bij mij gaf de digitest op 11 Mei, bij 4w5d 3+ aan, dus heel vreemd, maakt wss veel hcg aan.. vandaag es niet misselijk, alleen vanmorgen even toen ik de ramen van de herentoiletten open deed, en ff de piespotten een doek gaf hahaha verder voel ik me overheerlijk vandaag, heel positief!!
Hoi hoi, Alle meiden waar het fout gegaan is: sterkte! Alle meiden die twijfelen of ze geen kwaaltjes moeten hebben: ik heb bij mijn vorige zwangerschap helemaal geen kwaaltjes gehad, alleen vermoeidheid. Geen zere (.)(.), geen misselijkheid, geen andere typische kwaaltjes. Ik heb ze nu ook weer niet. Maak je daar niet druk over, ik zou zeggen geniet van het feit dat je geen kwaaltjes hebt..... Hier: vandaag mijn stiefzoontje voor het eerst weer thuis na 2 weken bij zijn moeder. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Hij is niet de makkelijkste en ik zie er wel tegenop. Ik wil deze keer echt genieten van mijn zwangerschap en daarmee bezig zijn i.p.v. met de stress rondom K. en zijn moeder. Hoop dat dat lukt. Verder alles goed, nogsteeds geen kwaaltjes.... Groetjes, Elleke
hallo dames, erg onverwacht want dacht dat mijn ongi kwam omdat ik iets wat bruin had gister. 1 x gehad en daarna niets meer dus heb nog eentestje gewaagd en... twee roze streepjes ik mag jullie gaan vergezellen @doglover, eerst samen oktober mama's en nu weer hier
@Escal wat gaaf! Gefeliciteerd foto!! mijn collega heeft dat ook gehad wat bruin en bleek ook zwanger
Dankje! sorry krijg hem niet op de foto... erg slecht toestel (krijg de controlestreep er zelfs amper op )
Escal, gefeliciteerd meid! Ik heb ook goed nieuws gekregen! M'n hcg was nu 4938!! Heel goed gestegen in vergelijking met vorige week!! Jippie!! Ik begin er steeds meer in te geloven!
escal, welkom meis en nogmaals gefeliciteerd.. marije, das een mooie stijging meis. pfff... ben de rest alweer kwijt.. meiden waar het mis is gegaan: heeeeeel veel sterkte en hoop dat jullie ook snel weer kunnen gaan genieten. meiden in spanning: duim voor jullie morgen lekker een dagje weg met mijn broertje en zijn aanstaande.. ff lekker afleiding op de dag dat het de vorige keren misging.. vind het nog steeds doodeng.. bij onze VK mag ik pas bij 7 weken een echo laten maken.. weet nog niet of ik het dan laat doen, of dat ik dan gewoon op de 12 weken echo wacht... maar ff aankijken tegen die tijd.. ga ff gauw wat doen in huis.. de kaboutertjes hebben de wegwijzers naar ons huis nog niet gevonden helaas...
Ik mag pas met 8 weken... maar vind het wel spannend, vooral ik vandaag een dagje weinig voel... maar dat kan zomaar omslaan... alhoewel mijn borsten nog steeds pijn doen, alleen ik niet alleen daaraan kan hangen.. heb hetzelfde hoor...
Me so happy for you!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik mag 3 juni marije, doooooodeng vind ik het, heb om 830 afspraak en moet er om 815 al zijn... brrrrr nu blijven plakken he
hoi meiden even laten weten dat ik morgen ochtend bij de ha moet komen, kom eerst even niet kletsen tot ik ckerheid heb.. want hier van die emo berichtjes plaatsen is ook niet leuk voor alle zwangeren hier en maakt jullie ook onzeker/bang en dat wil ik niet jullie horen mij vanzelf weer als het nog zo is oke en anders kom ik me nog afmelden (wat ik niet hoop overigens) xxxx
Lovely, heel veel sterkte! Ik twijfelde oo kwel een beetje over wat meeer afstand nemen met al die verhalen waar het niet goed gaat... Ik word er ook onzeker van. Maar vind het van de andere kant ook fijn om hier dingen te delen en ook de leuke dingen te lezen! Dus ik blijf nog ff lekker!
Onewish we zijn hier om elkaar te steunen meis in zekere en in onzekere tijden, maar een zwangerschap is nooit zeker , hoop dat alles goed met je is meis duim voor je Escal gefelicteerd verder hier ook alleen moe en beetje gevoelige borsten meer niet
Het is juist fijn om anderen te kunnen steunen en ondertussen proberen positief te blijven. Toen het bij mij die keren mis ging vond ik het erg fijn dat er anderen meeleefden. En dat hoort ook wel een beetje bij de eerste 12 weken. Onzekerheid, bloedverlies en helaas ook miskramen... Maar ook last van je borsten, vermoeidheid, misselijkheid en al die andere fijne kwaaltjes. Daarom lees ik in elk geval mee, ik durf(de) me nog niet teveel te "hechten" aan de andere januarimama's, omdat ik gewoon bang ben dat ik van het zoveelste topic weer afscheid moet nemen. Maar nu ga ik het toch maar weer doen denk ik!! Mijn man moest het gisteren trouwens de hele dag ontgelden. Hahaha, hij kon niets goed doen... Ik was soms ook gewoon echt (onterecht) boos.... Vandaag gaat het al een stukje beter.
marije inderdaad! voor elkaar er zijn en met elkaar alles delen. ach de mannen moet er maar even mee zien te leven zijn maar een paar maanden zal vast goedkomen haha zodra hun de beeb in handen hebben is alles weer vergeten hoor
Onewish Je kan hier altijd terecht, ook voor je onzekerheden.. Daar zijn we voor toch.. Ik ben ook best onzeker, maar meer omdat ik geen kwaaltjes heb.. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik vanaf 5 weken bloedverlies gehad.. Constant echo's in het zh, huisbezoek van de vk om het hartje te zoeken enz. Dus bloedverlies houdt niet altijd een miskraam in.. Ik snap echter wel waarom je afstand wil nemen.. Maar weet dat we er voor je zijn.. meer heb ik even niet gelezen. Ga zo Lenn douchen en hopelijk gaat hij op tijd slapen, hij is hartstikke moe.. tot vanavond !