Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

hoe gaat het met jullie?

hier een zieke devon, hij is snotverkouden en heeft koorts, hij hangt nu lekker bij mama in de draagdoek...

@moi, hoe gaat het meid? een hoop aan het regelen denk ik he?!
    sterkte meid!

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen Meiden.

Is zeker stil hier iedereen lekker buiten zitten en genieten van het weer.

Mmm ik weet ff niet wat ik moet doen Merel ritme ik heb haar gisteren avond wakker gemaakt om half 10 nou dat duurde ff lag echt in coma arm kind flesje geven wat niet echt ging maar ze werd weer om kwart voor 5 wakker heb nog geprobeerd met de tut nou uit kunnen reken tot half 6 dus maakt ook geen verschil. Weet gewoon niet wat ik moet doen. Haar gewoon laten slapen en dat ze zelf weer komt lastig hoor graag de tips

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik laat Ziva zelf komen, bij haar werkt het ook niet om haar wakker te maken voor een fles.. Dan drinkt ze niet.

4. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.241
    1.877
    113
    Goede morgennn.

@Von Hoe laat krijgt ze der flesje smidags?

Ons meisje gister om 7;00 11;00 14;00 17;00 en om een uur of 19;00.
    En heb haar dus om 19;00 gewoon een flesje gegeven terwijl er 2u tussen zat en ze heeft 150 opgedronken.
    Daarna maak ik haar ook niet meer wakker en ze heeft geslapen tot 7u.
    Ze huilde om 19;00 en om nu een speentje te geven en haar in slaap te laten vallen en dan alsnog 22;00 wakker te maken vond ik ook weer niets dus daarom een fles gegeve en dat helpt dus gewoon.
    Denk ook dat ze dan heel vast slaapt en als ik der om 22:00 wakker maak dat ik haar uit de vaste slaap haal.
    En daarom om 4u al komt terwijl ze dus 10 u of meer kan slapen als ze vast slaapt;).

HOoop dat je het snapt haha

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik geef evy haar fles om 19.00 op haar kamer doe haar dan gelijk in bed. Ze slaapt dan gelijk om 22.00 maakt ik haar wakker. Dan drinkt ze ook heel slecht maar durf haar niet zo goed door te laten slapen haha ben bang dat ze weer in de nacht komt nu word ze rond 7 uur wakker!

Maar vaak om 22.00 heeft ze ook een volle luier dus verschonen is dan ook wel wenselijk haha dus word ze toch wakker gisteren dronk ze maar 20 cc toen viel ze weer als een blok in slaap.

Ik ben dat niet gewend mijn zoon had om de 2 uur honger!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier slaapt Ziva na de fles van 20:30 tot 05:00u ongeveer. De ene keer word ze eerder wakker en de andere keer later.
    Had liever dat ze iets later de laatste fles had en dan tot later in de ochtend zou slapen maar helaas.
    Gelukkig gaat ze na de vroege ochtend fles weer lekker slapen ;)

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja hier slaapt mevr ook erg goed na de ochtend fles maar helaas is me zoontje dan alweer paraat haha. Bij sem dook ik altijd terug in bed en kon ik nog lekker slapen tot 10 uur hhaa

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha ja dat is het nadeel soms he met meerdere kids.
    Hier was Mitch vanmorgen tegelijk met Ziva om 05:30u wakker.
    Ziva sliep na de fles weer maar Mitch niet meer.. Die zal vanmoddag nog wel even slapen.

Ik moet vanmiddag op nacontrole bij de gyn.. Ik zal die man nog gaan missen na al die jaren.. Pff maf dat ik die nooit meer ga zien..
    Ik had het idee om de uitstrijkjes bij hem te laten doen maar dat kan niet??
    Schoonma komt straks hier oppassen, Mitch gaat slapen en Casey komt dan uit school dus dat was makkelijker ;)

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik moest ook effe slikken hoor bij de controle. Pfff ik liep weg en had echt zoiets hier zal ik waarschijnlijk nooit meer komen. heb het wel moeilijk dat ik nooit meer zwanger zal zijn. Het geboorte bord staat ook nog steeds in de tuin haha.

10. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier gaat devon na de fles van 19u slapen, meestal tegen 20u en dan maak ik hem geef ik hem(tegenwoordig meestal vriendlief;)) tussen 23 en 23.30 een fles, hij wordt daar niet wakker van en dan kunnen we hem zo weer terug leggen en dan slaapt hij door tot 7u, meestal wordt hij rond 03.00 wel wakker,maar met een speen slaapt hij dan weer verder.
    hij wilde eerst de fles van 23 uur ook niet,maar ben het wel blijven proberen en nu drinkt hij hem wel leeg.
    smorgens om 7 uur is hij trouwens wel klaar wakker, maar dat is niet erg want dan is de rest ook wakker en moeten klaar gemaakt worden voor school

11. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha wat grappig dat je het bord nog hebt staan!:D
    ik vind het met periodes ook wel moeilijk, het is toch iets wat je 'afsluit'

12. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    De schema van Merel is maar zo veranderd dat ook.

Nu heeft zee hem om 09:00 gehad.
    Dan krijgt ze weer een om

13:00
    17:00
    en ja daarna weet ik het soms niet want dan slaap ze soms word ze om 01:00 wakker en dan slaap ze weer tot 05:00 Maar eergisteren was haar laatste flesje om 17:00 en werd pas om 05:00 wakker. Dat was pas voor het eerst normaal zou ze dan gewoon om 01:00 wakker zijn.
    En gisteren haar wakker gemaakt om half 10 10uur de fles gegeven maar ja toen werd ze weer om kwart voor 5 wakker pff schiet niet op volgende week werken moet ik om 08:00 weg dus heb liever dat ze om 07:00 wakker word ofzo dit gaat me straks wel opbreken maar ja je doet er weinig aan denk ik

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja lastig vonnie.

Evy heeft een duidelijk ritme dus dan is het ook wel makkelijker. Voed je nu op verzoek eigenlijk? misschien is het handig om dan op tijd te voeden? zodat je er een ritme in krijgt.

Of je maakt haar gewoon om 7 uur wakker en gaat dan vanuit die tijd verder. Dan komt er misschien vanzelf een goed ritme in.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Hier in de buurt zijn 3 kindjes rond dezelfde tijd geboren en de borden staan er nog haha dus ik val niet zo op haha.

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik moet zo sem weer gaan ophalen van de PSZ ben benieuwd hoie die het vond dit was de 2de x maar vorige x was ik er gewoon bij.

Hij gaat nu 5 maanden eerder dus hij is echt de kleinste hier mag je pas met 2,5 jaar naar de psz. Maar omdat ik last heb van een pnd hebben we kunnen regelen dat hij wat eerder gaat zodat ik me meer kan binden aan evy en wat meer rust heb

16. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ninja ik voed op verzoek ze komt om de 4uur in de middag avond is het anders vandaar.. Misschien moet ik haar maar laten gaan na de laatste voeding die van 17:00 dat ik dan haar maar laat slapen en niet wakker maakt. In de middag komt ze wel gewoon om de 4uur dus dan maak ik haar niet wakker komt dan van zelf wel wanneer ze honger heeft.

Nou meid spannend hoop dat hij het leuk vind wel lekker dat hij eerder mag voor jou ook een stuk beter

17. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Wat een gedoe met die laatste flessen, hier ook hoor!
    Gister avond na de fles van 19.00 naar bed gebracht, hem uiteindelijk om 23.15 wakker gemaakt voor de fles. Heeft minder dan de helft op gedronken, lag alleen maar te slapen. Hij werd om 4.30 wakker maar viel weer in slaap met de tut tot ongeveer 7.00 uur.
    Ik vind het ook heel lastig....

Ninja, spannend! Hoop dat je hierdoor ook meer rust kunt vinden en dat het je goed doet!
    Wij hebben de borden vorige week uit de tuin gehaald, toch wel jammer....

Maar mijn vader heeft voor alle 3 een geboortebord gemaakt afgeleid van het geboortekaartje, die borden zijn niet zo heel erg groot. Dus nou had ik het idee om ze aan de boomhut vast te maken, kan ik ze toch nog zien, haha!
    Joes is nog steeds niet echt fit, blijft hoesten. Zijn ontlasting is ook erg licht van kleur en hij drinkt erg onrustig. Ik weet niet, kijk nog ff an en anders toch maar even langs de huisarts voor een check!

Verder de hond nog aangereden het weekend, flinke wond aan zijn achterpoot. Is nu gehacht, er zitten drains in voor het vocht. Vanmiddag mag hij weer naar de dierenarts om het verband te verwisselen. Zal wel pijn gaan doen.
    De rekening was ook niet te zuinig, bijna 500 euro. En ook dat deed pijn, haha!

Ga Eef en Siem uit school halen!

18. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.241
    1.877
    113
    Je zou der kunnen laten liggen of 2u daarna nog proberen.
    Maar als ze dan snachts om een uur of 3 komt dan heb je kans dat ze die vna 7u pakt.
    En anders even van de ritme af brengen en je eigen ritme er in doen.
    Vergt wel tijd denk ik dus 7 u 4u later.
    7 11 15 en 19u maar hoeveel drinkt ze?
    Mijn meisje 5x 160water en als het te lang duurt wil ik ook wel eens een stap hoger gaan.

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben dus niet de enige die het ritme van de kleine graag wat zou willen aanpassen? Onze meid komt eigenlijk nog niet eens op zo'n vaste tijden 's nachts. Het kan echt 1-2-3-4-5 uur zijn waarop ze komt. Het helpt ook niet dat ik nog wel eens in slaap val tijdens de voeding :) Vannacht weer, toen kwam ze om 2 uur, vervolgens wordt ik weer wakker om half 5 en waren we allebei in slaap gevallen. Oeps!
    Nou ja, ik zal volgende week wel zien hoe het uitpakt. Ben benieuwd hoe ze het overdag zonder mij en met de fles gaat doen. En het is nog spannender hoe ik het zonder haar ga doen. :(

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: pakt ze wel goed de fles?

Deel Deze Pagina