@Blue: oh neee........ Heeeeeel veel sterkte en een hele dikke knuffel! Ik zeg het nog maar eens: dit is zo oneerlijk!!!!! Ik hoop dat de gyn je snel (lichamelijk) verder zal helpen, daarna kan je dan met je koppie aan de gang... Ik denk aan je!
@VrouwTheelepel: euhm.... Hier ook van de week (en dan zat ik nig niet eens helemaal op mijn hoogtepunt zeg maar). Da's nu 1 keer, voorlopig niwet weer. Jammer voor knuffelman, maar dacht echtd at het direct mis zou gaan... En wat goed dat je mee doet aan MvM!!!! (ik mag helaas niet) @Pompeloesje: van druk zetten bij het poepen krijg je meest geen bruin verlies.... Hooguit helder rood, maar dan van de verkeerde kant zeg maar... @Onewish: moet je nog 2 dgn wachten op de uitslag?? Dat vind ik wel heel lang... Wel fijn dat je toch mocht vandaag, maar dan nog... toch weer 2dgn wachten! Sterkte, we wachten met je mee... @Hier: vandaag weer rete druk gehad op het werk. Heftige discussies, tot bijna ruzie aan toe. Ik merk dat dat wel effect heeft op mijn buik. Had aardig wat kramp vandaag, vind ik toch wel eng. Eergisteren zoveel kramp dat het eng werd... Moet vooralsnog nog even wachten op een echo, maar als het zo doorgaat gaan we dat dus wel vervroegen.... Ach, verder weinig te klagen hoor, geen tot weinig klachten!!
Blue, sterkte meid! Wat vreselijk dat je dit weer moet meemaken! Hier gelukkig wel goed nieuws... M'n digitest was lief voor me vanmorgen en vanavond was de kruidvattest ook heel mooi knal! Oh ja, ik wil ook geen sex voorlopig. Ik durf het gewoon niet... Vorig jaar begon ik te bloeden na de sex en daarna was het een miskraam. Het een zal wel niet met het ander te maken hebben, maar m'n gevoel zegt daar heel wat anders over.... Ach ja, sex komt wel weer En nu ga ik slapen...welterusten allemaal!
Knuffel ja vorige keer duurde het 2 dagen pff... kan nu al amper niet meer wachten hihi denk dat ik gwn morgenmiddag probeer te bellen over de uitslag...xxx en idd hier ook geen sex hoor moet er ook ff niks van hebben vind het ook maar eng hihi
mooie test marijke... ik doe morgen nog 1 test.. ben de rotdag dan voorbij.. hier sexen we gewoon verder geniet er nu extra van nu de druk eraf is... meiden ga slapen.. truste en tot morgen.. dan lees ik ff uitgebreid bij hoop ik... moet ook m'n tas inpakken, ga weer een nachtje weg naar een vriendin deze keer die gaat trouwen
Gelijk heb je hoor, waarschijnlijk hebben ze 'm al wel binnen. Gewoon bellen, nee heb je ja kan je (misschien) krijgen!!! En buiten de kramp vind ik het inderdaad ook gewoon heel erg eng hoor!!!
hier ook geen sex.. heb vorige zwangerschap behoorlijk vaak bloedverlies gehad en nu gelukkig nog niet en wil het graag zo houden.. das wel een voordeel dat man alleen in de weekenden thuis is geen gefrusteerde vent in huis Marije kijk, dat is de test die je wil hebben fijn meid ik ga lekker naar bed.. ben er morgen en donderdag weinig, moet werken trusten !
btw. morgen een drukke dag, de nieuwe receptie wordt geleverd, daarna ontbijt voor onze hotelgasten, daarna lief naar het ziekenhuis brengen, en daarna ff met mams op stap.. denk nog een leuke wandeling met woefie, en dan savonds kapot, maar heeeeeeel alleen slapies doen.. overmorgen komt lief weer thuis gelukkig... hij krijgt een apneuapparaat, aangezien hij stopt met ademen snachts en enorm snurkt... hij is zooooo moe niet normaal meer.. nu dus afmeten van het apparaat enzo, dan is hij lekker fit als het januari 2012 is anyway, denk morgen een dagje minder zpen... ook ff goed voor mijn koppie door alle voorbijkomende mks.... dat zet je aan het denken en maakt mij erg onzeker...
Zo, 2 dagen niet gelezen en heb gelijk 11 pagina`s bij moeten lezen! @blue: G&^%$@#$^&*domme! Heb er geen woordenvoor en ik leef met je mee! Hopen dat het nu weer snel raak is. @nieuwe zwangeren: Welkom! Hier: Sinds zondagavond neit meer naar de w.c. gekunnen, het zit me echt dwars, enorme buikpijn, ik voel gewoon dat ik moet, maar ik kan nog niet. Morgen toch maar eens de huisarts bellen, want met deze verstopping blijf ik niet rondlopen. Mijn broeken zitten ook strakker, maar kan ook komen van de verstopping, maar heb echt al vanaf 4 weken al bandenpijn, en dat wordt nu alleen maar erger. Mijn vriend zegt al: dadelijk is het een tweeling (ik ben er ook een, en mijn vader ook, dus zou zomaar kunnen). Dat zou wel ff schrikken zijn! Volgende week woensdag de echo, dus we wachten nog even ongeduldig af. Verder geen eetlust s`avonds, maar juist wel snel honger overdag (gezond). De koffie smaakt en sigaretten stinken (thats the spirit!) Ik ruik en ik proef alles veel sterker, helaas ook de poepbroeken van nog steeds mijn onzindelijke zoon van 3,3jr Morgen lekker dagje vrij, in en om het huis poetsen, boodschapjes, wasje etc. Misschien nog ff op de koffie bij m`n schoonzus (die nog van niks weeet). MvM is hier ook vorige week donderdag geweest, tegenwoordig krijg je maar 4 flessen, en zijn ze al blij als die vol zijn. Toen ik van Daan zwanger was plaste ik zonder moeite 8 flessen vol, dus heb zo`n vermoeden dat ik er nog wel wat extra flessen bij kan bestellen. Ik begin a.s. donderdag al met flessenvullen! Dan ben ik 6 weken alweer! xxx
Goedemorgen dames, Ja ik weet het ben er weer vroeg bij, moet over een uur beginnen op werk! @Blue ache meissie, heel veel sterkte en een dikke knuffel uit katwijk! Hier heb ik een paar dagen flinke kramp gehad, maar heb de ha gebeld en die zegt dat het erbij hoort!EN ben ook zo moe, dat ik s'middags slaap en s'avonds ook op tijd naar bedje ga! Bij mij is de sex ook ver te zoeken, heb er totaal geen behoefte aan.maar ook omdat ik die kramp heb! Heb wel meegelezen, maar de angst was er toch wel weer bij mij!Ik hoop dat het snel 3 juni is, zodat ik mijn echo krijg, en een teken krijg dat alles goed is! Heb zelf al positiekleding moeten halen, omdat ik geen een broek meer van mezelf pas! IK hoop voor de rest dat de beebs blijven plakken, want die paginas wat ik allemaal terug lees, word ik toch wel heel verdrietig van! Meiden heel veel sterkte en denk aan jullie xxx liekje
Heb al even niet gereageerd maar probeer wel bij te blijven maar ik stort echt helemaal in om half 9 en ga dan om 9 uur maar naar bed zit mijzelf alleen maar in de weg. Ik voel mij nog steeds redelijk goed op het moe zijn na. Op mijn werk weten mijn naaste collega's het al maar ik heb dan ook veel til en buk werk. Ik heb maandag 30 mei ook een echo spannend! en 1 juni naar de vk leuk om ze weer terug te zien! @alle vlindermama's heel veel sterkte!!!! Hoop morgen weer wat meer te kunnen reageren dan ben ik lekker vrij!
goede morgend, gisteren de digi gedaan en die gaf 1-2 aan... deze ochtend terug kv gedaan en die was donkerder dan die van maandag... Heb nu nog 1 kv,die doe ik dit weekend...dan doe ik misschien volgende week nog een digi en dan stop ik er mee om 8u45 bloed prikken,normaal krijg ik dan morgen op de consultatie pas de uitslag...lang wachten hoor! hier ook eentje dat rond 9u in bed ligt hoor,ben erg moe 's avonds... Verder weinig "klachten" hoor...af en toe pijn in men boobies (voelt als stuwing) en wel misselijk 's ochtends maar dat valt best mee. welkom aan de nieuwe meiden! vandaag mijn vrije dag maar dacht je dat mini mij ging laten slapen? nee hoor,6u30 was ze er!
Weer een nieuwe dag dames... dat betekent dat we allemaal weer een dagje langer zwanger zijn.... de echo voor ons allemaal weer een dagje dichterbij is... er bloeduitslagen binnen komen... en er vandaag weer iemand een echo krijgt. Spannend allemaal hoor! Ik ben ook echt super moe (zelfs nu ik net uit bed ben) moet helaas wel tot 18:00 werken vandaag pfff dat valt me wel zwaar. Mijn broeken zitten ook helemaal niet lekker meer. Dit heeft er denk ik mee te maken dat ik net flink was afgevallen en alleen nog passende kleding heb. Oftewel binnekort lekker shoppen bij de positiekleding en nu maar lekker een legging met een jurkje aan. Het wordt dit weekend weer beter weer dus dat is ook weer positief.
Hallo januari mama's! Mag ik mij hier ook aansluiten? Ik ben LT20 en samen met mijn vriend T. hebben wij een dochtertje Jaimy 9,5 maand oud. Vorige maand hebben we besloten om voor een 2e wondertje te gaan en vol verbazing testte ik gisteren positief! Heb eigenlijk geen idee hoelang ik zwanger ben, aangezien mijn ongi vorige maand vreemd was. Zal van de week de vk eens bellen om een afspraak te maken. Weet iemand of ik me al aan kan melden voor mvm? @ All; ik hoop dat alle onze wondertjes blijven plakken en dat we in Januari allemaal mama mogen zijn ...
Hey meiden.... Lees hier nog wel even mee als jullie dat goed vinden. Zwangere meiden gefeliciteerd en laat de beebjes allemaal plakken want er zijn spijtig genoeg al teveel januari vlindertjes. WYD je kan roosvicee laxo kopen voor de stoelgang of lijnzaadolie. Helpt onwijs goed en dat mag je beiden tijdens de zwangerschap. Lijnzaadolie kan je bij de tuinen kopen of een gezondheidswinkel. De roosvicee kan je in de supermarkt of bij de drogist kopen
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Ik heb straks om 12 uur mijn eerste echo en ik vind het doodeng. Laat het maar snel zover zijn.