Ben benieuwd naar je foto. Mijn laatste test was controlelijn nog donkerder dan de teststreep die was afgelopen zondag.
Ik heb al naar het ziekenhuis gebeld en die zeggen dat het niet uitmaakt hoe donker de streep is, een streep is een streep. Punt.
tja ik vind het moeilijk ze drogen altijd lichter op (tenminste bij mij) Maar als je nou gewoon belt met een gyn of verloskundige om bloed te prikken. Aan je hcg kunnen ze wel zien of het hoog genoeg is voor de duur van je zwangerschap!
ik zie ze duidelijk lieverd probeer je geen zorgen te maken (makkelijk gezegd weet ik ik ben ook poepie onzeker) ik zal mijne ff proberen in 1 foto te krijgen
Dat heb ik ook al gevraagd maar ze zeggen dat dat geen zin heeft, het is al met een bloedtest vorige week bevestigd.... Dus aan de ene kant wil ik ook gewoon genieten en geloven wat ik verder ook op internet lezen (sommigen hebben nooit knaltesten maar wel goede zwangerschappen)... Maar aan de andere kant knaagt het....en wil ook niet zeuren bij het zkh...
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje -Blue21381, 2e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 1e kindje 5 : -Mendy, 1e kindje -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje -Labamba, 1e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje - MamavanJill, 2e kindje - Evy77, 2e kindje, BV 10: - Lauw, 2e kindje 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. -Loesje 29, 1e kindje 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje -WYD, 2e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje -Joyce1982, 1e kindje, ZH, voor 40 weken, medische indicatie 14: -Ecila1982, 2e kindje -Mandy24, 2e kindje 15: -Onewish, 1e kindje -Hetlichtje, 1e kindje 16: 17: - Pompeloesje, 2e kindje - VrouwTheelepel, 1e kindje 18: 19: 20: - Kwek, 2e kindje - Selena149, 1e kindje, BV, ZH (medische indicatie) 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Vlinders: Maart Onbekende data: Lizzy, Caroline80, Augustus2009 --------------------------------------------------------------------
Ja ik zou ook het zeker willen weten. Mijn testen worden wel donkerder maar ik had ook al snel een 2e streep. Vraag of ze kunnen bloedprikken en als je je zorgen maakt dan helpen ze je echt wel! Succes!!
Jep, helemaal mee eens. Die strepen zeggen helemaal niks (ja, dat je zwanger bent natuurlijk). Als je het zeker wil weten, moet je bloed op hcg gaan prikken, dat weet je precies hoe je hcg waarden stijgen...
Ja en heb ook geen krampen en bloedverlies en zolang je dat niet hebt moet je je ook geen zorgen maken.... Daar hou ik me ook aan vast! Ik zal zoals altijd wel weer een rare zijn....een uitzondering op de regel...
Maar ik ben eigenlijk ook wel bang voor die uitslag dan...dus dat houdt me ook weer een beetje tegen....wil gewoon zo graag dat het goed gaat allemaal, heb er zo ontzettend lang op moeten wachten...
Hallo dames, ben ff een paar dagen non-actief geweest. Want zo voelde ik me ook. Nou duidelijk een tweede kindje, want ik voel echt alles veel sneller als bij Daan. Echt al bandenpijn, boeren, zere trekkerige borsten en MOEMOEMOE! Duidelijk teken dus Ook ik heb alleen ff de laatste 2/3 pagina`s gelezen, want kon echt geen 30 pagina`s bij lezen. Ik probeer nu al de huishoudelijke klusjes te verdelen over de dag, zodat ik niet alles tegelijk doe (heb geen zitvlees) en oververmoeid raak. Heb hier ook nog een peuterpuber van 3,5 rond lopen.... Ik heb inmiddels voor 25 mei een afspraak voor de VK staan, ik wilde het perse voor 27 mei ivm met mijn moeders verjaardag, dat weekend willen we het dan ook de families vertellen en willen we het verder ook neit meer stil houden. In werkelijkheid ben ik dan nog geen 7 weken (en in realtime nog neit eens 5 weken), vraag me af of het eigenlijk wel rendabel is. Dat zei ik ook tegen de secretaresse, die me begreep waarom ik het wilde voor die datum. " Ach meid, kom je toch een week later terug voor nog een echo?" whahhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa Bij de praktijk waar ik zit in Nederland (waar ik ook woon, maar lees hier ook belgische meiden) krijg je standaard rond de 7 weken de 1e echo ter vaststelling, bij 9 weken de termijn echo en intake. Ik heb eerst de echo, en een week later mijn intake, ivm de datum voor de echo. Ik lees veel dames (andere onderwerpen) over HCG prikken, heitje zou dat geruststelling bieden? xxx
Je bent helemaal niet raar! En die onzekerheid heeft iedereen (nou ja bijna uitzonderingen daargelaten ) Ze kunnen makkelijk zeggen in het zh dat een streep een streep is maar als jij je zorgen maakt dan is dat zo en dan moeten ze daar heus wel iets mee kunnen. Als er vorige week bloed is geprikt kunnen ze nu mooi zien of het gestegen is. Hoeveel was je hcg vorige week? Meis hoor morgen gewoon eens als je je zorgen maakt. Leg de hele situatie uit en vraag of je een tweede bloedtest mag omdat je je zorgen maakt...
Ik heb geen idee hoe hoog mn HCG was vorige week, bericht stond op mn voicemail en het ging ongeveer zo: er is zwangerschapshormoon gevonden dus ik zou de 1e echo voor je willen plannen op 25 mei....
Misschien dat ik het toch nog maar een paar dagen afwacht...ik voel me tenslotte wel hartstikke zwanger...en misschien stijgt het bij mij gewoon langzaam.....denk nl dat in de bloedtest ook nog niet veel stijging zit...en dat wil ik op dit moment echt niet horen... Dus ik kijk het denk ik nog ff aan (maar misschien denk ik er morgen weer heel anders over hoor)
@Heitje, meis maak je niet druk over je testen! Het is wat sommige meiden zeggen dat je miss minder hcg aanmaakt? Ik daarin tegen had 3 dagen voor nod een lichte 2 streep en 2 dagen na nod een hele donkere! IK heb daar wel een foto van, maar weet niet of je die wil zien? Had vanm ook getest omdat ik de vorige keer met deze tijd een mk kreeg en toen kwam bij mij de tstreep eerder dan de cstreep! Maar mijn lichaam maakte vorige week heel veel hcg aan, want had duidelijk hoofdpijn/migraine ervan en dat was ook echt geen pretje! En anders gewoon de vk bellen morgen! Ik ga dat ook doen, want lees ook bij veel meiden dat ze met 6 weken al een echo krijgen en die wil ik ook om mij helemaal gerust te stellen en dat ik alles los kan laten en kan gaan genieten! Kop op scheet je kan het xxx
Nannie, kop op meid!!!!!! Hier gisteren zo een dag, en bij elke buikpijn naar de weecee... Maar ik ga nu leren onderscheiden of het een ongigevoel buikpijn is of dat ik naar de weecee moet, wat ik nu dus op de meeste vreemde tijden heb, snachts dus pfffffff @degene die wilde weten waar ik woonde, nee niet in Frankrijk... wel in europa, in de bergen @de rest, ik kruip lekker mijn mandje in, en morgen ga ik lekker uitslapen en daarna naar het graf van mijn schoonpappa en dan naar een vriendinnetje toe....
Heitje kan je niet een bloedtest aanvragen en dat je belt voor de uitslag wanneer jij er aan toe bent? zou toch moeten kunnen? Dames ik ga naar bed.. morgen werken dus weet niet of ik nog kom buurten morgenvroeg, ligt er een beetje aan hoe laat Lenn wakker is.. Wil nog even lekker met hem spelen voor ik hem naar het KDV breng.. trusten!