Roeltje jij bent ook nog jong of niet?? wel een enorm gaaf buikje al ! ik ben gezet van mezelf door de prednison maar je ziet me buikje al wel een beetje vanavond theorie cursus van de autotheorie ik ga mooi in een joggingbroek hoor Onewish meen je niet?? had haar ook indd ff een heel mooi antwoord teruggegven kiespijn gaat weer pff heel apart dit gebit mja hoort er nu eenmaal bij . net ff lekker me paardje gedaan , en ga zo ff koken
Ik wil mij graag bij jullie aansluiten! Ik denk dat ik 16 januari uitgerekend ben. Voor de lijst: het is mijn 2de kindje en ga in het ziekenhuis bevallen en de voeding weet ik nog niet. Dacht dat het aan mij lag dat ik s'avonds wat opgezet was maar gelukkig zijn er meedere. wij moeten nog heel erg wennen aan het idee de vorige keer is het met bloedtesten etc pas duidelijk geworden en nu gewoon met een test hahaha Ik ga waarschijnlijk niet zo mega veel meepraten als sommige omdat ik er nog eentje rond heb hobbelen van 2 jaar maar zal wel proberen te reageren
ilona welkom! zal je vanavond op de lijst zetten, nu weinig tijd i.v.m. koken en dreumes Joyce ben 23 Dames tot vanavond.. aardappels zijn gaar dus even witlof snijden en dan lekker eten.. Dan Lenn flink wassen, die heeft zn hoofd vol snot (bij wijze van dan he) dan gaat ie op tijd naar bed.. daag!
Joyce ook met je auto bezig, ik heb me theorie 14 april gehaald! nu nog afrijden,,, 15-6 spannend!! x
Oh lekker Roeltje! wij eten ff makkelijk broodjes hamburger jammie! had ik ook echt een keer zin in! ff een keer snacken! xxx
Hier eten wij aardappelkroketjes met spinazie en ei en een mega visstick heerlijk!!! Dus weinig echt koken maar ben vandaag erg moe heb ook tussen de middag samen met mijn zoon 2,5 uur geslapen en het was dat hij wakker was geworden
Pfff zulke verhalen hebben wij ook al TIG keer moeten aanhoren. Van dokters, gyn's, andere mensen.. Overal waar we kwamen, zelfs in het ZH, zeiden ze tegen me dat ik nog zo jong was, nog álllle tijd van de wereld had, ze er dus geen haast achter zetten en waarom ik niet nog een paar jaar wachtte. Pff, werd er echt moe van hoor. "Je bent nog hartstikke jong, je hebt nog tijd zat". :x Ik ben trouwens ook 21
Ahh erg he!! GRRRRRRRRR!!!!!!! kan ik zo boos om worden he en vanmiddag was ik al boos omdat ik niet nog es bloed mocht prikken ,en toen kwam zij met dat aan, nou ze heeft een mooi weerwoord gekregen dat had ze niet verwacht want ze kon alleen nog maar wat stamelen.. en toen zij ze me vlug gedag hahaha
ach die mensen weten vaak niet hoeveel moeite we er al voor hebben moeten doen , bleghh mja oe heb het ineens mega koud! zin in een gekookt ei haha en brrr
Onewish nouja zeg wat een achterlijke opmerking waar haalt ze überhaupt het lef vandaan.. Had ze aan mij ook de verkeerde gehad hoor.. ik heb het er toen met mn ha over gehad.. Hij wist dat we gestopt waren met de pil en dat mijn LF maar 10 of 11 dagen was. Ik wilde weten of dat een 'probleem' kon zijn.. De assistente was er bij en die zei ook zoiets.. 'je bent nog maar 23, hebben jullie haast?' Ha was me voor en heeft er iets van gezegd. Kom nou zeg.. wij zijn 'maar' 6 rondes bezig geweest, maar elke maand word je kinderwens groter en ik wilde graag weten waar ik aan toe was.. Dan kan je er rekening mee houden dat het idd een complicatie kan zijn.. Puur voor mezelf, niet om meteen bloed te prikken o.i.d. Vreemd hoe sommige mensen in elkaar zitten..
onewish ja hier oko bezig met rijbewijs, heb maandag theorie examen en vanavond en morgen cursus hoop dat ik het allemaal haal,
Ja idd sommige mensen weten gwn niet wat ze zeggen ...!! joyce oke theorieles heeft hier goed geholpen en heb hem in 1x gehaald had 3fout! spannend zal voor je duimen
@ Onewish, Goed dat je boven zo'n opmerking staat! @Knuffel, dit wordt ons derde kindje. We hebben al een dochter van 5 en een zoon van bijna 4. @ Lovelykids, ook hier komen in de familie tweelingen voor. Ik geloof wel dat mijn man een hartverzakking gaat krijgen als blijkt dat we er 2 verwachten, haha! Zo, ga dadelijk mijn bed in, vannacht en morgennacht nachtdienst. Hier baal ik vreselijk van, ben benieuwd of ik het vol houdt. Kijk even hoe het gaat, ik wil het eigenlijk nog niet vertellen op het werk tot we iets meer zekerheid hebben dat alles ook goed zit. 14 Juni mogen we naar de vk dus dat duurt nog ff...
Roeltje heb ff op de site gekeken... ik wil flesvoeding gaan geven ik denk zelf dt ik een jongetje krijg vriend denkt meisje kan je dt er bij zetten ? dankje! xxx
hoi Roeltje, ik wil ook flesvoeding gaan geven. En in het ziekenhuis bevallen. Mijn gevoel zegt dat het een jongen wordt, mijn man denk een meisje. Ik heb 9 juni mijn intake gesprek bij de verloskundige. Wil je dit erbij zetten? Groetjes