heerlijk weer werken of niet???? lukas was om kwart voor 5 even zijn tut kwijt, erin gedaan en hij sliep weer! tot kwart voor 7 en toen werd ie wakker! schone luier gegeven, en lekker bij mij in bed genomen... 5 minuten later sliep meneer weer hahaha tot 8 uur!!
Mogge Meiden.. Zondagskind Merel ook5uur wakker beetje huilen tutje gegeven en is weer gaan slapen af en toe weer een beetje huilen ik kijken slaap ze gewoon om 8uur werd ze wakker heb ik een flesje gegeven en nu slaap ze weer. Moi heerlijk zo kleintje ff lekker bij je liggen doe ik ook wel eens kan ik zo van genieten smelt je helemaal. Zeepaardje nee niemand alleen leden dus dat is wel handig. Caruli ik hou nog steeds heel erg veel vochtvast en raak het niet kwijt drink me rot maar help niet dus ff bloedtest laten doen maar gelijk ff alles dus ben benieuwd straks ff bellen. Nog wat met paasdagen doen?? Wij eerste paasdag bij me schoonouders gaan we gourmetten en de 2de paasdag doen we niks denk ik lekker met zijn 3 thuis. Of we gaan naar zijn zus toe kan ook nog. Zo straks nog ff op de markt lopen Merel krijgt om 12uur de fles. Hoeveel geven jullie nu Merel krijgt 4x 150+6 en 1x 210+7 slaap ze lekker lang op
Zondagskind: geniet van je vrije dagen. Hopelijk valt het donderdag mee je eerste werkdag. Vonnie: nou das dan wel raar ja, ben benieuwd of er iets uit komt.
Ja, Joes alweer 3 maanden. Hij slaapt trouwens nog steeds, ben net maar weer even gaan kijken... Vonnie, ben benieuwd naar je uitslag. Moi, ik heb nog helemaal geen zin om te gaan werken. En dat herken ik helemaal niet van mezelf! Bij Eef en Siem was ik juist blij dat ik weer iets mocht gaan doen, even iets anders als alleen een baby. Maar nu.... maar goed we zullen wel moeten! Haha! Wij gaan eerste paasdag ontbijten bij mijn ouders met het hele gezin! Erg gezellig, ik ben de oudste, mijn 2 zusjes zijn beide vrijgezel, mijn broertje is getrouwd en heeft een zoontje van bijna 2. Daarna naar Twan's moeder, tje, en dan lekker niets! 2e Paasdag is ook lekker voor onszelf! De kids hebben dinsdag en woensdag ook nog vrij, dinsdag vieren we Eef's kinderfeest. Wordt tijd ook ze was in oktober jarig. Maar toen begonnen we aan het dak, en toen ik een poging waagde voor kerst om haar feestje te vieren verloor ik de slijmprop en lag het weekend in het zh. Dus nu is het eindelijk zover!
@zondagskind, ja dat heeft Devon ook, veel kreunen en vaak ook krijsen tijdens de fles, ik moest laatst in het zh een fles geven en toen deed meneer het dus niet... Aftellen om weer te gaan werken dus, heb je dr een beetje zin in? @vonnie, had de Ha de uitslag al? @moi, lekker dat lukas bij jou dan nog even lekker in slaap valt! @zeepaardje, je moet idd lang wachten voor je bij de ka terecht kunt, maar je dacht zelf dat er niets was hè? Nou meiden gefeliciteerd met jullie beebjesVeel alweer 3 maanden.. Hier hebben de kids volgende week de hele week vrij, heerlijk om s'morgens rustig aan te kunnen doen!!
Hoi Hoi.. Nou uitslag binnen vitamine D te kort maar ach de zon schijnt ook nog niet en mijn leverwaarden waren te hoog vroeg of ik veel alcohol dronk uhh nee vorige jaar heb ik ook een bloedtest gedaan voor dat ik zwanger was en toen was die ook al hoog ook toen ik zwanger was dus ja mijn eigen huisarts was er niet dus volgende week ff een afspraak maken en ja me nieren werken goed dus wat er nou aan de hand is dat ik me vocht niet kwijt raak weet ik niet.
Nou wat raar dan he. Ik zou idd ook eens navragen wat dat kan betekenen dat je leverwaardes te hoog zijn.
Hoooi! Ik moest veel bijlezen.. zit op mn telefoon dus maar weinig onthouden.. Werkt niet echt mee dat ik nog niet weet welke naam bij wie en welke situaties etc hoort.. Lotte is vandaag ook 3 maanden! blijf het grappig vinden dat het weer vrijdag de 6e is.. nog meer flashbacks..
Ooh baal zo hè dinsdag moet svenn naar fysio voor controle waarschijnlijk laatste keer.woensdag echo voor zijn heupen en vrijdag osteopaat en donderdag moet ik dus naar de kantonrechter maar nu kan me vriend dus geen enkele afspraak mee behalve die van donderdag.hij wist dat we voor de heupjes moesten maar dacht dat het sochtends was dus heeft hij een sollicitatiegesprek gepland op de middag maar we moeten dus smiddags hij winket niet weer verzetten heeft hij al eens gedaan nml snap hem wel maar baal er wel beetje van. Hij is nu heerlijk met svenn aan het spelen zo leuk om te zien. Helemaal verliefd op mij. Twee mannetjes
Wat grappig dat de 6e nu weer op vrijdag valt hè, zo vallen onze datums natuurlijk ook op dezelfde dag.. @vonnie, ik heb ook weleens de leverwaardes verhoogd gehad, de Ha vroeg de eerste keer ook of ik soms regelmatig alcohol nuttigde , maar ik heb geen galblaas meer en daardoor kan de leverwaardes ook verstoord zijn, ik heb het niet constant.
voor de kids die vandaag 3 mnd zijn gefeliciteerd met jullie kwartjaardag knuffels voor de rest, ben moe
Jaa klopt in juli weer!! Tm balen dat je bijna alle afspraken alleen moet doen.. Ik ben de laatste fles aan het geven.. vriendjelief is met julian naar een verjaardag geweest en ik heb de hele avond in bed tv gekeken terwijl lotte bij me lag te slapen. genieten!!
Ik moet altijd alleen naar afspreken, en ik ga er ook niet meer om vragen... ben het nu bij de derde wel gewend! Dat gezeur altijd dat hij dan vrij moet vragen, bla, bla... dan ga ik liever alleen! Vonnie, dus je bent eigenliojk nog niets wijzer geworden!? En nu, want je blijft last houden van het vocht!
Ik heb een vriend die gelukkig heel veel doet met ukkepukkie.. Arts afspraken gaan we samen heen, en als ik ochtenddienst heb, dan blijft hij lekker boven bij hem, tot hij naar beneden komt... Erg fijn moet ik zeggen!! Vannacht was niet zo fijn... Lukas krijgt al een tijdje 4 flessen van 180+6 scheppen, in 24 uur, en daar doet hij het prima op.. Alleen sinds eergisteren begint hij overdag een beetje te kloten met zijn flessen.. Gisteren om 8 uur, en toen weer op 12 uur... Hierdoor kwam zijn laatste fles om 22uur terwijl hij hem standaard tussen 2330 en 0000 uur krijgt... Gevolg was dat ik dus om 5 uur een huilend mannetje had... Kunnen rekken tot kwart voor 6... Maar ja, is ook niet fijn.. Ben nu dus aan het twijfelen wat ik moet doen met zijn flesjes.. 180+6 drinkt hij makkelijk leeg, en 150+5 is te weinig.. Maar hij heeft wel honger.. pfff
Moi, ik heb er op fb al op gereageerd. Maar kun je niet proberen om een fles van 210+7 te maken, kijk je wat hij daar van op drinkt. Misschien krijgt hij wel te weinig, niet volgens het boekje, maar heeft hij zelf behoefte aan meer! je kunt het toch proberen!? Toen Joes naar 180+6 ging had hij de eerste 2 weken ook genoeg aan 4 flessen, kwam om de 5 uur. Maar na die 2 weken werden de tijden korter en gingen weer naar 4 uur. Hij kreeg toen weer 5 flessen, wat volgens hier het bureau ook beter was. 4 x 180 is te weinig. Ben toen na een tijdje begonnen met voor het slapen gaan s'avonds 210 +7 aan te bieden, dit dronk hij in het begin niet helemaal op maar na een poosje wel! En nu zit hij sinds een weekje op 4 x 210+7 en dat gaat prima!! Zo weer een heel verhaal maar hoop dat ik je een idee kan geven!
dank je meissie! het is inderdaad ook al bijna 2 weken dat hij 4 x 180+6 krijgt en sinds eergisteren ineens 4 uur ertussen laat... hij heeft nu om kwart voor 6 een flesje gehad.. en slaapt nu sinds kwart voor 10...