Januari 2012 Mama's!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Antares, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

vonnie; wat naar oorpijn en ook nog koorts beterschap!

xxx

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Zp jij ook een dikke knuffel kan je ook goed gebruiken huilbaby valt niet mee

3. Zeepaardje

vonnie; thx gelukkig heeft hij (zoals vandaag) ook wel een goede dagen:) dat maakt dan een hoop goed...

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zp:eek:h das ook niet leuk van je man om dan boos op jou te worden, jij kan er ook niks aan doen dat P een huilbaby is en P zelf ook niet..
    Misschien idd wel goed om hem een nachtje uit te laten logeren.
    Dikke knuffel!

Vonnie: blijft raardat je nog zoveel vocht vast houd.. Werken de plaspillen niet?

Aan de ene kant is de vakantie fijn, hoef niet zo te haasten smorgens enzo. Maaraan de andere kant zal het wel zwaarder zijn alle kids thuis hebben. Normaal is Mitch 2 ochtendjes weg en dat geeft toch wat verlichting.. Maar goed we overleven het wel ;)

5. Zeepaardje

caruli; dat doen we nu om het weekend met sem nooit gedaan...maar het brengt nu wat rust...

gelukkig kan niemand er wat aan doen... maar oh manlief kan er al helemaal niet tegen, soms zo erg dat hij even het huis verlaat en bij me ouders gaat zitten tot P. weer stil is...ja dit beter dan extreem boos worden, maar ik zit er dan wel mee....

ja tuurlijk is het zwaarder de kids thuis te hebben... je houd dan toch weer wat minder tijd voor jezelf en huishouden over, of niet?
    ach maar dat komt ook vast goed...

en als het weer nou mee werkte maar helaas...

ik ga richting bed... *gaap*
    morgen sem naar school...

knuffels xxxxxx

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja maar wel lastig dat jij er dan alleen mee zit..
    Ja als de kids thuis zijn is er idd maar weinig tijd voor mij en het huis. Gelukkig heb ik mijn foon en kan ik tussendoor toch ff snel kijken ;)
    Mitch slaapt smiddags niet meer en Ziva ook met de dag minder. Maar wel fijn dat Casey nu thuis is, dan kan ik wel even rustig naar de wc of mijn was doen enzo. Zonder steeds Mitch in de gaten te hoeven houden of Ziva op de arm te hebben ondat ze niet graag in de box of wipstoel wil zijn..

Truste alvast ;)

7. Zeepaardje

caruli; ja overal zit een voor en tegen aan he;)

pim ook altijd maar op schoot... de box heb ik er voor jan l*l neer gezet hahahaha

nou ik ga nu echt naar bed...
    trusten allen:)

8. Zeepaardje

mag ik trouwens nog de uitnoding voor je zp groep kan hem niet vinden...thx alvast

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    zeepaardje, welkegroep?

een dikke knuffel aan jullie en ik hoop dat het nachtje zonder p. goed is voor jullie!!!

vonnie beterschap!

caruli ook een knuffel aan jou

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    De fb jan mamas bedoeld ze, ik weet niet hoe je iemand een uitnodiging kunt sturen :)

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen ;)

Iedereen een goede nacht gehad?
    Hier werd Mitch wakker en heeft de rest van de nacht tussen ons in geslapen.

Werkse voor de meiden die moeten werken vandaag.

12. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier een baby die aan het spoken was van half 3 tot 3 uur, hem uiteindelijk maar een beetje voeding gegeven en toen was het goed! Lagen we er om half 4 weer in!

Straks naar de GGD die wilde me spreken na het schoolonderzoek van Eef. Het gaat over haar bedplassen. Ze wordt in oktober 7 en plast s'nachts nog in bed. Ik had gevraagd of ze tips hadden omdat Eef er zelf moeite mee krijgt. Nu belde ze of ik langs wilde komen want ze hadden nog meer vragen?? Ik laat me wel verrassen...

13. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.149
    1.838
    113
    Jeejtje ook vervelend dat pim zo veel huilt.
    Wanhoopig word je er van he ben toch wel blij dat C nu niet meer huilt.
    alleen als het flesje te lang duurt en anders brabbelt ze.
    Sochtens is het ook fijn wakker worden want de gaat dan lekker brabbelen en dan weet ik o ja moet wakker worden en dan word ik ook langzaam wakker en tegen die tijd dat ze eten wil gaat ze huilen maar dat is een minutje haha heerlijk.

Alleen vanochtend ging het even niet lekker pff.
    Ze had een poep luier wist ik veel ze poepte normaal overdag;)
    Maar half 6 huilen speen er in weer huilen weer speen en toen gillen.
    Dus toch maar een fles dus ik der luier uit doen en schoon maken is het dus kapot door de poep dus lekker dik in gesmeerd.
    En flesje.
    Wat ben ik blij dat ze van deze voeding af mag want der poep lijkt wel van zuur het tast der billetjes helmaal aan :(.
    Dit is dus elke keer dat ze poept rood bultjes ''gaatjes'' pff.

Zo maar naar de bekken beul hihi.

Zeepaartje als je mij je naam geeft via de prive mail hier dan zal ik je er bij doen ik weet wel hoe het moet ;)
    Dacht dat je er al was:)

14. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

had dit topic nog niet gezien maar ben ook een januari 2012 mama :D:D en vind het leuk om mee te kletsen

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Goh wat een rotnacht gehad pfffffff!!!! Lukas meldde zich allereerst al om half 11... Normaal krijgt hij zo rond 11/half 12 pas zijn fles... Maar hij werd zelf wakker... Flesje gehad, geknuffeld en hop in bed... Om half 4 begon het gedonder, wat begon met jengelen.. Tut erin, ik weer in bed.. Dat heb ik volgehouden tot half 5... Ben er zo een 10 keer uit geweest.. Om 5 uur besefte ik me dat hij best eens honger zou kunnen hebben.. En dat was waar... Om 5 uur de fles gegeven, en ja hoor, meneer had honger, heb een flesje van 150+5 gemaakt en hij heeft hem zowaar opgedronken... Dus nu zit ik in een heeeeeeel vreemd schema, want hij heeft al een paar weken heel netjes 7-11-15-19-23 en dat elke dag... En nu ineens 5-9- tsja, en dan maar kijken hoe we de dag doorkomen... De kinderarts even gevraagd wat ik kan doen om hem wat voller te krijgen snachts, en rijstebloem mag hier nog niet, maar ik mag hem de 1 voeding geven bij de laatste fles, of een schep extra in zijn laatste fles doen, dus 180+6 wordt dan 180+7.... Moeilijke keuze.. Lief en ik zijn beide kapot!!!

16. Zeepaardje

moi; fb groep jan mama's bedoel ik:)

caruli;precies hahah

zd; nou ben benieuwd met ggd, laat je het ons weten?

dino; ga ik doen, was er ook,maar kreeg telkens foutmeldingen dus nieuwe gemaakt;)

krissie; welkom:)

moi; hmm vreemd hier mag dat juist weer niet extra schep erin, schijnt weer slecht te kunnen zijn...nou ja al die adviesen doe waar je je goed bij voelt!

hier de nacht...2u krijsen 3u stil... half 6 krijsen half7 stil... pff lekker zo en dan is ook niks goed...

knuffels en fijne dag allen

17. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Krissie Welkom hier gezellig dat je mee klets:D.

Moi mm dat is ff wat minder meid zit Lukas niet in een sprongetje weet het niet. Je kan bambix proberen maar misschien krijgt hij last van zijn darmen ja kan ook met het extra schepje je moet doen waar je goed bij voelt. Bij Merel loopt de schema ook vaak anders opzich heb ik daar niet zo veel problemen mee nu komt zij niet s,nachts dat scheelt dan weer.Ik zou eerst 1 schepje extra proberen werkt dat niet dan bambix ( rijstenbloem) Nachtrust is toch erg belangrijk vooral nu jullie het erg druk hebben dikke knuffel.

Din0 ach arme meid gelukkig nu andere voeding moet het snel over gaan.

Caruli dus je zoontje heerlijk bij jullie gelegen.

Neeik krijg geen plaspillen waarom weet ik ook niet misschien maar naar een andere dokter gaan dit schiet niet op.. Pfff ruzie met mijn moeder word er niet goed van elke keer is er wel wat. Sinds de scheiding loopt het allemaal niet lekker meer en ik ben er nu echt klaar mee dit sloopt me doet me zeer gewoon niet leuk meer.. Zo ik duik me bedje weer in Merel slaapt ook en ik ben niet prut

18. Zeepaardje

vonnie; he meid wat lastig ruzie met je mams... bah knuf meid en doe rustig aan!

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hee, nee bambix mag hij uitsluitend niet van de kinderarts, mag hij pas in de 5e of 6e maand.... hij is daar best streng in.. ik ben in twijfel wat ik doe, of een grotere fles aanbieden vanavond... inmiddels slaapt meneer als sinds 11 uur trouwens...

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hoi!

Krissie, welkom!!

Vonnie, dikke knuf en beterschap.

Moi, Joes was vannacht ook aan het spoken. Heb hem een extra fles gegeven. Ik dacht hij zal wel langer slapen vanmorgen maar was rond half 8 wakker. We gaan dus maar gewoon door in zijn ritme.
    Kan het niet gewoon eenmalig zijn. Ik persoonlijk zou het vannacht nog aankijken. Als hij dan evt. weer zou komen kun je iets met zijn voeding gaan doen. Bij Joes heb ik toen de laatste fles verhoogd naar 210+ 7. Succes met je mannetje!

Het was een fijn gesprek bij de GGD, hoefde me geen zorgen te maken , wat ik ook niet doe, we hebben samen een vragenlijst doorgenomen. Nu moet ik volgende week bijhouden hoe vaak ze overdag naar het toilet gaat, hoe ze dan plast, harde straal , slappe straal, of ze na druppelt, daaarna weer contact opnemen. Het kan zijn dat ze met een plaswekker mag gaan werken maar deze waren meestal voor kinderen van 7-8 jaar. Maar dat ligt aan haar plassen. Het kan ook zijn dat we worden doorverwezen naar het ziekenhuis naar een speciale poli voor kinderen met poep en plas problemen. Dan zou ze een soort blaastrianing krijgen, om de blaas sterker te maken.

Nou, heel verhaal weer.

Deel Deze Pagina