Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuLo246

JuLo246 Lid

20 mrt 2012
    86
    0
    0
    Gelderland
    Jeutje wat vroeg dino..
    Curves heb ik ook een tijdje gedaan maar vond ik niks..
    Ik had niet het idee dat ik intensief aan het sporten was..

Zumba vind ik ook wel leuk op zich. en bodycombat enzo ook wel maar heb totaal geen conditie.

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Bodypump wel leuk, merk echt effect bij m'n spieren, en alles wat dansen is vind ik erg leuk. Heb een paar jaar salsa gedanst met m'n man, dat was echt geweldig alleen was hij er op een gegeven moment op uit gekeken. :(

3. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ik vind sporten ook leuk ben weer begonnen met hardlopen vroeger deed ik ook wedstrijden liep 21 km maar ja toen ik zwanger werd lukt dat niet meer en nu moet ik weer op 0 beginnen maar het gaat super alleen doe ik nu tot 5 km vind ik zat en merk ook als ik veel met de kleine bezig ben dat ik s,avonds echt moe ben en geen zin heb om te hardlopen terwijl ik altijd zo fanatiek was liep 5 x in de week hahaha super slank nu niet meer. Ik raak me vocht maar niet kwijt zit te denken om naar de ha te gaan en vragen om plaspillen ofzo

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hey meiden,

Woensdag wordt mijn pappa gecremeerd. Het is nog steeds onwerkelijk, maar we hebben er vrede mee. Hij heeft geen pijn gehad gelukkig. De familie is nu allemaal hier. Best even pittig moet ik bekennen omdat ze ook allemaal bij ons in huis slapen. Dus een drukke bedoening van vroeg tot laat.. Maar ja.. We slaan ons er wel door heen...

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Vandaag crematie opa, zaterdag verjaardag van ons meisje gehad. Druk, naar zag berucht van moi.

Sterkte in deze tijd, wat is het snel gegaan zeg. Gecondoleerd voor jouwv en je familie. Kjuffel!

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

antares; alsnog gefeliciteerd met je dochter!!! leuke dag gehad?

en wat naar van je opa meid, knuf

moi; heftig meid, veel sterkte

all; ga proberen jullie weer meer bij te houden
    hier erg drukke dagen gehad...
    pim om 20.30u fles gehad... ga nu naar bed en zie wel hoe laat hij komt...

morgen de oudste weer wennen op school, spannend:)

knuffels en tot snel truste

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Antares, gecondoleerd met het verlies van je opa.
    En proficiat met je meid! Was het een leuk feest?

Vonnie, ik dacht dat je die allang slikte, ik vond het al zo vreemd dat je niet van dat vocht af kwam. Ik zou zeker even langs de dokter gaan!

Dames met een keizersnede, hebben jullie ook nog last van de wond, en dan niet aan de buitenkant maar van binnen? Ik voel het altijd als ik een stuk gewandeld heb oid. En als ik ober het litteken wrijf dan voel ik aan de rechterkant dat dat nog dik is van binnen.
    Ben ook nog niet begonnen met sporten, durf het nog niet zo goed.
    Ik doe korfbal en fitness.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zondagskind: hier ook nog last van de wond en buitenkant voelt nog dof..
    Kan een tijd duren voordat het over is ;)

9. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zondagskind hier ook last van de wond niet altijd trouwens
    voornamelijk als ik een hele dag een spijkerbroek aanheb
    of te veel en te zwaar getilt heb. (bv mijn zusje van 16 kilo)
    eerst ook met veel lopen maar omdat ik de laatste tijd veel wandel met svenn is dat zo goed als over

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    litteken...iedere dag pijnlijk nog...dof gevoel is gelukkig hier wel weg. Maar daarvoor is het iedere dag geirriteerd...hier meer van buiten, van binnen trekt het wel als een gek als ik idd lang sta, maar ik loop al heel veel (kan niet anders) en daarmee word het wel minder!

Mijn litteken is heel dik (breed) vanwege dat het open is gaan staan en ontsteken daarom irriteerd het van buiten denk ik...het jeukt heel erg.....en er komen iedere keer ontstekingkjes nog steeds aan de buitenzijde (soort van puistjes!)

Maar misschien heeft dat er mee te maken dat het littelken bij een kant teveel naar beneden zit...echt in de plooi van mijn buik..dus zweet heel erg. (die dikke bobbel heb ik ook nog trouwens)

Verjaardag helemaal super! lekker weer, goed verwend. Crematie ook heel mooi, super weer en mooi afscheid.

Verder gewoon druk........vandaag trakteren op schooltje.

Laters meer, dan ga ik ook nog ff 4 pagina's bij lezen die ik nog niet gedaan heb!

Nu zo naar de fysio....weer kraken het word niet echt beter. Heb geen spieren meer over in mijn rug, moet trainen maar ben er gewoon niet aan toe gekomen............dus zit het weer vast omda tik gestofzuigd heb.....stom he!

Groetjes,
    Miranda

11. JuLo246

JuLo246 Lid

20 mrt 2012
    86
    0
    0
    Gelderland
    Antares gecondoleerd met je opa.
    Nog gefeliciteerd met je dochter.

Chocochick oh da's jammer dat hij niet meer wilde. salsa vind ik zo mooi om te zien! sowieso kijk ik graag naar dansen. die programma's als so you think you can dance enzo vind ik geweldig! Zelf ben ik niet zo goed in dansen.. jammer want vind het wel leuk.

Vonnie hardlopen is ook leuk!
    Zou idd om plaspillen vragen dan ja. vervelend dat vocht..

Moi heftig zeg. en veel familie in huis met een baby van nog geen 3 maanden zal ook best pittig zijn.. sterkte

ik moet vandaag weer werken. ivm depressie rustig opbouwen op kantoor en beginnen met vandaag en donderdag 2 uurtjes. ik vind het een beetje dubbel.. aan de ene kant heb ik er wel zin in maar aan de andere kant niet. maar we zullen wel moeten he..
    Zijn jullie alweer aan het werk? wat doen jullie voor werk (voor degene die het willen vertellen ;)) en hoeveel gaan jullie werken?

12. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik mag 12 april weer beginnen, heb nog 2 weken vakantie na mijn verlof. Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking, laag niveau, kleinschalig. Ik werk 20 uur en dat is prima te doen. Werk of van half 8 tot half 12. Of van 16.00 tot 22.00, soms ook een slaapdienst.
    Mam past op de kids, dat is super fijn! Ze gaan er erg graag naar toe en omdat ik onregelmatig werk zijn het ook niet te veel uren!

13. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.238
    1.876
    113
    Ik heb geen werk ;).
    Ben zoveel % afgekeurd.
    Heb wel gewerkt tot 24 weken maar daarna ging het niet meer.
    Werkte ook maar 10 uur in de schoonmaak eerst savonds maar dat werd mij te zwaar stofzuigen buro's afnemen prullebakken leeg maken en vullen met een nieuwe zak wc's schoon maken dweilen en spiegels schoon maken nou ja dat alles werd te veel.
    Toen ben ik in de middag gegaan dat was alleen wc's controleren schoonmaken waar nodig en later en dat werd wel te zwaar alle wc's dweilen :S.
    En handdoeken ververzen (was een grote rol waar je aan kon trekken en dn kreeg je een nieuwe stukje) en wc papier doen.
    Maar dat dweilen heeft mij genekt dus denk niet dt ik dat weer ga doen ;).
    Wel jammer want het was altijd wel gezellig hihi.
    MAar die man die de regeltjes maakte daar die was een zak :)

14. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.238
    1.876
    113
    Joepie morgen de eerste prikjes :(.

En gister bij manuelle terapie geweest en mevroeuwtje kijkt nu een beetje naar links hoezo geen voor keur maandag nog een keer en dan hopen dat ze helemaal links kijkt:D
    Zo sneu eigelijk we moeten dus die kan stimuleren van de fysio maar ze kon helemaal der hoofdje niet die kan op doen en als we alle speeltjes die kand op moeten doen kan ze dus ook niet spelen dus heb wel de speeltjes aan deandere kant gelegd wat moet je anders in de box als je de speeltjes niet kan pakken :(.
    Dus hopen dat maandag beter word en het hoofdje wat ronder word.
    Ze gaan dan ook meten hoe erg.

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dino: morgen pas de eerste prikjes?

Nou hopen dat de afplatting niet te erg word meid.

16. JuLo246

JuLo246 Lid

20 mrt 2012
    86
    0
    0
    Gelderland
    Zondagskind oke leuk! ik heb in juni weer 3 weken vakantie. ook wel fijn dat je maar 20 uur werkt..
    ik ga 28 uur werken.. misschien eerst een tijdje 36 omdat we bezig zijn met een ander huis.. ff afwachten dus..
    Ik werk overigens bij een ov bedrijf dus ook onregelmatig.

Dino ben je nu nog afgekeurd of alleen in de zwangerschap?
    Succes met de prikjes!

17. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.238
    1.876
    113
    Ja de eerste prikjes omdat de andere CB even wilde wachten vanwege der berg moet zeggen dat het nu veel minder is.
    Dus nu echt de prikjes eerder was het ook pas bij 3 maanden dus zo heel erg is het niet vind ik ;).
    Alles schuift even op maar zolang ze ze maar krijgt;).

Ja ben afgekeurd al vanaf me 18e

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ah oke..
    Hier krijgt ziva volgende week al de 2e prikjes :(

Jee zo jong al afgekeurd.. Lijkt me ook niet leuk :(

19. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik moet eigenlijk van alles doen, maar ik heb zooooo geen zin!

20. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ik ken het haha moet nog poetsen maar ben veel te lekker bezig met mijn gipsenbuik haha

Wat doen jullie als jullie gaan zwemmen? Kindje op de arm of in een ring?

Deel Deze Pagina