Wijhebben maandag manuelle terapie gedaan en het heeft een beetje geholpen. Maandag nog een keer. Ze heeft haar bewegingen laten maken die heel natuurlijk zijn. En als ze weerstand voelde dan ging ze terug en weer proberen en het hielp.
Tm ja dat is ook zo dan hoef je alleen de ehbo nog. lijkt mij op zich ook erg leuk om te doen. Suze nee was een osteopaat maar die was niet bij die erkende vereniging aangesloten ofzo. Heb het op het cb gevraagd maar die zeiden dat ze een osteopaat niet mogen adviseren. Maar mocht er echt niks zijn wat helpt dan ga ik het misschien wel proberen. Ik heb net een cursus babymassage gehad! Iemand van het cb kwam hier thuis langs. wat is dat leuk om te doen! echt een aanrader! Dat ga ik vaker doen! Nu ligt ze heerlijk te slapen. ze heeft me wel helemaal onder geplast haha.
@julo, ok dat wist ik niet, ik dat dat het iets anders was, mss maar goed dat ik het niet wist, anders had ik mss getwijfeld, de osteo heeft hier wonderen verricht.. Baby massage lijkt mij ook wel wat! Fijn dat Lotte er ook zo van heeft genoten! @dino, fijn dat de therapie wel wat helpt!
Hahaha, Julo, leuk he al die plas en poep? Wel fijn dat jullie er beiden van genoten hebben. Bij de oudste heb ik het wel gedaan, maar nu niet... Voor mijn gevoel geen tijd voor.... Hier ook de manueel therapeut gehad, ze keek direct al beter naar links... Volgende week komt hij weer. Ze gaat nu ook al vaker uit zichzelf naar links kijkend slapen.... Suze, hoe was het bij de ka?
Julo dat lijkt me ook leuk om te doen heerlijk met de kleine bezig zijn. Marije wat goed zeg gelukkig maar. Zo vandaag lekker ff vondelpark in geweest daarna nog even naar de markt ben nu wel gaar moet ik zeggen zo eten koken nu nog ff genieten van het zonnetje
Suze ja ik hoor verder ook eigenlijk alleen maar dat het heel goed werkt.. toch durf ik niet.. stom he Marije haha ja heel leuk.. alleen jammer dat ik mijn oude maatje nog niet terug heb en dus niet zoveel kleren hahahaha.. Ik maak er tijd voor.. het is niet handig om te doen als Julian wakker is.. maar 's avonds ligt lotte vaak bij me in bed en is dan ook vaak wakker.. en anders slaapt julian 's middags nog dus dan kan het ook.. ik vind het voor mezelf ook ontspannend.. 2 vliegen in 1 klap.. Nou ik dacht nog ff van het mooie weer te genieten vanmiddag maar julian is net 20 minuutjes wakker.. en kan niet op het balkon want is 1 grote stofzooi.. ze zijn beton aan het weghakken wat vervangen moet worden dus heb al die zooi op mijn balkon liggen.. stom!
suze; hier gelukkig geen continurooster wat fles drinken, hopelijk niks ernstigs...hou het ff in de gaten! fb; ik wil graag ook de uitnodiging voor de groep din0; fijn dat de therapie geholpen heeft! julo; ik vind babymassage ook erg leuk om te doen, kleine helaas niet marije; fijn dat bij jou de therapie ook helpt! vonnie; idd~heerlijk weer vandaag! all; hier vanmorgen de klerenkast uitgezocht van mezelf...daarna schoongemaakt, na de lunch wezen shoppen en toen nog even in de zon gezeten... heerlijk! Na het eten lekker stuk gewandeld! Nu pim op bed en hopelijk slaapt die weer lekker door! Morgen sem weer naar school oefenen, die vind het er zo leuk! Knuffels en tot snel weer, xxx
Pff ze heeft wel last gehad van der prikjes. Heel de dag een beetje slapen en om half9 savonds wilde ze Der laatste flesje. Dus Me vriend haar pyama aan gedaan ik fles gemaakt. Na de fles even knuffelen en wilde der verschonen en begon ze me toch te huilen dus broekje uit koude was hand er op. Toen werd ze weer ietsje rustiger leggen der in bed met blote beentjes en begon ze me toch te huilen echt . Heb der bij me genomen op de borst en toen werd ze rustiger. Toen langzaam weer der bedje in zo zielig. Ze werd om 8u waker en ligt weer in bedje. Ze was op 1-3-12 4530gr 56cm en gister 5110gr 58cm dus lekker gegroeid
dino zo zielig he! zo ze idd lekker gegroeid zo wij hebben vanacht weer een heerlijke nacht gehad na een week elke nacht om5 uur wakker worden heeft meneer vanacht weer heerlijk geslapen en papa heeft hem om 11 uur een flesje gekolfde melke gedaan en ik vanaf 10 uur tot 7 uur dus heerlijk geslapen.. denk omdat ons mannetje gisteren middag maar drie kwartier geslapen heeft en van 5 tot kwart voor 6 sochtend wel van 9 tot half 12 dus denk dat hij overdag te weinig slaap heeft gehad en daardoor vanacht heerlijk doorsliep nou mag van mij wel vaker haha. gisteravond kwam een vriendin met dr man dr man is bezig met een cursus fotografie en mocht dus ff oefenen op svenn staan wel paar op fb. hij gaat ze uitzoeken en dan bewerken en dan stuurt hij ze naar ons op. ben benieuwd. gisteren met me schoonmama de stad in geweest heerlijk bij de h en m wat shirtjes geshopt die me nu passen. las dat sommigen van jullie hardlopen en een app op de telefoon hebben maar is dat een nederlandse app?zo ja welke denk dat ik ook maar wat moet gaan doen naast zwemmen. wat eten jullie overdag? ik begin met 2 boterhammen rond 7 a 8 uur en dan tegen 13 14 uuur weer twee en dan savonds avond eten.. hebben jullie ook zoveel striemen op de buik?daar baal ik wel heel erg van zal nu niet meer gauw een bikini aan doen zo wat een vragen he haha
pff sorry hoor heb me voorgenomen om beneden te gaan poetsen vandaag want morgen komt mijn tante en gaan we weer verder met mijn buik. daarna gaan we naar mijn schoonzus in belgie en daarna naar een huisje van roompot in brabant. dus wil en moet het uis schoon hebben,koffers nog in pakken en een hele lading strijken...maar heb zoooo geen zin. heebben jullie nog dingen die ik niet moet vergeten op vakantie mee te nemen?
ooh svenn heeft gister geschaterlacht. en net als ik wil filmen vind hij het niet meer leuk haha hoop vandaag wel te kunnen filmen en jullie mee te kunnen alten genieten
Ik ben gaan hardlopen maar heb een Engelse app. Deze had zoveel positieve reviews en 5 sterren dat ik hiervoor ben gegaan. Vind het erg relaxed vooral omdat je gewoon je eigen muziek op de achtergrond kunt draaien. Alleen zit ik voorlopig weer op de bank met rugpijn
hoiiii.. bikini gaat hem hier ook niet worden lijkt wel of ik afgevallen ben en echt blubber buik heb haha. Net me navel even bekeken lijkt wel zwart:S (heel donker bruin) stomme streep haha. Die heeft zich zelf maar laten zien op het laatst . Ik denk dat ik maar voor een tanktini ga badpak is voor oude dames en staat me echt niet haha ben al klein en dan lijk ik ook zo dik hmm. Dus een tanktini haha (is broekje met thirt) of een hele sexy badpak
din0; wat sneu dan die bijwerkingen van de prikjes! tm heerlijke nacht dus en niet vergeten; je hebt alles gewoon nodig,belangrijkste is S all; hier een rotnacht, meneer is erg verkouden, heel de nacht liggen spoken. sem is weer naar school, wil straks eigenlijk ff naar me opa en oma toe met de jongens... het weer is niet zo best... knuf
dat van die donkere navel dat had ik vandeweek ook kwam ik achter. ik heb er gewoon overheen gekrabt met mijn nagel en kon zo alles weg halen nu is die weer normaal haha