Oh fijn dat het weer beter gaat! Wij hebben Devon daarom ook meteen boven gelegd, je kunt de andere wel constant waarschuwen, maar dat werkt niet, fijn dat hij overdags ook wat beter slaapt nu!
Hoi meiden! Druk druk druk hier haha.. wil ff tegen moi zeggen dat ik ook respect voor je heb meis! vind het heel knap hoe je ermee om gaat! knuffel! Ik kom later weer ff hoor.. nu hond uitlaten en spullen inpakken en weer weg.. Xx
He meiden, FF snel voor ik luier ga doen en flesje ga maken... Vandaag is mijn zus naar huis gegaan, moest best huilen hoor... Nu gaat alles weer gewoon verder... Ben benieuwd... *zucht* Ik heb mijn babysite aangepast.
Goedemorgen meiden! Moi: dat zal wel even wennen zijn probeer rustig aan te doen meis, gun jezelf tijd om bij te komen en om te rouwen. Knuffel!! Vandaag is m'n laatste dag van m'n verlof die 16 weken zijn echt voorbij gevlogen!
pfff wat een baggernacht vannacht! lukas was gisteravond al niet in zijn hum.. huilen, huilen, en alleen bij mij in de kinderwagenbak willen slapen hier in de bar beneden.. om 23 uur mee naar boven genomen, en direct luier verschoond en flesje gegeven.. daarna heeft hij tot een uur of 2 geslapen... tot hij begon te spoken.. jengelen eerst... tot uiteindelijk huilen.. heeeeeeeeeeel hard, en heeeeeeeel zielig... lief heeft een luier verschoond, want hij had een hele hoop geplast.. en weer naar bed gebracht.. om 330 huilen, krijsen.. tot ik hem bij me nam in bed, toen was het goed... hij heeft tot 630 geslapen bij mij, en daarna even wakker liggen kraaien tot half 730 en daarna weer in slaap gevallen tot 8 uur, toen flesje gegeven, en om 0845 weer in bedje... hij werd daarna pas om 11 uur wakker!!!!!!!!!!!!! en ik ook want ik mocht blijven liggen, lief heeft de bar gedaan vanmorgen!
Moi lekker meid heb je toch ff je rust kunnen pakken want ja daar word je best wel ff moe van. Misschien was het zijn dag wel niet heb je wel eens hoop dat het vandaag beter gaat.. Nou Merel heeft het erg naar de zin gehad bij me tante is goed gegaan half 1 de laatste fles gehad en kwart over 8 s,ochtends wakker mooi toch.. Wij hebben ook een gezellige avond gehad maar toen we thuis kwamen miste ik wel ff mijn meisje was blij dat ze er weer om 11uur was heerlijk
@vonnie, fijn dat je een leuke avond hebt gehad! En dat de kleine meid het zo goed heeft gedaan, kan me voorstellen dat je dr wel miste bij thuiskomst! Wel lekker even zo eruit of niet? @moi, ik had gereageerd bij het andere topic, is het vandaag weer wat beter gegaan? Je kunt wel zien dat we veel op fb zitten, het is zo rustig hier
Haha het is hier zeker rustig. Maar ik kom zeker nog hier op zp kijken hoor Vonnie: fijn dat je het leuk hebt gehad.
Goedemorgen!!! hier, lukas doet het echt zooooo lekker! gisteren heeft hij wel heel de dag van die rode wangetjes gehad, en 3 poepluiers gehad, waarvan de laatste diarree heb in zijn mondje gevoeld, want hij kwijlt als een gek, maar kan nog niets voelen... mijn moeder dacht ook gelijk aan tandjes... ff afwachten maar... om half 12 de fles gegeven, kwart over 12 lag hij lekker te slapen in zijn bedje! 1 keer begon meneer te jengelen, zo om een uur of 2.. speen eruit.. normaal spring ik uit bed, en doe hem er meteen in.. maar ik had zoiets van, nee, nu ff niet.. en na 5 minuten jengelen was hij weer stil om 4 uur weer jengelen, maar iets 'wakkerder' dus wel de speen erin gedaan... toen hoorde ik hem om kwart voor 8 pas pruttelen flesje gemaakt, gegeven, en ff in de box gelegd.. wat kamers klaargemaakt voor gasten die vandaag aankomen, en daarna naar beneden gegaan.. lukas in zijn wippertje gelegd, waar hij nu in ligt te slapen...dotje!!
Vonnie fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Kan me goed voorstellen dat het dan erg fijn is als de kleine er weer is Moi wat heerlijk dat Lukas het gister weer zo goed deed!! Kan je zelf ook lekker bijkomen.. hoe gaat het vandaag? en hoe voel jij je?? Wat is dat voor fb als ik vragen mag?? Lotte ligt in de wipstoel te kletsen en te lachen naar de rammelaartjes die eraan hangen.. heeft de grootste lol! zo leuk om te horen
Suze het was heerlijk om er ff op uit tegaan zonder de kleine voor herhaling vatbaar en het is ook erg goed gegaan met Merel dus dat scheelt. Moi super dat lukas het weer goed gedaan heeft Merel kwijlt ook erg veel al de laatste tijd hahaha. Julo leuk om dat te zien he doet merel ook kan je echt van genieten. Dat is ook een gesloten groep waar je foto,s kan plaatsen en ook kletsen. Het is zeker rustig ach ik kom op allebei vind ik niet erg dit heeft ook wel wat vind ik. Zo vandaag me eerste werkdag gehad ben nu wel gaar merel net in badje gedaan en die slaap nu lekker mama ff relaxen hahaha
Vonnie: hoe is je eerste dag geweest? Julo: er is een besloten groep op facebook en daar zitten meerdere januari mama's. Maar ik kom ook hier hoor, maar zit hier op het forum ook op een ander jan mama's topic. Dus heb het er maar druk mee hihi
Oke.. mag ik daar ook bij?? Snap het wel als jullie dat (nog) niet willen hoor.. ik zit hier natuurlijk nog niet zo lang.. Vonnie hoe ging je eerste werkdag?? Ff zonder de kleine op stap is ook wel fijn.. al zie ik er altijd enorm tegenop van te voren haha
Julo natuurlijk mag je erbij altijd gezellig. Het ging super heerlijk er ff uit. Zal je ff een ptje sturen
Vonnie, heb je alweer gewerkt vandaag? Hoe was het om Merel weg te brengen, viel het mee? Julo, natuurlijk mag jij ook gezellig mee kletsen op fb! We hebben elkaar vandaag gek gemaakt met onze bevallingsfoto's! haha!