Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Het wordt lekker druk hier, gezellig!

Ik bel morgen met het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een echo, ik denk dat die rond de 8 weken zal zijn.

Ik heb wel al veel klachten, die begonnen een paar dagen geleden. Eigenlijk vanaf het moment dat de pregnyl (=HCG) uit mijn lichaam was. Ik ben misselijk met vlagen, mijn borsten zijn gevoelig en het meest vervelende is dat mijn bekken weer scheef zijn gaan staan en dat heb ik niet meer gehad sinds ik ontzwangerd ben van de eerste.

Gaan jullie trouwens nog meedoen aan Moeders voor Moeders? Ik zeker wel als alles goed blijft gaan, want ik heb de medicijnen zelf moeten gebruiken, dus dan kan ik het niet maken om het niet te doen vind ik.

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Guusje, ik heb me al aangemeld voor mvm maar nog niks van gehoord. Bij mijn mk ook aangemeld en helemaal niks meer van gehoord (achteraf alleen maar beter maar vind het toch een beetje raar). Als ik deze keer niet teruggebeld wordt dan hoeft het van mij niet meer.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nadesy
    ja was best vreemd eigenlijk haha..

Mek
    veel plezier in Turkije!

Delilah
    heb de zwangerschapsbroeken alweer uit de kast getrokken.. Gewone broeken passen niet meer. Ja, wel in de ochtend, maar begin van de middag begint het flink zeer te doen.. Deze week is man vrij dus ff shoppen voor leuke zomerkleding..

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Guusje
    ik twijfel nog een beetje.. Het wordt hier niet afgehaald en het inzamelpunt is 20 minuten rijden en vind dat eigenlijk te gek..Heb al wel gebeld om te vragen of het ook anders kan, dus ze gaan kijken of ik het bij de contactpersoon kan afgeven.. Woon in een klein dorp en ik ken haar wel.. Maar ze is niet één van de makkelijkste dus ik betwijfel of ze het goed vind..

5. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Quint1, wat vervelend van mvm. Ik geef je groot gelijk dat je er dan geen zin meer in hebt.

6. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Roeltje, hier komen ze de bussen gelukkig thuis afhalen. Dat maakt het al een stuk makkelijker om mee te doen.

7. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Guusje, ik hoop dat ik nog gebeld wordt! Vind het wel een heel goed doel.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik heb bij mijn allebei de zwangerschappen mee gedaan! Maar ik denk dat ik het bij deze oversla omdat ik nu een fulltime baan heb sinds 2 weken

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb bij de eerstre niet meegedaan want was zoooo ziek.....

En bij de MK wou ik meedoen..maar ik had al 3 weken geen bussen gehad (werd me iedere keer beloofd) bleek nieuwe vervoerder enz en problemen......toen ik eindelijk echt beloofd werd dat ze er vrijdags zouden zijn (woensdags beloofd) moest ik donderdags bellen want ik wist dat het hartje niet meer klopte die dag......naja...

Wel een bon gehad voor een bloemetje...dat was wel weer lief!

Echo...weet ik niet, ga woensdag eens bellen, kan eerder niet hahahaha....dan eens kijken of ik eerder mag/kan komen of dat ik echt pas met 9 weken mag....

10. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Hihi, al zwangerschapsbroeken! Ik ga proberen ze deze keer zo lang mogelijk in de kast te houden. Ben bij beide zwangerschappen 20 (!) kilo aangekomen, wil dat deze keer niet meer, houden jullie me eraan :)

MvM ga ik deze keer niet doen, vorige twee keer wel gedaan. Maar vond het de tweede keer echt niet leuk meer met vermoeidheid en misselijkheid, dus sla nu over. Quint, echt raar dat je niks van ze hoort, zeker aangezien ze er ook geld aan verdienen..

11. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik heb s avonds ook een opgezette buik... En had vorige week toevallig een paar leggings en strech rokjes gekocht en tevens treggings, met elastiek. Dat komt nu goed uit! Of het zo moest zijn;)

Ik wil ook mee gaan doen aan mvm. Las dat t vanaf 6 weken kan. Zal wel eens gaan informeren... Ben over 3 weken op vakantie, 10 dagen. Dus weet niet of dat een probleem is.

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Hallo dames!
    Als alles goed gaat, kan ik ook met jullie meekletsen! Vandaag positief getest, ik hoop zo dat het een blijvertje is!
    Bij mijn 1e miskraam na m'n dochter was ik ook in januari (2011)uitgerekend dus ik zou het wel heel bijzonder vinden als ik alsnog een januari mama mag worden!
    Gefeliciteerd allemaal!!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey marije!! Jij ook hier, wat leuk! Hoop ook dat dit een blijvertje mag zijn hoor.

14. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland

Ja dat heb ik ook! Kan je wel meedoen als je op vakantie gaat? ik ga over 2 weken al!!! heerlijk maar stiekem ook spannend. Stel (hoop het uiteraard niet) maar krijg ik daar bloedverlies of iets dergelijks. Ze zeggen dat in week 6 en week 9 de meest cruciale punten zijn.
    Vind jij het eng?

@wannabeemama
    Ik doe met je mee hoor... Pff wil zeker niet zoveel aankomen!

15. Riene

Riene Niet meer actief

Jeetje wat is het hier een drukte ineens! ;) Niet meer bij te houden. Wel gezellig hoor!

Proficiat voor alle nieuwe meiden die net posi getest hebben.

Ik mag met 7 weken en 1 dag al voor een echo bij de gyn, is dus al over ruim 2 weken, gaat snel!

Heb 's avonds ook enorme last van een opgeblazen buik en heb als er geen bezoek is mijn knoop dan stiekem open.... :)

16. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    #76 miniM, 1 mei 2011
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
    Ja ik vind t zeer spannend. Wil daarom ff informeren bij ha of verloskundige

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Cruciaal punt bij week 6 en week 9?:$ Nooit geweten...

18. Riene

Riene Niet meer actief

Die cruciale punten zeggen mij ook niks.... :(

19. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

Ook ik kom voorzichtig om een hoekje kijken.. Durf het nog niet te geloven en ben nu heel erg bang dat het weer misgaat, maar hoop dat het nu een plakbeebje is...

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat zijn er al veel januari mama's

Iedereen gefeliciteerd.

Zijn er ook mensen net als die de VK nog niet hebben gebeld?

Ik heb al dagen steeds dezelfde test, duidelijk zwanger en een 2de streep alleen hij wordt niet donkerder.

Dus ik zit eigenlijk te wachten tot hij echt donkerder wordt.

Deel Deze Pagina