zoooo eindelijk weer zonder opletten lekker zp lezen.. was weekend bij mijn mams, maar die weet nog niets en wil ik nog ff zo houden hier nog steeds mega bang.. vandaag een stuk minder misselijk en ongi krampjes.. en ben dan zooo bang... morgen weer een nieuwe dag en laat die misselijkheid maar weer komen hoor... geeft mij toch een beetje die zekerheid morgen ga ik weer lekker bijlezen, zo maar lekker douchen en mijn bedje in
Als we allemaal die 12 weken maar voorbij zijn dan is het een stuk rustiger maar helaas ook dit hoort erbij. Onze zoon is erg met baby's bezig en wil ook een Soesje! maar dat moet wel een jongen zijn hahaha hij zegt dat er bij iedereen een baby in haar buik zit (2 jaar is ie) dus ook bij mama maar echt bewust weet hij het nog niet. Hij is wel uberlief voor mij en de kusjes vliegen in het rond en voor poep loopt hij naar papa echt een super kind dus
Hey lovelykids en blue! Ga zo ontzettend voor jullie duimen... Had ook bloedverlies, mag woensdag weer komen voor een echo.. Wordt een spannend weekje dus! Sterkte!
Hoi blue, hoe gaat het nu met je? Ik heb vandaag ook heel veel stolsel verloren en sinds vanmiddag erge buikpijn gepaard met enorme hoeveelheid bloedverlies. Bij mij is het dus helaas einde oefening.. hoop dat het bij jou beter gaat!
Oh nee Kaar. Wat erg. Ik blijf dit soort nieuws zo erg vinden, en voorl zo oneerlijk!!!! Een heeeeeeeeele dikke knuffel en heel veel sterkte!!!
thanks.. Met Lenn gaat het inmiddels een stuk beter, maar lig nu zelf helemaal gammel op de bank.. weet niet of de misselijkheid van de zwangerschap op verkoudheid komt.. Eerst paar uur geslapen op de bank toen man beneden kwam.. daarna snel aangekleed en naar mn ouders geweest.. zijn nu net thuis.. man is nog even wat ophalen en zal over uurtje ook wel thuis zijn.. rond elf uur moet ik hem weer wegbrengen
he meissie toch....zit man op een boot ofzo dat hij elke week weg is doordeweeks???? ikke nieuwgierig... hier misselijk, dan wel, dan niet, en gigantisch koud brrrrrr
Wat een verdrietig nieuws hier, dames. Ik vind het zo erg voor jullie. Blue, heel veel sterkte met het wachten meer kan je helaas niet doen... Hier net ook een beetje bloedverlies gespot. Vind het sowieso een slecht teken, afwachten maar hoe het afloopt.
Heb net op de lijst gekeken en er zijn 48 zwangere meiden en al 5 miskrameb, dus al ruim 10%. nu moet het echt klaar zijn.
@blue, kaarr, heitje, meiden, sterkte in deze rotperiode... Ik denk aan jullie dikke knuffel, en een kus!!!
Hier lijkt t bloedverlies weg te zijn vandaag af en toe nog es ietsiepietsie bij wc bezoek, ga morgen de vk bellen (die had ik nog niet gebeld) kijken wat hun zeggen... missch mag ik dn wel langskomen wil graag ckerheid of ik (nog) zwanger ben of niet.. die onzekerheid is ook niks! zij weten ook van vorige mk's.. er moet toch wel wat te zien zijn van zw.schap zoals een zwart rondje en vruchtzakje bij 5 weken ???
Nadesy, dank je wel, lief van je. Ja, het was gewoon roze bloed met slijm, bleh. Ik had de hele tijd een goed gevoel over deze zwangerschap maar nu weet ik het ook niet meer. Gelukkig binnenkort een echo, da's heel fijn iig. En verder afwachten en hopen dat het goed komt.
@Quint1 ja kan me voorstellen dat je dat mega onzeker maakt wanneer krijg je een echo?bij mijn jongste zoontje kreeg ik een echo met 6 weken en 4 dagen en zagen al een mooi kloppend hartje,ik ga duimen bij jullie straks ook @Onewish gewoon bellen meis!tegen mij zeiden ze als je vragen hebt of wat dan ook bellen moet je altijd doen
@blue, kaarr, heitje, heel veel sterkte @onewish: hoop dat het goed zit meid. sorry heb niet alles terug gelezen, ben erg moe. heb me het weekend redelijk door de vragen lijst van me vrienden heen geslagen. ik zou het dol graag willen vertellen, maar me vriend nog niet. de vorige x wist iedereen het de volgende dag al. en tja dat is toch minder leuk. maar denk dat we het op vakantie toch wel aan me ouders vertellen! kan me vriend nu nog niet over halen om het nu te vertellen, dus hopelijk volgende week wel...! ga nu liggen pfff xxxx
oke ik ga dan morgen bellen, hoop dat ik dan direct langs mag komen ... heb vandaag best een emo dagje gehad .. heb zitten huilen bah! wil gwn weten waar ik aan toe ben
@Onewish is toch ook niet meer dan normaal,niet schrikken als je nog niks ziet he,omdat je nog maar 5 weken bent dikke knuffel