Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@zeepaardje, veel plezier op centerparcs! Lekker even eruit!
    Wat een kleine slaapkop die Pim van jou;)

@vonnie, veel plezier vanavond !

@moi, ja het is ook heel wat om allemaal bij te houden!

Ik vind het ook een heel gedoe hoor, school en dan idd voordat je ze s'morgens allemaal klaar hebt, dan zit er al zowat een dagtaak op haha
    Wij hebben gelukkig wel een continu rooster dus het is maar 2x op en neer.

Nou meiden fijne avond allemaal!

2. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ik lees hier ook wel maar reageer hier eigenlijk niet omdat het meeste ook op fb staat en dat is makkelijker

3. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Suze, een continu rooster dat lijkt me ook wel wat! Daar hebben ze het hier wel over gehad maar ze willen er ( nog) niet aan.

Fijne avond!!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik lees hier mee, reageer ook op andere topics wel eens..maar fb heb ik op mijn telefoon en dat is makkelijk! kan ik de hele dag door ff snel doen...voor hier moet ik mijn laptop opstarten, en die is kapot aan het gaan

Zit nu op onze nieuwe..maar is wel wennen hahaha, vind mijn oude vertrouwde veel fijner.......

Pff, vandaag voor het eerst een hele dag gewerkt! ryan 2 voedingen uit fleske...en ik heb er maar 1tje kunnen kolven...(totaal opbrengst van 2 keer kolven...) balen!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ga morgen alleen een dagje zwemmen, dus savonds weer naar huis:)

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Haha, Zeepaardje, dacht dat je lekker op vakantie ging! Geniet van je zwemdag!!

7. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Nou dat is dan best jammer ik reageer niet echt op fb vind dat niet echt leuk lees daar wel soms maar vind dit leuker. En en weet dat we het allemaal druk hebben mar er word meer gepraat op fb als hier dus er is wel ergens tijd. Kijk dan kunnen we dit beter stoppen vind ik ook best.

Zp lekker zwemmen veel plezier.

Ik ga merel halen iedereen een fijne dag

8. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Nee Vonnie, we geven niet op! Ik vind het allebei leuk! En ik kom ieder dag wel een paar keer spieken of er hier nog nieuws is! Ik vind van zp dat er ook plaats is voor alledaagse dingen en die mis ik op fb een beetje!

Ik zag op fb dat je lekker hebt uitgeslapen! Heerlijk! Ik ook hoor Joes werd pas om half 8 wakker, Siem zat toen al een uur in de kamer te spelen maar daar hebben we dan geen "last" van.

Twan is nu de bossen in met Eef en Siem, wij wonen aan de rand van het bos dus dat is heel makkelijk als de kids net als vanmorgen lekker druk zijn.... ff er uit!!

Geniet van je dag met Merel!

9. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zd ja ben wel een paar keer wakker geweest haahha maar heb lekker geslapen. Zo Joes heeft ook lekker geslapen dat is genieten. Heerlijk vlakbij een bos wonen kan je heerlijk wandelen. Nou geniet van Merel hoor heerlijk heb haar echt gemist.

Pfff al een paar dagen last van hoofdpijn vocht word ook alleen erger bah. Morgen weer werken geen zin wat erg hahahah zal wel goed komen denk ik. Over 15 dagen op vakantie midweek zo zin in.

10. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Vonnie, hebben ze helemaal niet kunnen ontdekken waar het vocht vandaan komt? Vind het zo gek! Je kunt er toch niet mee blijven rondlopen?

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik zit niet zo veel meer op fb enzo. Nu hebben de kids vakantie dus word het nog minder. Maar bij januari mama's blijf ik zeker schrijven! En hier kom ik ook me af en toe melden en meelezen enzo ;)

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vonnie, je hebt toch een tijd terug een bloedtest gehad of niet? Zijn toen je nieren en blaas en alles ook goed na gekeken? Moet idd toch een reden zijn dat je zoveel vocht vast houdt...lijkt me niet gezond!

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoezo zouden we dit dan ineens stoppen??? Ik kijk elke dag op jouw prive fb en kijk altijd naar de leuke fotoos van merel, is dat niet leuk dat ik dat doe???? Beetje jammer :(

Sorry maar door de omstandigheden hier thuis, het overlijden van mijn pappa en een druk seizoen voor de deur kan ik hier heel emotioneel van worden, deze 2 fora waar ik kom, en de fb januari mammas zijn voor mij een grote uitlaatklep... maar ik vind het jammer dat je er dan zo over denkt vonnie..

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    misschien kom ik heel boos over, maar tis meer verdriet..

15. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Moi, je mag je hier lekker laten gaan dat weet je! Dikke knuf!

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dat weet ik meissie, maar ik vind het gewoon jammer...

17. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Moi heb ik er over dat ik het niet leuk vind dat je reageert op fb op Merel foto,s volgens mijn heb ik dat niet gezegd???

Hier word gewoon amper geschreven het is soms een dooie boel en dat is gewoon zonden ik heb geen zin in FB januari moeders ik heb daar persoonlijk niet veel mee. En ik begrijp dat je het moeilijk heb snap ik helemaal is ook niet niks wat er is gebeurd het verlies met papa en dat je nu ff ergens anders aan denkt logisch toch.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ieder heeft zijn eigen bezigheden ;)

Hier morgen huis doen als Mitch naar de fysio is, verder nog geen plannen ;)
    Word shit weer dus kids zullen denk ik de vakantie binnen zitten :(

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

erg weinig op fb te vinden, vind dit altijd wel leuk!

ook al heb ik soms er de tijd niet voor...
    ik probeer het wel:)

pim (huilbaby) was vannacht echt een groot drama...
    volgend weekend slaapt hij even een nachtje bij me ouders....
    manlief kan al helemaal niet tegen huilen en wordt dan boos op mij...
    niet echt gezellig dus;)

zwemmen was geweldig vandaag, kleine man heeft veel gelachen zo lief en de oudste ligt total loss op bed haha
    jongeste heeft nog even feest boven;)

zd; heerlijk lijkt me dat bij de bossen:)

caruli; zo nu al lekker vakantie:)

moi; je hebt ook een heftige periode gehad en nu nog denk ik...knuf

all; knuffels van mij en ik denk aan jullie:)

20. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Curali het weer word er niet beter op niet leuk voor de kids.

Ja ze hebben niks kunnen vinden alleen dat me leverewaarde iets te hoog was van de week maar een plasje brengen. Ik kan nog steeds niet mijn ringen om schoenen krijg ik amper aan en als ik ze aan hebben knelt me huid af niet fijn. Ik voel me ook echt niet top daar door. Maar ja wat doe je er aan mijn horloge knelt ookzit totaal niet lekker. Zo ik ga straks me bedje in heb koorts oorpijn hoop dat ik me morgen fitter voel

Deel Deze Pagina