Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.238
    1.876
    113
    Moet ik er wel een vinden die mooi zit he haha.

Moet zo naar Denkhaag.
    CB wil toch dat er gekeken word naar haar heupjes,
    Want ook hier zit het in de fam.
    En ik heb zelf een spreibroek gehad dus toch even kijken.
    Ik zelf denk niets miss alleen een klein beetje als er wel iets is.
    Ze zien geen verschil in lengte en geen extra plooi.

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.238
    1.876
    113
    Dat word even flink schrobben onder de douche haha.
    Wel balen gaat die streep ook weg dan;)

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

tm donkere navel? heb ik ook mega poepiebruin daarbinnen:x lelijk!

din0 succes met heupjes!

4. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    hmm hopewlijk is alles goed dan. wij moeten over 2 weken voor echo

@badpak ik heb tijdens de zwangerschap een hele leuke zwangerschapsbadpak gekocht. via internet en hij past nu nog dus die hoef ik voorlopig nog niet nieuw aan te schafen.

zo zal dat mannetje eens een fles doen en kijken hoever ik daarna kom met poetsen heb net 1 kast gehad haha schiet niet op

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die streep ook nog steeds, hoop eigenlijk dat ie blijft... vind het wel mooi! :)
    Ik heb in m'n zwangerschap een grotere maat bikini gekocht, denk dat ik die ga dragen in de zomer en met het babyzwemmen. Hoop m'n blubber buik snel kwijt te zijn. Heb wel een heel gaaf badpak gezien, zo'n retro model zwart in het midden met witte banden in de lengte An de buitenkant wat volgens mij wel slank aftekent. Ik vind tankini's niet mooi dus die vallen af... M'n pre-zwangerschap badkleding bedekken vast m'n nieuwe boobs niet :)

6. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

@dino, hopelijk zijn de heupjes idd gewoon goed dan!

ik heb geen bruine streep, maar een streep met haartjes...blijven ook terug komen...

7. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    zeepaardje ja ik had ook een hele donkere navel maar kon het vandeweek er zo afkrabben wel ff hardt krabben maar tis nu weg

8. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb mijn streep ook nog vind het niet lelijk.

Choco balen van je rug meid word ff niet hardlopen maar komt wel weer goed ik ga van het weekend weer heb er zin in. Moet van me buikje af.

Ik moet ff kijken of ik me bikini weer aan kan broekje zal wel goed gaan maar mijn boobs zal die te klein vallen mmmm

Din0 succes bij CB hoop dat alles goed is.

Suze hoe is het met Devon spuugt die al minder had hij toch ook zo last van of niet

Zo in meid gaan wel lekker midweek op vakantie naar vossemeren met vrienden word vast gezellig ga de dagen aftellen. En bijna weer werken ben benieuwd

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

tm nou heb ik vanavond met zwemmen wat te doen hihihi

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pff hier is het sprongen tijd denk ik...al paar dagen huilen huilen huilen..vooral in de avond..compleet overstuur zelfs de borst is niet goed......en vandaag lekker rustig aan gedaan, hele dag in bed gelegen met hem! (meisje op school en geen afspraken!) en nu slaapt ie toch...al bijna de hele dag.....en nog helemaal niet gehuild!

Hopelijk is het nu na 4 dagen over en kan die weer wat meer...hij pakt in ieders geval iets aan als ik het voor zijn neus hou (lichte rammelaar) en houdt het vast.of die er echt bewust van is weet ik nog niet..maar hij rammelt ermee!

striemen...gelukkig niet gekregen deze keer, vorige keer ook bijna niet..... daar en tegen wel een flinke hangbuik........echt een dikke flap die daar hangt. (met mooi scheef en dik litteken erover...)

Ff nog verder lezen!

11. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.238
    1.876
    113
    Heupjes waren helemaal goed.:D

Pff ben gelijk loom haha

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Dino: super nieuws :D

Antares: fijn dat het vandaag beter gaatmet hem ;)

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He meiden, ik ben er weer (denk ik)...

Gisteren was de crematie, die was erg mooi. Ik heb gesproken, en mijn zus, en mijn vriend. Er waren veel mensen, zo een stuk of 70!!! Veel mensen uit het dorp, wat we niet hadden verwacht... Maar dat gaf wel heel veel moed, en deed ons allemaal goed!

Zo, en nu weer aan de bak, het leven gaat door, morgen hebben we een etentje omdat er een buurvrouw overleden is... 70 Man te eten :) en dat is wat pappa zou hebben gewild, dat alles doorgaat!

Vandaag is er familie weggegaan, en zaterdag gaat de rest.. Was wel ff druk, en erg fijn dat iedereen er was..

Lukas gaat het heel goed mee, hij had alleen door de situatie, hetzelfde als ik had, last van spanningspoep... Zondag had hij voor het laatst gepoept.. En vandaag inmiddels al 3 keer!!!!

Hij ligt nu sinds half 7 lekker in zijn bedje, en om half 12 wordt ie wss weer wakker, en anders maak ik hem wakker voor zijn flesje... Dan slaapt ie lekker door tot half 8 :)

14. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @moi wat ontzettend goed dat j door gaat en net wat je zegt dat je papa het ook zo gewilt had. tis wel moeilijk (hij hielp toch ook mee?)

hier zijn we druk bezig met koffers inpakken pff lastig hoor bedenken wat ndat mannetje mee moet..kleren eben we al maar verder kan niet want hij slaapt en wil niet op zijn kamertje komen dus morgen nog maar ff

15. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Moi leuk dat je weer mee schrijft meid heb diep respect voor je valt toch allemaal niet mee.. Maar wat je zegt je vader wil ook dat alles door gaat. Wat goed dat lukas zolang slaapt heerlijk misschien moet ik merel ook wakker maken met de late fles kijken wat ze dan doet kan altijd uitproberen.

TM ja komt een hoop bekijken wat je allemaal mee moet nemen. Wij gaan in mei midweekje weg auto vol met spullen alleen al voor Merel:D.

Zo naar de dokter toe voor mijn vocht en heb 2 knobbeltjes eentje op me been en een die heb ik pas gekregen met mijn zwangerschap op me zij dus wil ik ff na laten kijken. Vanavond gaat Merel logeren voor het eerst bij me vriend zijn zus wij gaan naar een verjaardag maar is in zwolle en is toch een uur en kwartier rijden.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Vonnie: veel succes bij de ha.
    Spannend dan voor de eerste keer.
    Veel plezier vanavond! Komt vast allemaal goed ;)

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @moi ik heb ook mega respect voor je,mega knuff lieverd

18. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @tm, fijne vakantie!

@vonnie, hoe was het bij de Ha? Spannend vanavond veel plezier!

@moi, knuffel meid!

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @antares, is het vandaag wat beter gegaan met je mannetje?

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja!! gisteren ook redelijke dag gehad veel geslapen..vandaag weer wat minder. Maar ik leg hem voortaan boven neer als mijn dochter thuis is...hij komt namelijk niet aan zijn rust met haar in de buurt...hoe vaak ik ook waarschuw sssst.....ze maakt hem toch wakker met gezang of gespeel....

Maar krampen lijken minder...hij scheet wel heel veel...arm ding en stinken!! Maar poepen nog niet...

Verder leek hij vandaag iets tevredener...de huilbiu in de avond is in ieders geval weg sinds gisteren!

Deel Deze Pagina