Januari 2012 mama's!!!!!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door maart, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy77

Evy77 Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.171
    0
    36
    België
    @onewish: sterkte meid, leef met jullie mee x

@toekomstigemam: het is een schatje maar idd een donderstraaltje, straffen of onder haar voeten geven daar lacht ze gewoon mee, het komende jaar (ze wordt 4 juni twee jaar) zal niet gemakkelijk worden :p

@miniM: tof dat je al naar de vk kan vandaag

@marije1980: wij gaan het waarschijnlijk ook met vaderdag vertellen, dan heb ik m'n 1e echo achter de rug en weten we al iets meer hé

@roeltje: wii maar lekker om je gedachten even te verzetten, succes straks bij je echo

kwaaltjes: valt hier heel goed mee, vandaag een beetje moe en afwezig (in het hoofd), ook een 'honger' dagje, voel dat ik vandaag voor twee aan het eten ben.

MK: dit komt idd meer voor in de eerste weken en hierdoor wordt het ook heel confronterend, maar ik probeer hier niet te veel aan te denken, moet nog 3 weken wachten tot 1e echo en dit gaat voor mijn gevoel ook héél traag, maar ik ga er maar vanuit dat alles goed zit

2. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    oke roeltje spannend. wou dat ik ook een vroeg echo had! ahahahha ben ook zo benieuwd,!

Werk: ik werk als officemanager bij een engineerings bedrijf.
    3 dagen in de week dus 24 uur!

3. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    grr ik wacht nog steeds tot de verloskundige terug belt vooreen afspraak...ze zou me terug bellen omdat voor onze vakantie te vroeg is en na onze vakantie te laat dus ze wou met (de asistente)de verloskundige overleggen over wanneer we een afspraak kunnen maken.
    als ze maandag nog neit gebelt hebben bel ik zelf wel weer...

@roeltje spannend zeg...

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi meiden,

@ werk: ik ben lekker thuis, full-time mama. Ik werkte al niet toen Caitlynn geboren werd en was ook niet van plan om te gaan werken. Nu komt het wel lekker uit dat ik thuis ben.
    @ hier: merk dat ik vermoeider ben dan vorig jaar. Mijn nachten zijn nu al onderbroken. Gemiddeld slaap ik 4 uur per nacht. Vorig jaar duurde het veel langer voordat ik slapeloze nachten kreeg (pas rond 6 1/2 maand). Het valt mij af en toe ook zwaar om voor Caitlynn te zorgen. Zij is geen lichtgewicht en ik vraag me af hoe ik haar over een aantal maanden nog moet gaan dragen..... Nou ja, morgen echo, dus ben heel benieuwd (heb nog steeds tweeling-nachtmerries).....

Groetjes,
    Elleke

5. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @doglover: wat heerlijk fulltime mama!
    ja dat word lastig dat beuren! gewoon nu al beginnen met stimuleren om zelf te lopen! mijn ventje liep 1 dag na z'n eerste verjaardag! dus het kan! en dat zou mooi zijn voor jou! hahaha

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    @Roeltje, nou, dan hoop ik dat we vanavond pas wat van je lezen! :)

@werk: ik doe administratie bij een overheidsinstelling (ik zeg liever niet welke...)

@doglover: spannend, morgen je eerste echo. Zou wat zijn als het er stiekem 2 zijn! En het is inderdaad handig als je dochter kan lopen, maar dat zal nog even duren....

@toekomstige mam: wachten tot maandag? Ik hoop dat de vk je snel belt, weet je in elk geval waar je aan toe bent!

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik heb 30 mei een echo! Zo spannend ik hoop dat de echo vanmiddag goed uitoakt Roeltje ik duim voor je!

8. miniM

miniM Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.592
    0
    0
    Roeltje, we willen jehier pas terug zien na 17 uur!

9. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie dat roeltje nog niets gepost heeft, dus zal ongetwijfeld helemaal goed zitten ;)
    Wat grappig om te lezen dat er veel meiden in de kinderopvang zitten.
    Werk zelf al 9 jaar op dezelfde groep....bij de baby/ukken dus tot 2 jaar.
    Zit deze week in de ziektewet en afhankelijk van wat de gyn morgen zegt even kijken wat ik maandag doe.
    Wil graag weer werken....de meiden weten mijn situatie allemaal, dus dat scheelt.

10. les

les Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    dat vind ik heel sterk van je blue....
    en misschien kan je je gedachten dan een beetje verzetten, al kan ik me voorstellen dat dat niet makkelijk zal zijn met kids om je heen!

11. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja je verzet je gedachten en aan de andere kant is het werk juist heel confronterend, maar goed eens moet ik toch weer.
    En ik heb gelukkig mijn eigenwijze peuterpuber hier ronddartelen...althans nu slaapt ze even ;)

@ alle vlindermama's hier ik heb ook een apart topic geopend.

mk bij januari 2012 mama's
    Dan hoeven we hier niet de mindere berichten te posten.
    En meiden jullie mogen allemaal daar meelezen hoor, maar dan kan dit gewoon weer een wat positiever topic worden, maar kunnen wij wel onze mindere dingen daar kwijt.
    Het staat iedereen vrij om zich aan te sluiten.

Zelf blijf ik hier wel de positieve dingen melden en volgen :D

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat goed van je Blue! Er zijn er helaas al een boel die mee kunnen kletsen op dat topic.... :(

Ik ben toch wel benieuwd naar je echo morgen, wie weet wordt je nog verrast....

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja Marije we gaan het zien.
    Ik volg jullie ook hoor, maar het word tijd dat in dit topic over leuke dingen gekletst word en dat jullie niet extra onzeker moeten worden door de helaas al veel te veel mindere ervaringen ;)
    Hier moeten de mama's in spe leuke dingen delen...en als jullie nieuwsgierig zijn kan je uiteraard bij de mk topic bij lezen, maar dan is het je eigen keus.
    Ik hoop dus dat er meer meiden die even afstand namen nu weer gezellig hier mee komen kletsen.
    Er is toch niets mooiers dan te praten over hetgeen dat groeit in je buikje...en met elkaar lekker klagen over kwaaltjes :D

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ff een ego berichtje... :x

mijn buren hebben op 18 maart een lieve dochter gekregen.. nu wilden ze mij als peettante, maar van de kerk hier mag ik geen peettante zijn, omdat ik zelf geen religie heb... :x

maar ik heb gezegd dat ik wel gewoon als peettante wil functioneren, ondanks dat ik het niet officieel mag zijn...

snik, stom he, kutkerk!

15. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    @mol78

"Het peterschap is de hoedanigheid die een (doop)peter en -meter op zich nemen. Bij een rooms-katholieke doop worden doorgaans twee getuigen gevraagd: een (mannelijke) peter of peetoom en een (vrouwelijke) meter of peettante. Samen zijn zij de doopborgen. Behalve hun functie als getuigen, wordt hen ook gevraagd "een bijzondere zorg en aandacht" te besteden aan de christelijke opvoeding van het kind, in het bijzonder wanneer het kind zijn beide ouders zou verliezen."
    Bron: www.wikipedia.nl

Tja, ik kan me voorstellen dat dat vervelend is. Maar het peettanteschap blijft een aangelegenheid van de kerk. Daarom kiezen veel mensen nu voor een 'knuffeloom en -tante". Dan ben je toch een hele speciale tante, alleen geen officiële peettante. Maar dat maakt in jouw geval niets uit, toch?

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Roeltje spannend meiss!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Beeb gezien! hartje klopte stevig:) was nog te klein om op te meten dus dat doen we 9 juni.. Die afspraak blijft gewoon staan.. Rond half 1 was ik op het werk en om 17.00 uur weer vrij.. lenn opgehaald en gegeten.. Gaan nu nog even rustig tv kijken en dan douchen, pyama aan enzo.. tot vanavond!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Roeltje wat goed nieuws zeg!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Nee, maar ze wil wel kijken of ze mijn naam wel in het boekje mag vermelden of zo...

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Wat een fijn nieuws roeltje!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina