en die van zp dan niet!
die van zp krijg ik nog geeneens aan de praat...hij accepteerd mijn 1e dag niet!! dus hou lekker deze aan.... ooh dat wist ik wel....zucht 2 dagen later als mijzelf........vergiet hoofd hiero....sorry! Dan zul je als die goed is wel horen hoe en wat daarna....spannend hoor! Hoop zo dat ik goed nieuws breng en jij ook...
nee omdat die van zp niet lukte..en die andere kreeg ik er niet tussen (teveel tekens in mijn onderschrift....) Moet ff gaan knippen en plakken nog..maar geen puf voor hahaha. Zal zo ff kijken...
oh zo haha, sjemig ik ben lekker scherp vanavond Nou ik ga nog ff op ons andere forum kijken, dan kittens voeren en dan lekker naar bed! *zwaai zwaai*
hmmz...heit snap het niet...ik ben 5 weken en 3 dagen en we zijn 2 dagen na elkaar uitgeteld hahahaha...ben benieuwd wat de echo zegt...dan weten we het zeker!