Zo wat schrijven jullie vandaag veel zeg! Heb af en toe meegelezen op t werk en las over bloedverlies. T hoeft niks te betekenen heb het ook eerder gehad bij zoontje! Het vervelende is dat we niks anders haast kunnen dan afwachten...Dikke knuffel vanaf hier! las wel dat 1 iemand (sorry moet ik terugbladeren) morgen een echo heeft succes!) in het forum van de juli 2008 kindjes hielden we ook op de lijst bij wanneer we afspraak hadden bij vk of echo is dat ook een idee? kunnen we zo terugkijken... Ik was eigenlijk benieuwd hoe het met heitje is heb haar nog niet gezien vandaag of wel?! MVM ik heb met mijn zwangerschap van Brenden ook meegedaan. Heb destijds zelf ook pregnyl gebruikt dus vond het niet meer dan logisch dat ik zelf mee ging doen. Nu wordt het alleen moeilijk omdat we aantal keer weg zijn van de betreffende weken. Tot hoeveel weken kun je ook alweer meedoen? Hier gaat het verder iets rustiger vanmorgen was ik nog net zo onzeker als gister. Misschien nog wel erger want kon wel janken. Maar nu gaat het wel weer. Heb toch nog testje gehaald en ook een cb digitaal voor morgen!
@feetje Gefeliciteerd en welkom!!! @pompemoesje: Spannend, hopelijk heb je nu de uitslag binnen en is tie hardstikke positief!!!! @harmelientje Heeft de poort zo'n lange wachtlijst? Jeetje dan moet ik nu zeker al een afspraak maken? @videomeisjes... Lachen zeg! En wat een knaltest zeg!!!
Dankje Nannie... als je nog een testje hebt liggen is het zeker de moeite waard. Heb jij al afspraak bij de vk? Vind je idee voor een lijstje wel leuk maar geen idee waar te beginnen haha
ja heb net nieuwe testjes gekocht haha. weet nog niet of ik t durf te filmen. Misschien als hij morgen goed positief is dan overmorgen filmen qua lijst kunnen we die oude aanvullen. Ik zal nog eens bij het oude forum kijken of ik daar voorbeeld heb...dan vult iedereen m gewoon zelf aan!
@Nannie had ik ook,.ik heb de kv gehaald dus de eerste knalde gelijk ik denk dan kan die andere er achteraan maar dan filmen hihi
nee ik woon niet in Belgie 15juni ben ik 10 weken ongeveer dus dat klopt op zich wel aardig maar het is zo verschillend, de ene krijgt de echo al met 8 weken de ander met 10 en nog anderen met 12 pas... vind ik echt heel raar dat ze daar niet een beetje 1 lijn in trekken snap ik niet zo goed. en dan heb ik ook nog 2 weken eerder de intake. bij Jill had ik het andersom, vind ik ook meer logischer maar goed nu zit ik bij een andere verloskundige want ben in de tussentijd verhuisd. en idd, de eerste zwangerschap is hier inmiddels 3 jaar geleden dus ik weet ook niet meer precies hoe ik me toen voelde nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!!! en alle onzekeren met een 'vaag' streepje: EEN STREEP IS EEN STREEP DUS STOP MET JEZELF VOOR DE GEK TE HOUDEN stoppen met testen!!!!! of ligt dat nou aan miJ??
Dames, het spijt me zeer, maar ga afsluiten.. ben bekaf.. Morgen en vrijdag vrij dus morgen na het huishouden (yak) ga ik bijlezen.. las nog iets over bloedverlies Heb ik constant gehad bij de zwangerschap van Lenn.. Volgens mij vanaf week 5 of 6.. wel telkens een echo gekregen voor de zekerheid, maar alles was goed.. Nooit een duidelijke oorzaak gevonden.. Dus het kan alle kanten op! trusten dames!
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje -Blue21381, 2e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 2e kindje, BV, Thuis 5 : -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje -Labamba, 1e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje - MamavanJill, 2e kindje - Evy77, 2e kindje, BV 10: - Lauw, 2e kindje 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. -Loesje 29, 1e kindje 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje -WYD, 2e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje -Joyce1982, 1e kindje, ZH, voor 40 weken, medische indicatie 14: -Ecila1982, 2e kindje -Mandy24, 2e kindje 15: -Onewish, 1e kindje -Hetlichtje, 1e kindje 16: 17: - Pompeloesje, 2e kindje - VrouwTheelepel, 1e kindje 18: 19: 20: - Kwek, 2e kindje - Selena149, 1e kindje, BV, ZH (medische indicatie) 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken: 24 mei Nannie gyn 1e echo Vlinders: Maart, Mendy Onbekende data: Lizzy, Caroline80, Augustus2009 __________________
Is dit wat? heb mijn afspraak er alvast bij gezet als voorbeeld. Als iedereen dan haar afspraak erbij zet (meest logisch is als je op volgorde van datum afspraak doet) Dan weten we mooi wanneer iemand afspraak heeft....Als jullie t niks vinden moet je het zeggen hoor!
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje -Blue21381, 2e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 2e kindje, BV, Thuis 5 : -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje -Labamba, 1e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje - MamavanJill, 2e kindje - Evy77, 2e kindje, BV 10: - Lauw, 2e kindje 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. -Loesje 29, 1e kindje 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje -WYD, 2e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje -Joyce1982, 1e kindje, ZH, voor 40 weken, medische indicatie 14: -Ecila1982, 2e kindje -Mandy24, 2e kindje 15: -Onewish, 1e kindje -Hetlichtje, 1e kindje 16: 17: - Pompeloesje, 2e kindje - VrouwTheelepel, 1e kindje 18: 19: 20: - Kwek, 2e kindje - Selena149, 1e kindje, BV, ZH (medische indicatie) 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken: 23 mei Antares gyn 1e echo 24 mei Nannie gyn 1e echo Vlinders: Maart, Mendy Onbekende data: Lizzy, Caroline80, Augustus2009 __________________ Vind het goed! Maar opletten dat met alle kleurtjes de tekst niet te lang word voor te qouten....
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje -Blue21381, 2e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 2e kindje, BV, Thuis 5 : -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje -Labamba, 1e kindje -Mek 11, 1e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje - MamavanJill, 2e kindje - Evy77, 2e kindje, BV 10: - Lauw, 2e kindje 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. -Loesje 29, 1e kindje 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje -WYD, 2e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje -Joyce1982, 1e kindje, ZH, voor 40 weken, medische indicatie 14: -Ecila1982, 2e kindje -Mandy24, 2e kindje 15: -Onewish, 1e kindje -Hetlichtje, 1e kindje 16: 17: - Pompeloesje, 2e kindje - VrouwTheelepel, 1e kindje 18: 19: 20: - Kwek, 2e kindje - Selena149, 1e kindje, BV, ZH (medische indicatie) 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken: 24 mei Nannie gyn 1e echo 24 mei Mek11 vk 1e echo Vlinders: Maart, Mendy Onbekende data: Lizzy, Caroline80, Augustus2009 __________________[/QUOTE]
hcg was 19. Nog erg pril dus en daarom zijn mijn testen nog zo licht Maak gewoon erg traag hcg aan Heb er dus weer vertrouwen in. Heb mijn kv test en nog digi aan mannetje gegeven. Zondag doe ik er nog ene en dan zou die al donkerder moeten zijn. Maandag ga ik dan terug bloed trekken. komt helemaal goed hoop ik
pompeloesje jeuh!! ook al wat korter zwanger toch zwanger! zul je zien dat je testen als je die nog gaat doen vanaf nu gaan knallen!!
hoop het echt hoor! kan ook ergens wel kloppen...Met Laura teste ik 4 dagen na NOD pas posi en op 5 dagen na NOD had ik 98...Nu zit ik 1 dag na NOD Proberen te genieten nu ga vanaf nu ook proberen mee te kletsen