h0limzozes selena wat een geweldig buikkie al !!! vrees dat de angst voor een MK bij bijna iedereen hier aanwezig is moet er ook niet aan denke
Zie link in mijn onderschrift.. Stuur even een pb dan wijzig ik het morgenvroeg even.. Lig nu al op bed en zit via m'n foon.. Er is een site gemaakt met alle gegevens.. Is nog in de maak maar het belangrijkste staat er op dames, weltrusten!
Selena.. ook wij maken er geen geheim van hoor. Mooi buikje al.. komt dat ook door wat er in je onderschrift staat?
jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er staat "zwanger" op men digi!!!!! ik post straks de foto maar men hcg stijgt iig ooh wauw sta te shaken!!!!!! yes yes yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Pompeloesje jaaa heel gaaf! waarom heb je niet die andere gedaan met indicator vraag het me gewoon af hoor
goedemorgen! kan vanavond de lijst pas wijzigen, Lenn is gisteravond ziek geworden en ik moet zo naar m'n werk..
super!!! pompelmoesje Gisteren op me NOD niet ongi geworden joehoe!!! en de tetsen worden duidelijker deze is 2 dagen voor NOD
Roeltje beterschap met Len Ninja mooi worden ze zo ik ga naar theorie cursus van 09.00 tot 15.00 na een geweldige droom vannacht (pfffff niet zo) was een hele emotionele droom , ben ik nog wel moe dus word lekker gapen in de leer banken knuffel voor iedereen die het nodig heeft
de digi met indictacor heb ik niet liggen ga hem straks halen! ooh ja,test was niet met ochtendurine! hoe blij je kan zijn met een stomme digi test
Kun je zo snel alweer last van je bekken hebben? Ik begin het nu alweer te voelen tis ook nooit helemaal weg geweest na de bevalling maar nu voel ik het weer aan de linkerkant en de spier in me bil haha
Goeiemorgen allemaal, wat gaan jullie snel! Roeltje beterschap voor lenn! de lijst hebben jullie mooi gemaakt trouwens! zag al mooie buikfoto voorbijkomen jeetje das mooi snel. nina mooie testen meis! en van jou ook pompeloesje!!