@zondagskind, klinkt idd wel als een sprongetje ja! hoe was het badderen? @tm, ik zou denk ook niet meer gaan, maar je hebt natuurlijk geen dagen meer ofzo?! vervelend hoor!!
Zondagskind klinkt zeker als een sprongetje pfff het gaat wel weer over dus houd moed Ik zou die 2 weken ook echt niet gaan werken doeii dan maar de ziektewet in ofzo
Suze, het badje was erg leuk, Eef een erg trotse grote zus! Super! En ik weet het meiden het gaat wel weer over, maar het is zo vermoeiend! Hij is om half 7 helemaal uitgeteld in slaap gevallen, ben benieuwd wanneer hij wakker wordt voor de fles. Die kreeg hij om 17.00 uur. Als het te lang duurt kruip ik mijn bed en en zie ik het wel. Wakker maken heeft weinig zin. Dan drinkt hij zijn fles niet leeg en mag ik vannacht nog een keertje. We zullen zien!
tuurlijk mag je dat vragen! hij heeft leverkanker, met een tumor in zijn lever van 10 bij 13cm, en daarnaast uitzaaiingen in de lever.. verder nergens in het lichaam....
Twee weken werken wil het proberen zodat ik het goed af kan sluiten maar zodra ik merk dat ik het op de kindjes af Gé reageren meldt ik me ook ziek en ach zijn maar paar dagen in de week, we zullen zien Wel jammer voor het kdv waar svenn heen zou, Die missen nu twee nieuwe kindjes die van mijn collega ook die is ontslagen. Sorry kom morgen bijleren als ik niet van het weer geniet. Wat doen jullie trouwens? Ze zeggen dat je je kind aan moet trekken wat jij ook zal doen.nu ben ik gauw als het niet waait en in de zon doe ik gauw me jas uit vandaag was het achterhuis ook 20 graden in de zon uit de wind wat doen jullie de kindjes dan aan wel of geen jas
@tm,ik heb Devon vandaag een vest aan gedaan, zelf was ik wel zonder jas. Ik ga een fles malen en mijn bedje opzoeken Slaap lekker allemaal!
Suze, maal jij die fles maar, haha! TM, een vestje en een dekentje. Moet wel zeggen dat hij erg verkouden is dus ik ben nog een beetje voorzichtig...
Goede morgen.. Ik doe de kleine rompertje truitje en vestje aan ze licht dan in de inderwagen en die is goed beschut en dan de deken er over van de kinderwagen. Pff ze ligt helemaal boven in en past allemaal maar net geloof ik haha. Als ze een beetje zakt en je doet de deken weg zie je der al met opgetrokken beentjes liggen. En zo leukk uhmm als ze sochtens de fles krijgt en ze ligt in bed gaat ze eerst een half uur praten haha. En hoezo duim pakken als je ook vingertjes heb. Tong naar buiten lief kijken en vangen haha geweldig
hoi dames breek weer even in als eerst van de januari mama's 2012 bevallen 10 oktober 2011 komt ze als laatste thuis! als het goed is mag nienke morgen naar huis!! wel met zuurstof sonde en een berg medicatie maar eindelijk !!
had al op fb gereageerd....joyce super meis!!! geniet ervan!! zal wel wennen zijn zeg!!! ben je niet bang?
Joyce meid wat een super nieuws eindelijk je meisje thuis zal ook wel ff wennen zijn maar komt helemaal goed zou leuk voor jullie
eng niet zal wel wenne zijn maar we doen verzorging ect alles zelf al maanden dus denk dat alleend e nachten even eng zijn maar komt goed!!
ik ben een blogje begonnen over onze dochter....als je geinteresseerd bent om verhaaltjes te lezen? link staat onderin...
Antares: nu ben ik aan het koken en na het eten is het spitsuur hier. Maar zodra ik kan ga ik het lezen Miss ook iets voor mij, veel mensen begrijpen mijn gevoelens niet.. En kan het dan van me af schrijven