Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje -Blue21381, 2e kindje, FV , thuis 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 2e kindje, BV, Thuis 5 : -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje -Labamba, 1e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje - MamavanJill, 2e kindje - Evy77, 2e kindje, BV 10: - Lauw, 2e kindje 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. -Loesje 29, 1e kindje 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje -WYD, 2e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje -Joyce1982, 1e kindje, ZH, voor 40 weken, medische indicatie 14: -Ecila1982, 2e kindje -Mandy24, 2e kindje 15: -Onewish, 1e kindje -Hetlichtje, 1e kindje 16: 17: - Pompeloesje, 2e kindje - VrouwTheelepel, 1e kindje 18: 19: 20: - Kwek, 2e kindje - Selena149, 1e kindje, BV, ZH (medische indicatie) 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken: 12 mei blue21381 gyn 1e echo 23 mei Antares gyn 1e echo 23 mei Delilah VK 1e echo 24 mei Nannie gyn 1e echo Vlinders: Maart, Mendy Onbekende data: Lizzy, Caroline80, Augustus2009 Morgen dus een echo...en na vanmorgen 1 keer geen bloed meer gezien. Hoop dus dat het zo blijft! Wel last van obstipatie hier.....
Oh nee meis.... Bah, bah, bah... Ik heb naar je foto zitten turen... Weet niet wat ik tegen je kan of moet zeggen om de oed erin te houden (maar daar bedoel ik niet mee dat ik ervan overtuigd ben dat het niet goed zit hoor!!)...
@heitje Jeetje meid die is idd een stuk lichter. Maar bekijk het eens aan de andere kant. Als je HCG met 2 dgn verdubbeld, dan zal die ws ook wel als het niet goed zou zijn met 2 dgn dalen. Er zit nu 36 uur tussen ipv 48 uur. Geloof nooit dat je HCG ineens zo enorm kelderd. Maar meid dit gekwel is nu genoeg geweest!!!! Morgen klim je in de telefoon en je geeft niet eerder op voordat je bloed is getest! Zal mega voor je duimen en veel pattex jou kant op sturen!!!! x en hopelijk slaap je vannacht een beetje!!!
Wat een mooi verhaal. En wat "confronterend" voor mij zeg. Heel bizar, maar door jou post valt bij mij ineens het kwartje dat ons kindje ook maar 1 opa zal hebben. Mijn vader is in 2006 heel plotseling overleden. Hij zal ons wondertje dus nooit mee maken. Tot daarnet heb ik daar nog helemal niet bij stilgestaan... Sorry dames, ik kruip even tegen mijn manntje aan, even heel hard huilen....
Ja hier ook maar 1 opa, en helaas maar 1 oma... Bij mijn vriend zijn helaas beide ouders overleden...
@Stoffeltje Nee hoor er is geen lange wachtlijst maar hun maken pas een echo vanaf 8,5 week! Eerder doen ze niet! xxx
Bevallingslijst Januari 2012 1 : -Delilah86 1e kindje - Dorianne, 2de kindje, BV en thuis bevallen (vorige keer ZKH) 2 : -Eppo84, 1e kindje -Blue21381, 2e kindje, FV , thuis 3 : -Roeltje, 2de kindje, BV, Zkh. -Riene, 2de kindje -Blaadje, 1e kindje 4 : -Knuffel, 1e wondertje -Doglover76, 2e kindje, BV, Thuis 5 : -Quint1, 2de kindje -Wannabemama, 3e kindje 6 : -Nadesy, 3e kindje -Labamba, 1e kindje 7 : -Antares,30jaar,2de kindje,BV, Zkh. -Stoffeltje09, 2de kindje, BV en thuis bevallen (hoop ik ) 8 : -Guusje44, 2de kindje -Mommy1986, 3e kindje, BV, twijfel nog voor THUIS of ZKH -Hammelientje 1e kindje 9 : - Heitjekarweitje, 1e kindje - MamavanJill, 2e kindje - Evy77, 2e kindje, BV 10: - Lauw, 2e kindje 11: -Nannie, 2e kindje, BV/FV, Zkh. -Loesje 29, 1e kindje 12: -MiniM, 1e kindje -Wen29, 1e kindje -WYD, 2e kindje 13: -Moi78, 1e kindje -Sam20, 1e kindje -Joyce1982, 1e kindje, ZH, voor 40 weken, medische indicatie 14: -Ecila1982, 2e kindje -Mandy24, 2e kindje 15: -Onewish, 1e kindje -Hetlichtje, 1e kindje 16: 17: - Pompeloesje, 2e kindje - VrouwTheelepel, 1e kindje 18: 19: 20: - Kwek, 2e kindje - Selena149, 1e kindje, BV, ZH (medische indicatie) 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Afspraken: 12 mei blue21381 gyn 1e echo 20 mei doglover76 VK 1e echo 23 mei Antares gyn 1e echo 23 mei Delilah VK 1e echo 24 mei Nannie gyn 1e echo Vlinders: Maart, Mendy Onbekende data: Lizzy, Caroline80, Augustus2009
Hoi meiden, Ik weet niet meer wie het zei: maar van teveel testen wordt je inderdaad enorm onzeker. Bloedtesten en echo's geven de meeste zekerheid. Vorig jaar met mijn zwangerschap van Caitlynn had ik enorme steken in het begin en toen hebben ze een inwendige echo gemaakt. Dat was al met 5 weken...... Bleken cystes te zijn die irriteerden, hartje was toen al te zien. Als je het dus echt zeker wilt weten, gewoon bellen en het een beetje aandikken, dan wordt er wel verder gekeken. Ik heb de lijst weer ff bijgewerkt, mijn afspraak staat er nu ook op. @ Moi: wat een mooi gebaar, had ff tranen in mijn ogen. Wij hebben zoiets ook gedaan bij de zus van mijn man, toen we wisten dat we zwanger waren, toen we getrouwd zijn en mijn man is een geboortekaartje naar het graf gaan brengen nadat Caitlynn geboren was. @ hier: het gaat allemaal zijn gangetje. Ik heb niks te klagen. Als ik deze zwangerschap weer op dezelfde manier doe als de vorige, ben ik een hele blije mama..... Groetjes, Elleke
He Meiden, Te veel testen is inderdaad niet goed, je maakt jezelf alleen maar gek. Ik heb bewust 4 dagen niet getest en dit is dan ook mijn laatste geweest, gelukkig knalt ie!
Oh Heitje, zie nu pas jouw berichtje...inderdaad gewoon bellen vandaag en eis een bloedtest!! Ik heb gelezen dat je je al een paar dagen onzeker voelt dus gewoon voor jezelf opkomen!!! Hou je taai!!
@Heitje lieverd toch gewoon vandaag bellen en alles uitleggen hun weten wel hoe en wat een MEGA dikke knuffel voor jou meis!
Jaaa maar je word ook enorm aangestoken hier op het forum om te blijven testen D,en idd een echo geeft echt de zekerheid helemaal mee eens!
Goedemorgen, @Heitje, succes vandaag meis! Ik duim verder voor je! @testen, ik ben ook wle test verslaafd maar na de digitale test en gisteren een knaller van moeders voor moeders hou ik er nu echt mee op! HCG is tot 10 weken het hoogst en dan neemt het weer af. Maar het kan dus zijn dat je testen al eerder lichter worden, Dan zou je je zelf helemaal ongerust maken terwijl het gewoon goed zit. NIet doen dus! Fijne dag allemaal
@heitje ik duim hoor meid! en ik denk aan je! dikke knuffel! @all bleh,ik slaap best goed 's nachts maar ben altijd zo vroeg wakker en dat in mijn verlof! mijn biologische klok werkt dus al,had ik bij L. ook