jep! ga dus nu ook niet meer testen voor zondag ofzo...heb er nog twee liggen en die maak ik wel op maar ga morgen ofzo niet meer testen... Het onzeker is er wel een beetje af nu
stelletje mafkezen met de testen filmen haha de testen van zwanger en kids zijn trouwens lichter dan de kv testen, pompeloentje goed zo meis net na het douchen in slaap gestort pff, nja wakker met enorme pijn in me bekkie bleghh ga niet te laat slapen ow ja heeft iemand obstipatie? ik dus totaal niet
Ik ga morgen bellen voor de 1e afspraak. Vandaag na veel getwijfel gebeld 's middags, zijn ze alleen 's morgens bereikbaar Verder goed nieuws: vandaag mijn NOD en geen druppel bloed gezien ! Enige wat ik voor de rest verloor was wit/doorzichtig, dus helemaal goed.
Zie nu pas dar het misgegaan is bij Mendy, wat onwijs k*t zeg. Mocht je dit nog lezen dan heel veel sterkte meid
Hey meiden, ik ben al de hele avond aan het huilen...voel me zo rot... Heb vanavond een kv-testje gedaan en streepje is superlicht....(had niet veel gedronken en 3 uur niet geplast) Dit kan toch niet goed zijn......sjonge jonge wat voel ik me klote
Ah, dat had ik niet zo snel verzonnen, hihi Morgen 6 weken zie ik nu, jeej, al op de helft van eerste vervelende 12 weken. Voor iedereen bij de vk: bij hoeveel weken hebben jullie je eerste afspraak?
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje -Blue21381, 2e kindje 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 2e kindje, BV, Thuis 5 : -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje -Labamba, 1e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje - MamavanJill, 2e kindje - Evy77, 2e kindje, BV 10: - Lauw, 2e kindje 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. -Loesje 29, 1e kindje 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje -WYD, 2e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje -Joyce1982, 1e kindje, ZH, voor 40 weken, medische indicatie 14: -Ecila1982, 2e kindje -Mandy24, 2e kindje 15: -Onewish, 1e kindje -Hetlichtje, 1e kindje 16: 17: - Pompeloesje, 2e kindje - VrouwTheelepel, 1e kindje 18: 19: 20: - Kwek, 2e kindje - Selena149, 1e kindje, BV, ZH (medische indicatie) 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken: 23 mei Antares gyn 1e echo 23 mei Delilah VK 1e echo 24 mei Nannie gyn 1e echo Vlinders: Maart, Mendy Onbekende data: Lizzy, Caroline80, Augustus2009 __________________ hier erg last van vermoeidheid en misselijkheid, dus kruip zo mijn nest in! Welterusten allemaal! [/QUOTE]
heitje meis....kan er niets over zeggen...Kan je niet morgen vroeg bellen naar de gyn en ff zeggen dat je zo onzeker bent of je langs mag komen..... Of echt nog een bloedtest mag doen, omdat je anders eraan onderdoor gaat. het is afwachten meis..iets anders kan je niet doen. Wil je moed in praten, maar weet niet goed wat te zeggen....je HCG kan varieren per dag...misschien is je urine niet geconcentreerd ondanks 3 uur niet plassen.....er zijn zoveel dingen meis. Dikke dikke dikke knuffel!!
Nee hij is echt veel lichter.... Heb eerder een testje in de avond gedaan en die was gewoon even donker als die van de ochtend.... Ik weet niet eens of ik hem op de foto krijg...ga ff kijken
hey hey! had het daarnet ook al gezien! Laten we nu maar samen zwanger blijven ok? deal? @heitje nee nee meid! dit is een pattex plakbeeb! ben er zeker van! *spreekt beebje ff streng toe: beebje blijven plakken hoor! je lieve mama en papa houden van je! dus blijf maar lekker dicht bij mama,houd je goed vast!*
Heitje niet meer testen meis! kom op je maakt jezelf helemaal gek, ik had vanmiddag met zwanger&kids dipstick ook wat lichter dan de kv, ik heb me voorgenomen niet meer te testen tot ik eek week verder ben kom op lieverd hou vol en hou moed!!