We hebben de vk gebeld die dienst heeft en ze zei al wat we vermoeden. Ze kan nu niks doen en we zullen moeten wachten, het hoeft nog niets te betekenen dus ik zal de echo idd af moeten wachten. Pff extra onzeker dus even
lovelykids en blue meiden ik duim voor jullie op een plakbeeb, wat naar zeg die onzekerheid! hoop dat jullie snel de zekerheid krijgen dat alles goed zit! dikke knuffel voor jullie!
Wat een nare berichten weer allemaal! Knuffel voor iedereen die het nodig heeft. Ik probeer even een beetje afstand te nemen tot na de echo. Ik maak mezelf helemaal gek en merk dat ik heel veel ga vergelijken, maar daar schiet ik niks mee op.
Trouwens, voor de lijst, ik ga bevallen in het ziekenhuis, aangezien thuisbevallen hier nogo is... En ik wil bv gaan geven, maar kan nog geen zinnig woord zeggen of dit gaat lukken ja of nee, haha!
Goedemiddag meiden! Heb de slaap weer uit en gelukkig zitten m'n nachten erop! In juni mag ik weer 2 nachten maar ik weet nog niet of ik die wel wil werken. Vond het toch wel zwaar. Ben ook doodmoe... @Lovelykids en Blue, weet wat jullie nu doormaken. Veel sterkte gewenst in deze verschrikkelijk vervelende periode. Dikke knuf!!
Wat een lieve berichten van jullie allemaal meiden, doet me erg goed! Lovelykids hoe is het met jouw bloedverlies?? Ben net even onder de douche geweest..heeft me wel even goed gedaan. Mijn kleine meid slaapt en ik probeer weer in mijn positieve spiraal te klimmen.
He meissie, niet teveel doemdenken, alhoewel ik uit ervaring weet dat dat heel moeilijk is om dat niet te doen... Doe je ding vandaag, ga lekker genieten met je mannetje samen, of kruip op de bank met een boek of een goede film, heerlijk genieten! En morgen ff verder kijken??? @all ik ga morgenochtend de gyn bellen, ik ben benieuwd wat ze zegt... aangezien ik in maart de mk heb gehad, en het hier net ff anders is als in nl ben ik bang dat ik komende week al langs moet komen... maar je kunt nu nog weinig zien toch????
@ Lovelykids, wat balen allemaal zeg. Sterkte! @Pompeloesje, je testen zien er goed uit! Zie je wel dat ze steeds donkerder worden! @Blue, ook jij vele sterkte! Ik duim dat alles goed is. @Moi, zooooo! al die testen! OOk lichtelijk verslaafd he Maar ziet er goed uit!
Vaak vanaf 5,5 week kunnen ze inwendig wel al wat zien. Bij mij was het met 5 weken nog niet te zien alleen het zwarte rondje waar het vruchtje in moet gaan zitten. Dus als je van de week kan is er misschien wel al wat te zien.
Hallo, Ik hoor ook bij de januari mama's Ben op mijn verjaardag uitgerekend! 19 januari 2012 Echt bijzonder!
hahaha ja erg he, had bij mijn ovutesten ook dipsticks zw testen dus dacht, ja zal mij een worst zijn, en in nl op vakantie moest ik natuurlijk de KV2v5 en de CBdigi uitproberen
ja ik bel maandag, dan ben ik 5w3d ... ben benieuwd wat ze me te zeggen hebben en hoe het hier in zijn werk gaat...
JA dat snap ik! Je hoorde er natuurlijk al zo veel over hier! MAar leuk he dat streepje, dat is echt heeerlijk!