Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Hè miniM ik werk ook in de opvang en weet nergens wat van? Heb je dat zelf aangevraagd?

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik heb dus ook de hele tijd buikkrampen. En vandaag is pas mijn NOD :(
    En nu die lichtbruine waas... Pfff

Onderste test is van vanmorgen, wel donkerder dus, maar of dat wat zegt ?

3. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

Ook ik kan me hier melden, bevallingsdatum is tot nu toe 8 januari.
    Ook hier veel onzekerheid, zondag en gisterochtend een klein beetje roze bloedverlies. En buiten pijnlijke borsten en zware vermoeidheid om voel ik niets in mijn buik waardoor ik sterk de overtuiging heb dat er ook niks zit.
    Ik krijg volgende week vrijdag een extra echo ivm dat roze verlies.

Maf maar ik zit echt nog niet op de roze wolk, denk dat het zelfbescherming is en dat de wolk pas komt na de tien weken echo.

xxx

4. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Loes1983 Welkom!! Ik zit ook nog niet op die roze wolk. We hebben het ook nog tegen niemand verteld. Ik wil geen felicitaties in ontvangst nemen om daarna iedereen weer mee te moeten delen dat het mis is gegaan... We wachten op de eerste echo. Dat is ook geen garantie, maar toch.

Ik heb wel erg veel moeite om mijn gezicht in de plooi te houden! Onze omgeving weet van onze wens en men vraagt er ook wel eens naar. Dat ik geen wijntjes drink in het weekend viel afgelopen zondag ook wel erg op.

5. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Heb zojuist me laatste test opgemaakt. Heb een filmpje gemaakt tijdens het testen. Is echt super leuk dus mocht je nog test over hebben..
    Meiden ik hoop dat jullie snel op de roze wolk durven te klimmen en lekker kunnen genieten.

6. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ loes, jij dus ook wat roze verlies? Ik had het gisteraaf. Maakt me zo onzeker. Kan ook nog niet 100% genieten. Hoop dat vrijdag mijn echo me gerust kan stellen.

7. mendy lieve schat klote weer meis! sterkte !!

ook ik ben onzeker tot 12 weken haha hoop dat het dan iets minder onzeker word en een mooie roze wolk !

net bij de tandarts geweest ........wortel/zenuwkanaal behandeling gehad aah de keispijn verklaard, maar in verband met me zwangerschap heeft die het niet afgemaakt, maar een tijdelijke oplossing erin gepropt, prima toch?
    ben allang blij dat die meedenkt, vond het verdoven ect wel eng ivm de beeb maar hij had 1 die je niet met zwangerschap mocht en 1 wel, nja wel was minder ernstig maar kies was echt ziek dus er moest wat gebeuren en er alleen al aankomen deed enorme pijn:(

moest wel bijna huilen vond het zo eng voor de beeb en dan ben ik al zo onwijs onzeker ! en dan nog die K kies erbij *zucht*
    omdat ik vanmorgen belde en meteen mocht komen niet gegeten niet me koffie gehad alleen me medicijnen met water ingenomen en een fraxiparine spuit in me buik gejenst, dacht nou word ik vast misselijk ,...nee hoor nog steeds helemaal niks:( nihil gevoel in me borsten dat is het nu ow ja en wel last van me rug niet alleen onder ook in het midden joehoe sympthonen waar blijven jullie ??
    wanneer ga ik me zwanger voelen ???

nja als uk maar zitten blijft

8. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @kwek: geniet van je vakantie. Ik zou ook niet zo lang kunnen zwijgen hoor, mijn vriend hoorde het direct na de test op woensdagochtend. Ikzelf ben ook van België.

@heitjekarweitje: dat heb ik ook, de ene moment voel ik me misselijk, moe, ... allé ZWANGER en dan voel ik me weer helemaal gewoon, dit is normaal hoor.
    Ik heb 1 test gedaan 2 dagen na NOD en dan bloedtest bij HA, dus voor mij geen knal-streepjes
    Ik zou me niet te veel zorgen maken, je mag 25/5 al voor je echo, ik moet nog wachten tot 10/6

@selena: wat houd je afwijking juist in, ik zie dat je twee baarmoeders hebt? en ook twee vagina's (of zie ik dit nu verkeerd)?
    Je test is super positief hoor :D

@WYD: het wc-papier checken gebeurd hier ook nog steeds :p, denk dat ik dit blijf doen tot m'n echo lol

@pompelmoesje: sterkte meid! Niet te snel paniekeren.

@mendy: dit is zo spijtig, veel sterkte xxx

@mamavanjill: hier ook nog zo lang wachten, 1e echo 10 juni. Ben jij dan ook van België? Mijn symptomen zijn ook niet helemaal hetzelfde als bij m'n dochter, maar denk dat ik toch ook wel al wat vergeten ben na 2 jaar lol

boobs: heb ik niet echt last van, af en toe een warm gevoel. Ze beginnen een beetje te groeien, mag wel hoor want heb zo ie zo kleintjes ;)

nieuwe mama's: gefeliciteerd

wie weet het: mijn vriend heeft het nog tegen niemand gezegd, maar ik kan niet zwijgen en moest het toch al aan iemand kwijt dus de collega's die héél dicht bij mij staan weten het al. Onze ouders krijgen het te horen na de 1e echo, via een t-shirt voor m'n dochtertje

angst: dit blijft toch wel tot die 1e echo, moet hier nog 4 weken op wachten, zullen 4 lange weken worden

BV/Fles: hier zeker BV, heb ook BV gegeven bij m'n dochtertje. Ze wordt 2 op 4 juni en héél af en toe vraagt ze nog naar borst. Ze heeft tot 1,5 j BV gekregen

immuun: bloed werd nog getest voor ik zwanger werd en wist al dat ik voor niets immuun ben, dus weer enorm op eten letten en nu moet ik ook oppassen voor m'n dochtertje voor cytomegaalvirus. Dit is niet gemakkelijk want we zijn echte knuffelaars en ze wil steeds haar tutje in m'n mond steken of van hetzelfde vork eten en dat mag niet meer :(

Toch maar even geprobeerd om mee te kletsen ;).
    Voel me vandaag voor de moment niet zo misselijk. Wel last van m'n darmpjes, opgeblazen buik.

9. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    zo is dat! Fijn dat ze een oplossing hadden voor je kies. Hopen dat de pijn ook snel weg is en dat er wat kwaaltjes komen waardoor jij je helemaal zwanger voelt hihi! Zijn er mensen van jullie al aangekomen of allemaal afgevallen vanwege weinig eetlust en misselijk?

10. Wen29

Wen29 Fanatiek lid

11 feb 2011
    2.291
    0
    0
    @selena, meid gaat toch helemaal de goed kant op. Je streep is in een paar dag stuk donkerder.

Vanmorgen mvm gebeld, komen na mij vakantie langs. Doen jullie dat ook?

11. Evvy777 jeetje wat lang achten voor jou! is dat in belgie normaal ?
    gefelicteerd iig

mek11 off ja indd alhoewel ik de verdoving ivm zwangverschap eng vond , mja hij zei dat het kon en er moest wat gebeuren,

wen nee denk ik niet ik zit met me ziekte en weet niet of het mag en kan zal morgen eens vragen aan mijn arts

Zo hehe na de onweer regen en hagel van vanncht nu weer een zonnetje

12. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    heb denk echt goed geslapen... heb helemaal niks meegekregen van slecht weer hihi ik ga maar snel poetsen (heb al de wc en vaatwasser gedaan applaus) en dan straks lekker buiten wat dingetjes doen

13. applaus voor mek! ik heb nog niks gedaan haha ik heb wazig gedroomt vannacht en heb veel wakker gelegen 3.40 keek ik op de wekker dacht oo wanneer kan ik de tandarts bellen ?
    moet ook eerlijk zeggen heb te lang gewacht want vorige week had ik al kiespijn maar toen had de tandarts vakantie en ik ben niet zo van de invallers, maar de kiespijn ging ook weer over tot vannacht , tandarts zei dat me kies goed ziek is, arm ding

14. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    Hallo allemaal...

Wat een onzekerheid bij sommige meiden, wordt er zelf een beetje nerveus van. ;) Heb nog een test liggen, maar die durf ik niet te gebruiken. Straks is tie minder donker en dan ga ik toch wel met een mega onzeker gevoel op vakantie!

@ mendy, jeetje meid wat rot voor je!!! Heel veel sterkte.
    @Selena: zou me geen zogen maken, je streep is een stuk duidelijker.

Hier gaat alles goed. Merkte gister wel dat ik regelmatig even een tussendoortje moet hebben, anders wordt ik misselijk. Maar wil niet continue slechte dingen pakken. Komkommer enzo is niet helemaal mijn ding. Wat eten jullie zoal tussen door? De verdere kwaaltjes van zere borsten ed, die worden minder. Maar pfff wat slaap ik slecht zeg. Wordt wel 4x per nacht wakker en overdag ben ik juist zo brak.

Maargoed ik ga ff snel douchen en verder spullen pakken. Weet niet of ik daar in Turkije internet heb anders spreek ik jullie pas de 24ste weer. Morgen middag vertrekken we, maar zal voor die tijd nog wat posten.

Meiden hou de kleintjes goed warm en bij jullie :)

Oja ps:
    @Heitje: Zou idd ook een bloedtest laten doen. Dit omdat je nu zo onzeker bent en het blijft maar rondspoken in je hoofd. Wat de uitslag ook mag wezen, het resultaat kan je toch niet meer veranderen. maar je krijgt er wel een stuk duidelijkheid voor terug. Denk trouwens zelf dat het wel goed zit. Anders zou je testen langzaam terug lopen en dat doet het niet. Je testen knallen wel niet, maar de streep is wel duidelijk aanwezig!
    Succes!

Liefs....

15. stoffeltje een hele fijne vakantie gewenst

16. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    He stoffeltje,

Heel veel plezier in Turkije. Ik weet dat je er een beetje tegenop ziet en dat deed ik ook heel erg. Uiteindelijk viel het daar allemaal wel mee alleen ben ik een aantal dagen duizelig geweest. Sinds ik terug thuis ben heb ik dit niet meer gehad. Geen idee waar dat aan heeft gelegen. Let goed op je vlees enz. dat alles goed gaar is. Ik heb daar geen doner enz gegeten omdat ik het niet zo vertrouwde. Heb met name kipgerechten op. Ik heb geen kaas gegeten omdat ik niet wist of die daar van rauwe melk gemaakt is. Verder gewoon lekker proberen te genieten en voorzichtig zijn in de zon.
    Over de tussendoortjes.. ik pak meestal fruit of ontbijtkoek.

17. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die onzekerheid is wel heel herkenbaar. Ik ben ook zo bang dat het misgaat. Durf het bijna niet hardop te zeggen. Gisteren tests gedaan en daarna hebben we het onze ouders en broer & zus verteld. Ze waren ook op de hoogte van het medische traject en zij zaten ook in spanning.

Ik heb eigenlijk nog niet over veel nagedacht, dat heb ik nog niet gedurfd eigenlijk. Voor het lijstje: 17 januari verwacht ik mijn eerste kind.

18. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ stoffeltje,

Ik heb niet alles teruggelezen maar zie dat je naar turkije gaat. Wij ook over 2 weken, krijg as vrijdag wat extra inentingen en dan inderdaad gewoon een beetje opletten met eten.
    Vind het toch wel een beetje spannend hoor maar komt goed. Nog een keer genieten van uitslapen, lang uiteten en savond op het terras zitten want volgend jaar liggen we ergens in een poeliebadje hihihih

Fijne vakantie!

xxx

19. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ blue 21381, ik had inderdaad ook roze, maakt me echt zo aan het schrikken. Gelukkig zet het tot nu toe niet door. VK zegt dat het niet erg is zolang het niet rood is maar ja.....

@ vrouwtheelepen, wij hebben het ook nog niet gezegd. Alleen allebei tegen een collega. Dat is wel fijn, mocht er iets zijn dan snappen die tenminste wat er aan de hand is.
    Wij wachten tot na de 10 weken echo, wel moeilijk vooral tegen mn moeder, gelukkig dat ze op vakantie gaan en wij gaan als zij terug komen!

xxx

20. choco ook hier onzekerheid hoor door de medische achtergrond van mij , maar goed we houden hoop en hopen dat alles gewoon goed gaat komen en het ons gegund is en indd dat we volgend jaar of dit jaar nog in een poeliebadje spartelen:D

loes haha ja dat is mooi uitgekiend met je moeder , daar kon ik me mond niet tegen houden haha.
    kunnen die entingen geeen kwaad?

Deel Deze Pagina