Vonnie lag je met vrouwen op dezelfde kamer die wel hun kindje bij zich hadden?? Dat was bij ons gelukkig niet.. Ze hebben kamers voor vrouwen met kindje in buik, op kinderafdeling en bij zich.. wel vervelend als dat bij elkaar is.. Zoveel vocht zeg.. ben je nu alles kwijt?? Ik moet nog zo'n 10 kilo van de 20, dan nog 7/8 van julian (was bij hem 30 aangekomen) gister heel verhaal getypt met mijn telefoon is het weg :s Moi da's heftig.. zijn geen leuke dingen zeg nogmaals sterkte tm ik doe lotte ook een vestje aan buiten joyce ik ben nieuw hier maar kan het eea uit je onderschrift halen.. weten jullie waarom jullie dochtertje zo vroeg geboren is?? Fijn dat ze naar huis mag!!
goedemorgen! Bij ons in het zh was dat ook apart, ik lag ook alleen met vrouwen van wie het kindje op de neonatologie lagen, lijkt me vervelend als dat niet zo zou zijn geweest....
Hoi meiden! Hier een zieke Joes, is al dagen flink verkouden en sinds gisteren ook wat verhoging. Zo zielig! Ligt hij je daar aan te kijken met zijn waterige oogjes... dan smelt je toch! Hij ligt nu lekker te slapen. Moi, hoe is het met je? Is je pap al thuis? xx
Zondagskind: ah sneu... Beterschap voor hem? Ik denk dat Ziva ook de verkoudheid van Mitch over krijgt. Snotneusje
Vandaag met vriendin fotoshoot gehouden van onze jongens heel leuk, Moi kan wel duizend keer zeggen hoe erg ik het voor je vindt
lief van je... het gaat heel slecht met pappa... ze hebben een sonde ingevoerd in zijn maag, wat dat wordt niet meer ingevoerd... er komt nu veel bloed en andere rotzooi uit... ook heeft hij een kamer alleen gekregen, en de verpleegster is bang dat hij het weekend niet doorkomt... morgen komt de familie...
Jakkes Moi, dat gaat nu wel heel erg snel..... Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen in deze vreselijke tijd, dikke kus!
Hi meiden, Het is alweer even geleden dat ik hier mee heb gekletst. Vond het eerst zo snel gaan dat ik geen tijd had om bij te benen... Maar ik ga weer een poging wagen. Moi: heel veel sterkte meid
Goedemorgen meiden! Hoe is jullie nacht geweest? Ik was super moe toen ik gisteren naar bed ging, het gaat nu wel wat beter maar ben nog steeds MOE!
Onze nacht is super geweest 23:00 laatste voeding en 05:00 hoorde ik heb een paar huil kreten maken maar na drie keer stil dus weer in slaap en om 08:00 wakker moeten maken
Hier ook niets te klagen, om 21.30 laatse voeding. Rond 2 uur tutje gegeven, om kwart voor 5 huilen. Ik mijn man uit bed gestuurd, maar toen hij bij Joes was sliep hij alweer. En toen om half 7 wakker! Geniet allemaal van het zonnetje! Fijn weekend.
hier een slechte nacht gehad... die navelstreng is dan wel doorgeknipt, maar Lukas voelt mijn emoties heel erg.... gisteravond was ik heel erg overstuur en heel de nacht heeft Lukas lopen spoken... om 2 uur, 4 uur, 5 uur en toen om 7 uur de fles uiteindelijk gegeven... nu was hij tot 9 uur klaar wakker, en daarna heel erg huilen... hij was doodmoe pfff... nu slaapt ie in zijn wipstoel, hij wilde niet in zijn bedje.. dus hij staat lekker naast me in de box... over een uur krijgt hij weer een flesje, of als hij niet wil, gewoon om 12 uur... we zien het wel...
Ja die kleintjes voelen je stemming haarfijn aan. Hij is je natuurlijk al veel langer gewend in je buik...