Nou wat is het hier lekker gezellig. Jammer dat hier niet meer geschreven word ga dan maar op zoek naar een andere groepje waar ik in mag vallen.. Hier is het toch dood iedereen die nu op FB schrijft maar ik vind dat anders vind dit leuker maar dat is mijn mening
Ik vind zp ook leuker... En makkelijker te volgen als je even weg bent. Het is hier inderdaad wel erg rustig...
ik vind zp leuk..maar fb ook...denk dat het even een hype is hoor! ze zullen wel terug komen.... ik maak me er ook schuldig aan. Kan het wel....zal voortaan hier ook wat meer kletsen.
Jullie hebben gelijk hoor! Het is hier op het moment een dooie boel! Ik vind fb ook leuk, maar hier ook! Dus... Vonnie, hoe bevalt het werken weer? gaat het goed met Merel wegbrengen? Ik mag volgende week donderdag weer en heb echt nog geen zin.... bij Eef en Siem had ik daar niet zo erg last van als nu. Och ja, als we eenmaal geweest zijn zal het wel weer meevallen.
Zondagskind dat ging prima maar was ook weer erg blij dat ik thuis was jemig wat heb ik haar gemist zeg niet leuk maar ja het is niet anders. FB is ook leuk maar vind dat toch anders kijk daar kan je wel meer foto,s met elkaar delen niet iedereen hoeft dat te zien. Maar hier schrijven vind ik leuker maar dat is ieder ze mening. Choco hoe is het met jou meid Zo over paar dagen mijn bloeduitslag omdat ik nog steeds erg veel vocht vast houd drink veel water bijna 3 liter en nog raak ik het niet kwijt zucht wel weer aan het hardlopen dus dat gaat super
vonnie, kijken ze je urine ook na? Misschien heb je wel slecht werkende nieren over gehouden.....omdat je tijdens je zwangerschap zo veel vocht vast hield.... hopelijk is er niets mis!
Vonnie, maar hopen dan dat ze iets vinden, dan kunnen ze er ook iets aan doen. Waar breng je Merel naar toe? Een kinderdagverblijf of gastouder, of... Zal best dat je ze gemist hebt, maak je lange dagen?
heej meiden nou pim is me driftig helemaal over de rooie en wil niet slapen:x sem nu ook wakker daardoor... xxxxxxx
Hi meiden, ik heb vandaag een leuke gehad, ik kom morgen weer reageren! ik vind trouwens dit ook leuker, fb is leuk om foto's te delen,maar verder vrij onoverzichtelijk vind ik. @zeepaardje, balen meid....ik hoop dat ie in de tussentijd toch wel is gaan slapen?! slaap lekker allemaal!
heej suze; nou sinds 15min slaapt hij, wel heel onrustig maar hij slaapt... wij gaan zelf zo ook naar bed... morgen sem zijn eerste paasontbijt op school truste
Tuste! En hopelijk een rustige nacht! Joes heeft zijn flesje op, nu ff spelen en dan lekker naar bed.
ik vind het beide erg gezellig.. ik lees graag bij zp hier, maar ook op fb... maar vonnie, je hoeft toch niet weg te gaan, wij vinden het ook leuk als je hier blijft...
Goedemorgen! Joes heeft de slag aardig te pakken, ik maak hem nu om 22 uur wakker voor zijn fles en daarna slaapt hij de hele nacht door. Slaapt nu nog. Het is alleen een beetje lastig met de kids naar school brengen, want hij heeft natuurlijk wel honger als hij wakker wordt. Dus.... eet hij in de MC, handdoek onder de fles en drinken maar! Verder is het echt een heel makkelijk kindje, hij huilt alleen als hij honger heeft en anders eigenlijk niet. Hoe anders was het de eerste weken toen hij deze voeding nog niet kreeg! Fijne dag allemaal! En we "spreken" elkaar vast weer hier of op fb!
Zeepaardje meid dat is niet leuk hoop dat hij wel een lekker nacht heeft gemaakt en Sem zijn eerste paasonbijt wat leuk zeg. Caruli daar ben ik het mee eens. Zondagskind meid wat super heerlijk zeg wel lastigs nu met de kids naar school brengen maar je heb de oplossing gevonden lijkt me best wel een leuke gezicht en super handig. Merel gaat naar mijn schoonouders ik werk nu nog halve dagen vind ik prima. lekker ook dat Joes een makkelijke kindje is heb ik met Merel ook huilt alleen als ze honger heeft en later als ze moe is voor de rest is ze echt zo zoet heb daar maar geluk mee. Moi ga ook niet weg maar als hier bijna niet meer geschreven word is het niet meer zo gezellig natuurlijk en dan kan ik beter een andere groepje gaan zoeken want ik klets liever hier op FB ook wel maar vind dit gewoon leuker. Suze ben zeer benieuwd hoe jou dag is geweest. Nee me urine is niet gecheckt wacht maar eerst de bloeduitslag af en dan zien we maar verder.. Zo merel ligt in bedje lekker te slapen ik ga ff wat doen in huis en straks lekker wandelen met Merel zin in
hey meiden, @zeepaardje, jeeh dan is hij wel laat pas gaan slapen, heeft hij de nacht wel goed gemaakt? huilt hij nu wel wat minder? leuk he paasontbijt, hadden ze hier ook vanmorgen @zondagskind, dat is wel handig zo in de mc wat waren de klachten wat joes had voor hij deze voeding kreeg? @vonnie,hoelang duurt het voor je de uitslag hebt, een dag of 5? hier gisteren een boel visite en ik moest zelf tussendoor nog even met devon naar de osteopaat dus visite is blijven zitten haha, ik had wel geluk want nu kon ik even een auto lenen, die van ons is kapot... hier is devon ziek, hij heeft koorts, wilt niet goed drinken...arm mannetje, ik hoop dat hij snel weer opknapt!
Suze, beterschap met je mannetje! Over Joes klachten, hij deed een uur over de fles, kwam moeilijk in slaap en had uitslag. Hier op zich niets vreemds aan, maar toen hij 3 weken was ( meen ik) kreeg hij bloed bij zijn ontlasting. En daarom ben ik toen via de huisarts bij de kinderarts terrecht gekomen. Die dacht aan KMA, maar twijfelde omdat hij niet spuugde en ook geen overdreven buikkrampen had. Toch andere voeding geprobeerd, Friso allergy care, en na een week had ik een heel ander kind! Dronk zijn flesje in een klein half uurtje, sliep lekker, bloed en uitslag verdwenen! Hier hebben de kids gisteren paaseiern gezocht op school! "Ja", zegt Eef, "Ik geloof er wel niet in maar ja...." Haha, ze voelde zich duidelijk te groot! Wordt tijd dat ze naar groep 3 gaat!