Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goedemorgen allemaal!!!

Heerlijk geslapen, tot om 715 de vrachtwagen voor de deur stond met onze was voor de kamers... pfffff van schrik opgestaan, en sindsdien dus kotsiemisselijk haha!

De ene dag misselijk, de andere dag niet, af en aan...

Ik vraag me alleen af wat nou precies bandenpijn is... Want ik heb in mijn buik een onverklaarbare soort spierpijn, en ik weet niet waar ik het moet plaatsen...

Zo, ik ga zo eerst een broodje nemen, en dan ga ik eens kamers poetsen!!!

2. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @les, mijn echo is zo vroeg vanwege mijn mk en nu bloedverlies

3. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Als je extra bloedverlies hebt zou ik niet gaan werken.
    Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Les: mijn echo is omdat ik niet weet hoe lang ik zwanger ben. Ik was giga onregelmatig en ben door de pil heen zwanger geworden. De vk wil een termijnbepaling doen aan de hand van de echo. Intake komt daarna pas.

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    hier vandaag weer bloedprikken ben bij de ha geweest
    xx

6. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    oh oke.
    bleu hoop dat het goed zit!
    @doglover. oke begrijpelijk! had ik misschien ook beter kunnen zeggen dat ik heel onregel matig ben! hahahah had ook wel graag een echo willen hebbem!

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    heee wat zei de huisarts????

8. Bleu met extra bloedverlies zou ik niet gaan werken.

Ies ik krijg er 1 8 juni omdat ik ziek ben heb SLE en daarvoor dus bij een arts loop , loop ook al 8 mnd bij de gyn :D alleen sinds een maand is het raak en 8 juni ben ik ong 8 weken:D vind 15 juni voor jou wel heel lang duren!

Onewish wat zei de huisarts? hoop dat het goed zit maar ik ga er wel vanuit b ij jou ..

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff, voel ik me eindelijk wat beter (alhoewel, nog steeds een snothoofd:D) zit Lenn te driften vandaag..
    hij slaapt nu en ik ga zijn voorbeeld volgen geloof ik.

10. driften?? wel balen dat je je niet zo fit voelt hopenlijk voel jeje snel beter

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    driftbui;)

12. Delilah86

Delilah86 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.159
    0
    0
    goedemorgen dames!!

@bleu ik zou niet gaan werken met bloedverlies, kleintje is wat mij betreft héél wat belangrijker dan werk!

hier is vanmorgen MvM geweest! had zelf al een testje gedaan, gewoon voor mijn eigen gevoel en die was knalpositief! de test van MvM is veel minder gevoelig, maar ook die was positief, dus ik mag mee doen!! kan 9 weekjes meedoen, ben nu al 7 weken, dus de eerste week valt al af.
    heb een mooie armband gekregen (die ik nog maar niet om doe) en als ik tot het einde mee doe krijg ik nog een leuke tas!
    zal ff een foto toevoegen de op 1 na laatste heb ik dus vanmorgen zelf gedaan (de testen zijn nu op ;) ) en de laatste is van MvM!

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ delilah...zeer duidelijke testen ;)
    @ onewish, hoop zo dat je een goede uitslag hebt van het prikken...
    @ meiden bedankt voor jullie advies...ik bel mijn baas eind van de dag...dan heb ik ook mijn echo al gehad.

14. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    sterkte bleu hoop dat het bloeden snel op houd!

@Dililah! wat goed dat je mee doet aan MVM!
    het is best een hele opgave vind ik! respect voor jou meis.!

@roeltje, haahah ja ken het, heeft mijn zoontje ook last van!
    hoe oud is lenn?

ja 15juni is idd heel erg lang wachten! pfff.
    en dan krijg ik alleen nog maar het hartje te horen! dus nog niet eens een echo!!!

15. berdje hoe was je echo?

16. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    #1636 VrouwTheelepel, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt: 17 mei 2011
    Zojuist heb ik me ook maar eens opgegeven voor MvM. Als het goed is kan ik tot 14 weken meedoen. Daarna gaan we op vakantie. Maar alle weken zijn meegenomen, toch?

Ik ben er nu trouwens ook achter dat seks geen goede optie is op dit moment. Mijn god wat heb ik een pijn gehad na mijn hoogtepunt!! (Sorry voor mijn directheid..;)) Mijn baarmoeder vond het duidelijk geen goed idee! Laten we hopen dat dat geen 9 maanden duurt!:$ Hebben jullie hier ook last van?

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

bedankt meiden voor alle knuffels en sterkte wensen.
    ik lees nog mee want ik wil nog ff weten hoe het met berdje en bleu gaat vandaag met de echo.
    ben blij voor de dames waarbij het goed gaat.
    ik hoop niet dat er teveel meiden geschrokken zijn en zich terugtrekken om mijn verhaal.
    in eerste instantie had ik niks willen posten, omdat ik niemand onzeker wou maken, maar aan de andere kant wou ik ook weten wat een ander zijn ervaring was dus ook mijn eigen ervaring delen.

18. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    vrouwtje theelepel! nee ik heb hier (nog) geen last van,
    bij mijn eerste had ik dit pas rond 21 weken.
    het kan idd dat sommige vrouwen dit hebben!
    hoop voor je dat het nog over gaat!

voor jou ook respect dat je mee doet aan MVM

19. vrouwtjetheelepel ja ik had dat dus vorige week ook , en daarom durf ik nu ook niet meer zo goed...enigste nadeel heb er wel meer zin in haha dillema??

Loveykids we zijn hier om elkaar te steunen , en het is al k genoeg dat het mis is gegaan, maar juist daarin kunnen we er ook voor elkaar zijn .
    nogmaals sterkte hoop dat als je het aankan hier blijft posten

20. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Joyce1982 Jaaaa dat is het probleem, haha! Een enorm hoog libido, maar ik durf nu ook niet meer. Manlief schrok zich ook te pletter.

@Lovelykids Heel veel sterkte. Ik hoop dat de volgende rond je meer geluk zal brengen.

@Blue Ik ben erg benieuwd naar je echo. Het beste is om naar je eigen lijf te luisteren. Een baas kan dat niet voor je doen. Maar ik snap dat het moeilijk is om je om die reden ziek te melden...

Deel Deze Pagina