ooh blue wat een verdrietig nieuws! ik had zo gehoopt voor je! bah bah bah! ik vind het rot :x:x zo oneerlijk! ik wil jullie veel sterkte wensen en een dikke knuffel! ik hoop dat jullie snel heel mooi blijvend zwanger mogen zijn! dikke dikke pletknuffel!!
ow bleu meis ik wil je heel veel sterkte wensen hier ook niet echt leuk me leverwaardes waren nog steeds nie tgoed net een mail gehad van me arts die wil wss dat ik overmorgen weer naar utrecht kom voor een echo neem aan een echo van me lever
Blue ach meisje.. wat een vreselijk bericht ik wil jullie ontzettend veel sterkte wensen.. Dikke knuffel..
ik heb SLE lupus en dat slaat ook op organen maar nu zijn de waardes niet goed kan te maken hebben met de fraxiparine die ik nu spuit nu ik zwanger ben want mag geen bloedverdunners meer, of andere medicijnen dus wacht wel af. meer kan ik niet doen
Blue, heel veel sterkte... Wat een ontzettend verdrietig bericht van je... Ik hoop dat jullie heel snel opnieuw zwanger mogen zijn van een plakkindje.
Wat weer een verdrietig nieuws vandaag... @Blue, heel veel sterkte. Hopelijk komt ook jullie wens snel uit... Vandaag een dagje Efteling gedaan, ben helemaal kapot. En dat hoort erbij ik weet het, maar heb nog een bult strijkwas waar ik eigenlijk aan moet beginnen, jak! Als iemand zich geroepen voelt... Verder hier nog steeds geen gekke dingen, vandaag dan wel meer last van m'n buik maar ja, dat is te verklaren na een dag Efteling. Sex, wat is dat? Haha, ik heb m'n man al verteld dat hij voorlopig pech heeft. Ik vind het veel te spannend. En ook daarvan weet ik dat het gewoon kan maar durf het niet goed... erg he! Verder moest ik 9! blz. bij lezen. Jemig, wat gaan jullie snel! Dat kan ik echt niet bijhouden hoor! Maar doe m'n best. Groetjes!
hallo allemaal, ik koom me ook bij jullie aansluiten. sinds zaterdag weet ik dat ik zwanger ben de testen worden alleen maar positiever.. voel me niet echt zwanger nu wel af en toe krampen onderinmijn buik en witte stippen op mijn tepels.. hoe is het bij jullie? merken jullie al iets? ik ben nu 4 weken en 2 dagen als het goed is
@blue ...........#$$^%$@#$ ik had nog zoveel hoop voor je. heb zo mijn best gedaan met duimen. heel veel sterkte meid!!!
blue veel sterkte,, met hoeveel weken bellen jullie de vk? en moet de huisarts ook weten dat je zwanger bent? vanaf wanneer kan je bij de vk terecht? wij gaan nml 18 jun op vakantie hoop voor de tijd daar terecht te kunnen zodat we het de opa's en oma's kunnen vertellen
je hoeft het de HA niet te vertellen maar kan wel zodat ze het in je dossier zetten ook voor als je in het zh komt enz dan weten ze het gelijk. Vermeld het ook effe aan de apotheek dat je zwanger bent. De vk is hier eerste afspraak bij de 8 -10 weken en eerste echo bij de 12 weken. Maar dat verschild heel erg